| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2008-05-20 08:45:53 MK7 nie miały ocynku tylko trroszke w środku woskowane no i jak ktoś za bardzi nie dbł do szybciej rdzewiał..... |
danek7902 Sympatyk FEFK Audi A4 Avant 1.8T Krosno | 2008-05-20 08:57:15 Nawet jak ktoś dbał to i tak rdzewieje.
Moim zdaniem do forda gratis dokładali rudą jako wyposażenie podstawowe. |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2008-05-20 09:04:48
a to ciekawe . Nie dbasz nie masz...... |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2008-05-20 09:08:33 Ocynkowane są przednie błotniki - przynajmniej między kołem a drzwiami. I tyle z cynku na Escorcie. |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2008-05-20 09:26:27 ocynk w escorcie - chyba jakaś bajka.
Jak wkroczy ruda (a to tylko kwestia czasu) to poleci wszystko: progi, podłoga, nadkola, podłużnicę. To po prostu auto (nie ubliżając nikomu)typu: Niemiec jedzie 10lat i sprzedaje Polakowi, który późnej męczy się z rudą...... |
danek7902 Sympatyk FEFK Audi A4 Avant 1.8T Krosno | 2008-05-20 10:10:59 10 lat to i tak dużo.Escorty juz w salonach gniły
Powiem tak:miałem peugeota 7 lat,jak go sprzedawałem miał 17lat i nie miał ani grama rdzy,a auto pod chmurka stało. Potem miałem astre z 1996r. i odziwo nie miała nawet pryszcza. Teraz escort i już na nadkolach wychodzą pryszcze. Jednym słowem już forda nie kupie.To oczywiście moje zdanie i nikt nie musi sie z nim zgadzać,ale osobą które biorą pod uwagę zakup escorta radzę się przejść po jakimś parkingu pod marketem i popatrzeć na escorty.Na 10 sztuk 8 gnije. Powodzenia w kupnie. |
socio Gdynia | 2008-05-20 10:26:11 To teraz tak trochę z innej beczki:
wiem, że na tym forum nie powinno się zadawać takiego pytania ale zaryzykuje Fiat Bravo 97r.,1.4 12V czy Ford Escort 97r., 1.6 16V? |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2008-05-20 10:32:32
a pozostałe 2 są po wyprawkach
co do ocynku, kilka lat temu robiłem przy mk4 nadkola (auto miało 15lat, u mechanika stał peugeot (chyba 306), 86 rocznik (18lat miał) i podłoga, progi, zero rdzy, byłem w głębokim szkoku. kuzyn ma peugeota 307 (93r) i lekko przytarty błotnik, jeździ tak juz 2 lata i nie gnije.......... Wiem, że za chwile ktoś mi powie, że "escort ma lepszy silnik lub zawieszenie", to ja spytam, "co łatwiej naprawić - wahacze ??, tylną belkę ?? czy podłużnicę spawać ?? Po prostu, ess to auto dla ludu, zresztą 50% aut powyżej 10 lat powinno iść na żyletki, a Polak gdyby miał zarobki takie jak niemiec itp, nie kupował by 15 letniego auta (poza miłośnikami) tylko 3-4 letnie i sprzedawał by po 3 latach, bo zrobił się stary. Ps. mam mk7 97r i progi już rudzielec bierze, obok stoi stary, brzydki, mały citroen ax 92r i ani grama rdzy....................... |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2008-05-20 10:34:07
IMHO, escorta sprzedasz prędzej. Bravo chyba nie gnije (nie wiem jak z ocynkiem). Napisz czego oczekujesz od auta i ile masz gotówki to się coś poszuka, Poza tym bravo jest fajny........ gdyby nie to, że to FIAT |
danek7902 Sympatyk FEFK Audi A4 Avant 1.8T Krosno | 2008-05-20 10:46:37 Bo peugeoty od 1986 roku jak wyszły pierwsze 309-tki były ocynkowane do wysokości szyb.
