2x dcoe 40 + gas

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Czy słyszał ktoś kiedyś o instalacji gazowej do podwojnych gaziorów? Jesli ktos wie albo ma jakies zdjecie jakby to mialo wygladac to chetnie zobacze.

ThX
  
 
normalnie , trza kupić mixery i już...bywały na allegro używane . tylko po co do dcoe lpg...
  
 
u mnie przy silniku 1,5 z ritmo działał na zwęzkach 23mm taka lipa jechać jechało na paliwie wcale wsumie wyszło, że lepiej jedzie na seri 2 gardzielu
  
 
słyszał i działało , ale gaz to zło

chcesz takie miksery?
  
 
Cytat:
2008-05-26 01:19:22, mar125 pisze:
słyszał i działało , ale gaz to zło chcesz takie miksery?



a paliwo już 4,55zł a gaz zaledwie 2,25
  
 
Nie lepiej dac kolektor od wtrysku + blosa ? Gazników to szkoda gazem niszczyc
  
 
jak to dział NIE WIEM na razie







na początku mikserek pasował do hondy
  
 
mozna zalozyc miksery albo takie rozwiazanie, jesli komus nie szkoda gaznika, pozniej mozna ewentualnie zaslepic :


a najlepiej to na benie jezdzic
  
 
A to zadziała? bo mi jakoś nie działało na wolnych obrotach
  
 
Cytat:
2008-11-25 19:53:46, rosck pisze:
A to zadziała? bo mi jakoś nie działało na wolnych obrotach



cza se było wujek regulację przeprowadzić... nie ma opcji, żeby wolnych na LPG i rozgrzanym moturze nie było... takie rzeczy to samemu w garażu da radę poczynić... co innego ze składem mieszanki w LPG...
  
 
zeby wyssac gaz potrzebujesz znaczne podcisnienie, pomysl sobie o ile mniejsze jest w podwojnych gaznikach niz w zwyklym dwugardzielowym, swiatlo gardzieli jest ze 3 razy mniejsze, wolne da sie ustawic ale bulka z maslem to nie jest
  
 
Cytat:
2008-11-26 20:00:35, Poramancza pisze:
zeby wyssac gaz potrzebujesz znaczne podcisnienie, pomysl sobie o ile mniejsze jest w podwojnych gaznikach niz w zwyklym dwugardzielowym, swiatlo gardzieli jest ze 3 razy mniejsze, wolne da sie ustawic ale bulka z maslem to nie jest



Pomarańcz, ale zobacz jakie w tym "mikserze" z foty jest przewężenie... co najmniej trzy razy mniejsze niż w zwykłym dwugardzielonym... wydaje mi się, że przez samo zwiększenie ciśnienia gazu łatwiej go w takim przypadku zassać... zresztą regulacja mieszanki LPG kosztuje 30 ziko i ma ona taką zaletę, że poza regulacją wolych obrotów, napewno ustawią tak, że nie będzie za uboga mieszanka - czyli gniazda zaworowe pożyją dłużej.
Ale ja się nie znam bo z tego nie żyję... Poże PG się wypowie???
  
 
podobny temat...

czlowiek byl mlody i glupi to chcial miec dla lansu 2x dellorto.. a zeby to utrzymac do jazdy na codzien to myslal o lpg.... porazka...

panowie po co zakladac 2 gazniki skoro i tak do zasilania gazem trzeba zdlawic dolot na kazdym gardzielu zwezka...

to tak jakby sie przeniesc z wychodka do luksusowego wc zesrac sie i nie spuscic wody.... niby lepiej.. ale jednak podobnie...

wiercenia gaznikow nie polecam nie sprawdzalo sie to przy czerwonym 1.6. niby zwezki na benie nei bylo ale na lpg niechcial chodzic tak jak powinien. szkoda psuc gazniki...

takze moje zdanie jest taka zakladamy dwa gazniki ale bez lpg....

furiosus cisnienie gazu mozesz regulowac tylko w reduktorach do IV generacji to one dostarczaj do listwy gaz pod stalym cisnieniem.
na zwyklym reduktorze mozesz mu tylko zwiekszyc dawke ale to i tak czasem malo daje a i auto na lpg staje sie nie oplacalne ze wzgledu na spalanie...
w moim kancie zeby uzyskac wmiare fajny efekt to kombinowanie ze zwezkami i z dolotem bylo zmudnym zajeciem...
takze 2 gazniki....tak.. ale bez lpg.....
  
 
To też gazownik zaproponował mi zwężki w palnikach na 24mm już lepszy wtrysk i sekwencja i turbem