Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-05-08 20:45:00 otóz problem jest następujacy, podłączenie radia ,wzmaka i tuby,wszystko chodziło i nagle umarło tzn nie chodzi tuba,dodam ze wszystko osobno funkcjonuję bez zarzutu a złozone do kupy nie gra?????????? podłaczaja małą tube gra ok 10 sekund po czym milknie i cisza,o so tu chodzi,kable sprawdzone nikt nie wie o so chodzi pomocy |
lukas_s Sympatyk FEFK był MKVI/była Viki/j ... KRAKÓW Nowa Huta / Niepołomice | 2008-05-08 20:50:43 moze masz jakies zwarcie i koncówka mocy się nagrzewa i zabezpieczenie odłacza? |
Suchii Sympatyk FEFK MKVII 1.8 (LPG) Gdynia | 2008-05-08 21:36:02 RemikGT, spokojnie postaraj się wytłumaczyć kiedy działa a kiedy nie działa, napewno coś zaradzimy, lukas_s dobrze mówi, na pierwszy rzut oka wygląda właśnie na zwarcie i włączanie zabezpieczenia, a skoro tak, to sprawdź połączenia wzmak-->tuba i tuba-->głośnik, możesz też luknąć w sam wzmak, ale tu raczej nic nie zobaczysz.
Ps. jeśli to zwarcie to masz ogromniaste szczęście że jeszcze końcówki nie padły |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2008-05-08 21:42:49 jak mowia poprzednicy!! zwarcie!!
ale jeszcze moze byc jedna opcja - slaba masa!! zobacz dokladnie mase wzmacniacza... |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-05-08 22:22:47 więc sprawa wyglada tak masa jest podłączona do kondensatora z kondensatora do wzmaka,plus tak samo,objaw jest taki po podłaczeniu małej tuby pod wzmak grało ,po zrobieniu głosniej juz nie gra, o so chodzi? |
Suchii Sympatyk FEFK MKVII 1.8 (LPG) Gdynia | 2008-05-08 22:44:19 Remik, mówimy o zwarciu na końcówkach mocy, czyli sprawdzane kable to kable sygnałowe ze wzmaka do tuby, a nie zasilające jak opisałeś, tak prawdę mówiąc to nie wiem, czy tuba nadal gra jak jest cicho, czy już może wcale nie gra? Weź miernik i sprawdź jakie masz napięcia na końcówce mocy, jak napięcia są ok, to przyczyna tkwi w tubie (ew. po drodze ze wzmaka do tuby).
Ps. to musi grać, tak jak musiało jeździć |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2008-05-08 22:55:41 Witam
Wygląda mi to na zadziałanie zabezpieczenia podnapięciowego. Jakie masz napięcie na kondensatorze filtrującym zasilanie dla wzmaka? Czy jak odpalisz auto to jest poprawa? I chyba najważniejsze: o jakiej średnicy masz kable zasilające wzmaka do tuby? No i czy przewody zasilające masz podciągnięte bezpośrednio z aku czy nie (chodzi o + jak i -)?? Pozdrawiam |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-05-08 23:24:36 moze byc glosnik wypluty,
Masy podlacz inaczej, po ludzku, od odbiornika do blachy, od czegos tam do blachy. I tak jak poprezdnicy pisza przekroje odpowiednie. |
open Focus kombi(nezon) :) Kraków | 2008-05-09 10:21:11 jak dla mnie to masz braki w zasilaniu..
Masa jest pewnie dana do budy samochodu, albo mikro kabelkiem do aku. |
ZajaC23 GTI 1.8T 20V Ostrołęka | 2008-05-09 10:23:30 nie zgodzę się jednak z openem |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-05-09 10:27:17
kable zasilające sa podłoczone pod aku tak + jak i -. grubości odpowiednia ,,grubość małego palca. czyli musze kableki od wzmaka do tuby sprawdzić ok wiem co sprawdzic jak nie to to bede pisał |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2008-05-09 10:27:46 Remik a nie przykręciłeś czasem wzmaka do karoserii? mi to wygląda na zmasowanie obudowy wzmacniacza. Wzmak nie powinien dotykać masy |