Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2002-09-09 21:25:18 Mam problem ż przewodami do sterowania podciśnieniowym regulatorem wyprzedzenia zapłonu, Nie posiadam aktualnie schematu a znalazłem tam zawór jednokierunkowy ![]() ![]() ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: bodziot dnia 2002-09-09 21:26:23 ] |
![]() Dzierzan Polonez Caro 1,6 GLE ... Warszawa | 2002-09-10 18:30:53 U mnie nie ma żadnego zaworu.Rurka idzie bezpośrednio od regulatora wyprzedzenia zapłonu do gaźnika.W żadnym innym polonezie również takiego zaworu nie widziałem. |
![]() Wyrwizab (M) x | 2002-09-10 19:36:49 Czyli jak podejrzewalem takiego zawotu nie ma. Uczona ksiazka od FSO takze nie opisuje takiego elementu. |
![]() MacioBA Miłośnik FSO Fiat 125p Rybnik | 2002-09-10 19:52:57 u mnie również nie stwierdzono istnienia takiego zaworka, interesująca sprawa.... |
![]() bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2002-09-10 21:36:28 Mam kombinowaną wersje exportową i to od niedawna. za temat wziełem się gdyż auto nie miało za grosz prztspiesenia i nie kręciło sie powyżej 5000. zaworek ten był ustawiony na ssanie i w chili dodania gazu pociągał regulator ale jak obroty spadały to się nie wracał. aktualnie założyłem go na odnogę do mębramy z cięczą chłodzącą. i jak narazie działa |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2003-10-18 17:56:15 Robie aktualnie sprawozdanie z badania silnika i nie wiem ile powinna wynosić wartość podciśnienia w kolektorze dolotowym w silniku 1500 AB na biegu jałowym, a także przy obracaniu tylko rozrusznikiem i przy gwałtownym depnięciu pedałem gazu. Czy ktoś może mi pomóc? |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-10-19 21:39:03 Nie wiem czy tam to będzie, ale mam dostęp do pracy badawczej "optymalizacja kąta wyprzedzenia zapłonu silników AB i CB" robionej przez Politechnikę Warszawską ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() berek33 Miłośnik FSO Poldi 1.6 GLE+LPG Świdnica i Wrocław | 2005-10-20 08:11:57 No własnie, jest sobie taka pąpka z ktorej wyłazi rurka. Moj mechanior powiedział ze to wsumie duzo nie daje ( tylko na wysokich obrotach wyrzedza zapłon ok 70* a F1 nawet tak nie ma ) poprostu odłaczył ową ryrkę od pompki i zatkał. Auto stało się bardziej mulaste na wysokich obrotach ale DUUUUŻO elastyczniejsze na niskich i średnich .
Pytanie: czy tak moze byc? jak sie ma to do pracy silnika? czy nic nie uszkodze ? jak sie to odbije na spalaniu ? |
![]() jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-10-20 13:21:47 Regulator podciśnieniowy wyprzedza zapłon na wolnych obrotach (a nie na wysokich jak twierdzi twój pożal sie boże mechanior), zanim zacznie działać regulator odsrodkowy. |
![]() berek33 Miłośnik FSO Poldi 1.6 GLE+LPG Świdnica i Wrocław | 2005-10-20 13:40:57 nie wiem czy siez rozumielisly , chodzi mi o pomka obok kopułki aparatu zapłonowego ,
mam te rurke podłaczyc czy zostawi cjak jest ?> |