| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-05-26 18:46:05 z jak odpali, to chodzi ok i później już odpala? |
kris-kzn Ford Escort MK5 105KM Łódź | 2008-05-26 19:32:16 może czujnik położenia wału ? chociaż jak pali na pych hmm |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2008-05-26 19:35:33
To podpowiedz elektrykowi, zeby sprawdzil napiecie na cewce (srodkowy przewod) a nastepnie przelutowal skrzynke bezpiecznikow |
kris-kzn Ford Escort MK5 105KM Łódź | 2008-05-26 19:43:04 bo może jak skrzynka bezpieczników sie nagrzeje bądź przegrzeje bo luty juz nie śa najlepszej jakości to nie styka coś ... a jak ostygnie todziała znowu ![]() |
kris-kzn Ford Escort MK5 105KM Łódź | 2008-05-26 20:52:25 może to też właśnie od skrzynki bezpieczników coś nie łączy i podświetlenie mruga ... może przydało by się przelutowanie jej albo podmiana od kogoś jeżeli masz taką możliwość. |
wesul Escort Evo VII 4x4 & ... Bytom | 2008-05-27 00:56:08
Takie miałem objawy własnie (nie w escorcie), jak zaczął padac czujnik położenia walu. Zaczynało się własnie od niemozności zapalenia + kontrolka check. Po ok. tygodniu zaczął gasnąc podczas jazdy. |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2008-05-27 08:39:54 Tylko czy gdyby to było immo to by zapalał na pych?! Chyba raczej nie co?! |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2008-05-27 09:58:08 Co prawda w megance, ale miałem tak samo, jak wilgotno nie pali, a na pych zapala. Po wymianie czujnika położenia wału jak ręką odjął |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-05-27 10:28:48
Często wystarcza wyczyszczenie styków... |
![]() przemo5535969 łódź | 2008-05-27 10:46:18 do dobra, akku podładowany, chwilka wolnego znaleziona - zobaczymy czy odpali (przy okazji zresetował się komputer, więc nie do końca może winny być aku)
potem pogrzebię przy kablach... sprawdzę czujnik wału, może immobilizer (ciekawe czy uda mi się rozebrac to cholerstwo :p ) skrzyna bezpiecznikow to raczej dla mnie czarna magia... gdybym chociaż wiedział jak ją wyciągnąć :p blokadę zwolniłem ale nie wiem jak jest zaczepiona tam z tyłu. Boję się też trochę, zę coś uszkodzę :/ chociaż mam trochę wprawy w lutowaniu... jak coś będę wiedział dam znać, dzięki ![]() |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-05-27 11:43:51
zerknij na allegro, jak wygląda wytargana skrzynka, a wszystko będzie jasne, jak ją wyjać....ma dwa zaczepy z tyłu (jeden trzeba wyjąć odsuwając skrzynką na bok, a drugi wyciągnąć na siłę). Gdzieś była fotorelacja z reanimacji skrzynki...poszukaj, bo sporu było fotek... |
![]() przemo5535969 łódź | 2008-05-27 12:40:37 tia... rzeczywiście...
podłączyłem akumulator... i nie odpalił...
poruszałem kilkoma wtyczkami - odłączyłem je i tak bardzo powierzchownie potraktowałem szczoteczką drucianą (gniazda i wtyki) i... i odpalił "zanim zdążyłem przekręcić kluczyk" (szkoda, że nie robiłem tego po kolei i nie sprawdzałem po każdej wtyczce czy odpali) ale generalnie dotyczyło to wtyczek przy aparacie apłonowym (nie znam fachowej terminologii - tam gdzie podłącza się przewody od świec )
wszystko trawało może 5 minut, więc raczej skrzynka bezpieczników nie brała w tym udziału. coś jeszce chyba się dzieje z immo.. przyjrzałem się błyskom lampki pod zegarkiem: generalnie nie świeci się po wyjęciu luczya ze stacyjki ani po zamknięciu auta... po przekręczeniu kluczyka świeci się około minuty a potem błyska: dwa szybsze błyśnięcia (co 0,5 sekundy) sekunda przerwy dłuższe błyśnięcie około 0,5 sekundy 2 sekundy przerwy i od nowa Hmm... coś mi trochę buczy pod maską, jakby pompa od wspomagania... ale poziom oleju jest okay, wiec nie wiem... [ wiadomość edytowana przez: przemo5535969 dnia 2008-05-27 13:42:32 ] |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2008-05-27 21:48:05 Przeczytałem cały wątek i wypowiem się poniewaz w poprzednim Escorcie również wpieniał mnie taki objaw.
Niestety ale optymizm jest w tym wypadku nie wskazany... Podejść do tego tematu miałem kilka i też za każdym razem wydawało mi się że już po problemie (niestety - wydawało mi się). Padało na akumulator, alternator, kable, świece, czujniki (wszelkiej maści), czyściłem wtyczki, poprawiałem styki... Problem wracał do mnie z zaskoczenia. Czasami miesiąc było Ok, a czasami co rano był ZoNk. Jedno było wspólne - wilgoć w powietrzu. Co ciekawe objawy były identyko i pomagał zapych (dosłownie wystarczał 1m) sam sobie go zapychałem, dosłownie wystarczyło, że skrzynia szarpnęła wałem i pomogłem rozrusznikiem i zapalał. Miałem silnik 1,4i w MK VI. W kwestii formalnej kolega ma MK VII i lampka pod zegarem to nie jest podświetlanie zegara tylko kontrolka od Immobilaizera - kolor czerwony. Pozdro |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-05-27 22:06:35 Moze by tak przeczyscic cz. polozenia walu?
raczej w 1,4 jest takie cos ![]() |