MotoNews.pl
4 Zastawa 750 a fiat 126 i inne fiaty (213736/0)
  

Zastawa 750 a fiat 126 i inne fiaty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie jak w temacie mam na oku takie cudo , ale nie mam pojęcia jakie to ma podzespoły . Co pasuje jaka jest skrzynia i inne podzespoły , czy swap z 900 będzie bez żadne go problemu czy trzeba robić flasze , jak z blachami wiem ze poszycie zewnętrzne to będzie problem ale jak jest z podłogom podejdzie od 126 ?? Czy przedni zawias to wszystko jest ze 126 czy ona jest troszkę szersza .
  
 
Cytat:
2008-05-31 09:50:19, poldrive-126 pisze:
Panowie jak w temacie mam na oku takie cudo , ale nie mam pojęcia jakie to ma podzespoły . Co pasuje jaka jest skrzynia i inne podzespoły , czy swap z 900 będzie bez żadne go problemu czy trzeba robić flasze , jak z blachami wiem ze poszycie zewnętrzne to będzie problem ale jak jest z podłogom podejdzie od 126 ?? Czy przedni zawias to wszystko jest ze 126 czy ona jest troszkę szersza .




oryginalna skrzynia od zastavy 750 pasuje bez problemu na silnik 903 od 127 bez jakichkolwiek flansz, reszta to zapewne maluch choć wahacze tylne są chyba inne...
  
 
Wachacze tylne są inne, tak samo przednie zawieszenie mimo że podobne to też jest inne, no a części do skrzyni to już ciężki temat. To zupełnie inny samochód, choć można poprzerabiać dużo rzeczy na maluchowe.
  
 
Ale ta przeróbka przedniego zawiasupolega na czym ??
Trzeba coś spawac czy tylko przełożyc??
A ten 903 z 127 to OHV ??
  
 
Niestety ohv
  
 
Cytat:
2008-06-02 07:34:31, cichy_b0b pisze:
Niestety ohv



Ale pasuje idealnie, widziałem taką zastavke w Poznaniu z takim silnikiem i jakbym niie znał to bym pomyślał że fabrycznie
  
 
No trzeba będzie jedna flanszy poszukać i potrzebuje całego przodu pas przedni i błotniki jak ktoś ma jakieś namiary to poprosze będę wdzięczny
  
 
archicar na allegro ale ceny swoje ma
  
 
no za progi 800 plnów o zgrozo ciekawe w jakiej cenie bedzie pas przedni z błotnikami . Myślałem ze to to samo co 500 ale niestety .
A czy blok silnika zastavy 1100 czy 1000 nie wiem jaki ona dokładnie miała to będzie to samo ?? Czy silnik podejdzie ??
  
 
nie ładuj silnik z 127, cc, sc, plug and play...
  
 
Cytat:
2008-06-03 00:04:05, CEHU pisze:
nie ładuj silnik z 127, cc, sc, plug and play...


Czyli silnik ze sportinga będzie bez problemu pasował ??
To jakie to ma jeszcze bebechy w skrzyni ??czy ze 127 podejdzie czy lepiej od razu w skrzynie maluchowską to pakować ??
  
 
Cytat:
2008-06-03 00:14:24, poldrive-126 pisze:
Czyli silnik ze sportinga będzie bez problemu pasował ?? To jakie to ma jeszcze bebechy w skrzyni ??czy ze 127 podejdzie czy lepiej od razu w skrzynie maluchowską to pakować ??




903 ze 127 albo 899 z cc/sc ze sportinga masz silnik 1100 i nie pasuje na skrzynie od zastavy 750. Jak Chcesz się bawić w przerabianie mocowań to wsadzaj skrzynie z malucha i silnik 1,1 albo 1,2 itp
Podobno skrzynia od zastavy ma krótsze przełożenia to i będzie lepiej driftować.
  
 
nie wkładaj skrzyni z malca, bez sensu, skrzynia zastawa/fiat jest wytrzymalsza, silnik z rodziny 903 to silniki ohv jak ktos już napisał ale dobrze znoszą kręcenie i wbrew pozorą da się dużo przy nich zrobic żeby się odpychały, silnik 110 ze sportasia to jednostka sohc która nie pasuje pod mocowania skrzyni z zastawy.
  
 
eh to samo co 500? smieszne Przeciez to niepodobne. Czesci do tego sa drogie i tyle chyba ze ze szpachli uformujesz. Samochod ma pare trudnych miejsc do naprawy blacharskiej podobno i ciezko go zrobic zeby nie pekal. Powodzenia
  
 
Ogólnie to przedni resor jest szerszy, zwrotnice są podobne, ale maja niżej osadzone mocowanie amortyzatora, górny wachacz jest bodajze taki sam, tylne wahacze są inne, przednie piasty są inne, tylne mogą być podobne lub takie same, podobnie z krótkimi półosiami, ale nie jestem pewny.
  
 
Cytat:
2008-06-03 02:50:19, jaqo pisze:
eh to samo co 500? smieszne Przeciez to niepodobne.


Śmieszne jes to ze kupiłem to auto prze telefon , rozmawiałem z kolesiem dwa lata temu ze moge to od niego odkupic , bo
remont zaczoł go przerastać remontowął to auto z ojcem ale ojciec zachorował i on sam nie dwał rady auto stało tak zawinięte foliom . W tedy auto było w bardzo d. jak na rocznik stanie kilka dziur w podłodze i zgnity w jednym miejscu błotnik ale właściciel postanowił usunąć rdze i parchy i natym jego zapał się skończył i tak auto stało.Ja nie jestem specjalistom w zadnej dziedzinie motoryzacji więc się nieznam błotniki wyglądały podobnie . Do 500 jeden błotnik to jakies 40 ojro więc jezeli bedzie to zblizona cena to nie widze sensu łatania pasa i błotników pozatym aż takiej tragedi tam niema dolnęj cześci pasa finalnie ni będzie więc tragedi niema błotnik można uratować ale wszystko wyjedzie po usunięciu rdzy i lakieru mam nadzieje ze w przyszłym tygodniu będzie wstępny wiadomo ile i czego będzie trzeba wsadzić .
  
 
hmm podejrzewam ze czesci do 600 beda nieporownywalnie drozsze jak do 500 z racji popularnosci (jej braku) tego autka (na zachodzie zwlaszcza). No Ale mam nadzijeje ze cos znajdziesz. No i oczywiscie jak mozesz to nie lataj tylko pocalosci lec. Powodzenia i czekamy na fotki

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2008-06-03 14:35:41 ]
  
 
częsci do fiata 600
  
 
Kurde jakie ceny
  
 
Cytat:
2008-06-03 20:55:31, jacol_placol pisze:
Kurde jakie ceny



To może taniej by było pojechać na wycieczkę do Kragujevac i kupić komplet orginałów zamiast fiatowskich "podróbek".