Miałem dwa peugeoty 309.Jeden z 1986,drugi z 1989 i ani jeden nie gnił,a wtym drugim to kiedyś kolega szykał rdzy przez ok godzinę i przegrał flaszke bo nie znalazł. A jeśli chodzi o silniki peugeota to miałem 1.6 8V na gazniku 92KM i powiem że silnik nie zniszczalny.Gaz był założony przy przebiegu ok 200tyś km,a po 7-latach sprzedawałem z przebiegiem 300tyś. i silnik jeżdził super. A co chodzi o fiata brawo,to kolega miał dwa.Jeden HGT,drugi JTD. Jednak zawsze coś przy nich grzebał i bardzo szybko się ich pozbywał. ps.a ty asior pokaż lepiej zdjęcia tego peugeocika 306,bo jestem bardzo ciekawy. [ wiadomość edytowana przez: danek7902 dnia 2008-05-20 10:52:46 ] |
przemtol Fiat Brava Żory | 2008-05-20 11:00:40 moj ojciec ma fiata brava i jest ocynkowana i nie gnije choc w jednym miejscu na progu ma ryse.. jezdzi nim juz 4 lata i nic nie doklada do auta, a w dodatku auto jezdzi na porzadnej instalacji LPG zamontowanej 4lata temu..
a gadanie ze fajny gdyby nie fiat mnie rozwala.. tak samo mozna powiedziec ford gówno wort i tez sie z tym nie zgodze.. wszystko zalezy w jakim stanie kupisz auto! i w dalszym etapie jak bedziesz dbal o nie.. [ wiadomość edytowana przez: przemtol dnia 2008-05-20 11:03:54 ] [ wiadomość edytowana przez: przemtol dnia 2008-05-20 11:05:43 ] |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2008-05-20 11:01:58
muszę umyć, ew strzele jakieś foto na szybko, niestety teraz siedzi u mechanika bo zmienia mi olej. Generalnie, po przesiadce z escorta/citroena/escorta do 306 to różnica ogromna, prowadzenie super, fakt, faktem, że to wersja z końcówki 2000r więc już ostatnie wydanie jakie mogło być. Generalnie to jak ktoś ma ok 10-15tyś, to może wybierać i wybierać. Z tego co wiem, to silniki HDI były tworzone przy współpracy z fiatem, ale czy są wstawiane do fiatów tego już nie wiem. |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2008-05-20 21:17:36
|
banks Escort MKVII kombi Ściana Wschodnia | 2008-05-20 23:41:47 ja miałem przez kilka lat escorta z 89r., od 3 lat jeżdżę escortem z 95r., sprowadzony z Włoch, zadbany egzemparz, takie coś jak rdza nie występuje, więc jeśli ktoś był pechowcem w doświadczeniu z escortem niech milczy ![]() |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2008-05-21 07:40:17 Fjord yhmm guzik wort a Fijat jego brat |
Xan Ford Escort MK7 GHIA Olkusz | 2008-05-22 00:45:50 IMO: Pier$%^&*()nie Dbasz to masz ... mój fordzik pięknie się prezentuje. Progi obetnę, wstawię nową blachę, ocynkuję, zamaluję i jest git. Zawieszenie i dół piękne nie ma nic wspólnego z "rudą".
Wierzę w to, że jak się dba o swoją ukochaną to nic się nie dzieje [pomijając fakt braku ocynku... ale jak chcieć to móc: można zrobić to po swojemu jak sie kocha]
PS. Jak piszę źle ... to znak że %%% działają
Pozdrawiam wszystkich miłośników Eskorcika HAIL! |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2008-05-26 09:26:42
sęk w tym, że one gniją od środka.... tz. niby ładny próg i podłużnica i nagle wypada dziura................ to, że dbasz o auto nie świadczy w 100% o tym, że ono nie zgnije...... chyba, że co roku konserwujesz profile zamknięte ?? (w co wątpię). Ps. powodzenia jak wspawasz nowe progi.......... spawy osłabiają materiał i jak będziesz miał kiepską konserwację po naprawie, to ruda weźmie go moment..... najlepiej wyspawać całą budę i całość ocynkować..... ale koszt taki, że chyba lepiej sprzedać..........
ps. Mefis22 zapraszam na oględziny, jak znajdziesz rudą stawiam flaszke |