| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
JOHYM Celica GT Kraków | 2008-05-07 18:27:00 a to jest przód czy tył? tył to oczywiście regulacje ręcznego zaatakować , a jeżeli przód to jeszcze bym pokombinował z samoregulatorem (jakiej marki te szczęki?) |
bartong44 F&F Sympatyk KABRJO Aaaaa | 2008-05-07 18:52:29 jaka linka? wahacz jest poza autem
wszystko jest dobrze na swoim miejscu |
GR235I3K F&F MEMBER 126p+125p+AUDI 2.2 2 ... Suwałki | 2008-05-07 19:18:28 w dzisiejszych czasach rzemiosło do maluszka pasuje do jak garbaty do ściany ... czasami trzeba przypiłować styk szczęk z cylinderkiem, czasami zaokrąglić rant szczęk .. tyle z praktyki |
bartong44 F&F Sympatyk KABRJO Aaaaa | 2008-05-07 19:30:30
|
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2008-05-07 19:42:04 OK. O takie rzeczy jak rowne ulozenie szczek po obwodzie rozumiem, ze nie ma co pytac? |
qbara F&F MEMBER fiat 126p chrzanów | 2008-05-07 19:57:48 zaokrągl rant szczęk pilnikiem w miejscu gdzie nachodzi bęben i spróbuj nałożyć...może iść ciasno, jak już wejdzie to postukaj młotkiem po bokach bębna i jeśli wszystko dobrze złożyłeś to powinno banglać.najlepiej jakbyś to miał na aucie i pohamował troche to na bank by sie ułożyło.ja tak miałem i działało |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2008-05-07 21:46:34 cylinderek starego typu ma mniejszą średnicę 15 coś zamiast bodajże 19.
spróbuj obłożyć szczęki paskiem blachy i ściągnąć dużą opaską, najprawdopodobniej samoregulatory nie doszły do końca, czesto podczas zakładania na tarczę kotwiczną sie przesuwają. ps. szczęki są na tej samej wysokości ?? |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2008-05-07 22:29:30 A ja miałem podobny problem i wina tkwiła w tym że "widełki" rozciskające szczęki przy zaciągnięciu ręcznego a konkretnie te "ząbki" w które wpasowują sie szczęki powodowały że przy nowych okładzinach i bębnach nie było szans tego poskładać. Wystarczyło nieco podpiłować właśnie te widełki w tym miejscu gdzie wchodzą szczęki albo same szczęki w miejscu gdzie dotykają sie z widełkami.
(Sory za składnie i powtórki ale pisałem jak najprościej) |
psychopata 126el Kielce | 2008-05-07 22:55:00
Założę się że to w tym problem. To zawsze trzeba ustawić, a jak masz wahacz poza autem to to może nie być takie proste, chyba ze dasz go w jakieś imadło żeby nie drgnął nawet, bo czasami wystarczy jedną szczękę przesunąć o milimetr na samoregulatorze i już bęben wejdzie bez problemu A i kurde nic nie piłuj!!! [ wiadomość edytowana przez: psychopata dnia 2008-05-07 22:55:38 ] |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2008-05-07 23:15:13
A czemuż to? To tak jak wspomniałeś jest kwestia kilku mm a więc usunięcia zapieczonego pyłu z "widełek". Zresztą ja tak zrobiłem u siebie i żadnych złych konsekwencji nie było więc nie widzę problemu. Regulacja szczęki na samoregulatorze nic nie da, mogę zaręczyć za to że nawet przy przesunięciu w opór do końca bęben nie wejdzie. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2008-05-07 23:17:22 Przy cenie 7 zł za nowy rozpieracz to by mi się nawet nie chciało czyścić. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2008-05-08 01:28:27 dokladnie, po co tam cos czyscic.
problem z samoregulatorami w tych tanich szczekach jest - ja np mialem dwa komplety za luzne, hamulec byl do dupy. ferrodo w intercarsie 29 zeta za os mnie wyszlo wiec |
psychopata 126el Kielce | 2008-05-08 10:50:24
No tak, ale czyszczenie to co innego niż np.piłowanie szczęki. Zresztą jeśli problemem są rozpieraki to widać to od razu
Tak bo nie o to chodzi żeby je przesunąć do środka do oporu, tylko żeby je równo ustawić, żeby obwód bębna nie haczył nigdzie |
zawodnik szayowóz/ ford escor ... Skierniewice | 2008-05-08 21:03:56 ja tez mam taki problem ale jak scisnolem szczeki i odkrecilem odpowietrznik to sie wpasowal beben
tak jak by bylo za wysokie cisnienie w ukladzie troche dziwne no ale |