Nie równa praca silnika a luzy zaworowe(2.0 DOHC)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Uwaga mam pytanko strasznie nie równo mi pracuje silnik(2.0 dohc) szczególnie jak jest ciepły ale naprawdę pracuje tak strasznie że nie wiem czy nie w końcu nie pozrywa poduszek z tłumika słychać popiardywanie a w zasadzie ćwierkanie takie i teraz tak zmierzyłem luzy na zaworach na bardzo ciepłym silniku zawory wydechowe:
I-0,35mm
II-0,5mm
III-0,4mm
IV-0,35mm
ssące:
I-0,4mm
II-0,4mm
III-0,4mm
IV-0,45mm
I teraz podpowiedzcie czy taka róznica w luzach szczególnie wydechowych może powodować aż tak nie równą pracę dodam tylko świece nowe przewody nowe kopułka nowa kommpresja na cylindrach 11 atm na trzech czwarty 10 atm ????
  
 
Możesz mieć przestawiony rozrząd
  
 
rozrząd jest na znakach natomiast nie wiem dlaczego ale znaki które znajdują się na blaszanym mocowaniu osłony rozrządu nie pokrywają się ze znakami na obudowach wałków rozrządu to znaczy mogę ustawić albo na jedne albo na drugie
  
 
A wałek pośredni masz dobrze ustawiony ?
  
 
no prawdę mówiąc to pewności nie mam ale z drugiej strony jaki to ma wpływ na pracę silnika on napędza tylko pompę oleju paliwa i aparat zapłon sprawdzałem lampą jest na 11 stopni wałek ustawiałem na śrubę od napinacza
  
 
Cytat:
2008-06-09 22:53:22, Maciej1984 pisze:
rozrząd jest na znakach natomiast nie wiem dlaczego ale znaki które znajdują się na blaszanym mocowaniu osłony rozrządu nie pokrywają się ze znakami na obudowach wałków rozrządu to znaczy mogę ustawić albo na jedne albo na drugie


ustaw na znaki na głowiczkach
  
 
Jesteś pewien nie będą sie za cholere z podstawką od osłony zgadzać mogę sróbować przecież to nic nie szkodzi.
  
 
Przestawiłem wczoraj rozrząd tak aby znaki na kołach rozrządu zgadzały sie ze znakami na obudowach wałków i niestety dupa samochód pracował jak V8 telepało nim falowały obroty no tragedia ustawiłem z powrotem tak jak było chodiz tak jak chodził przed przestawieniem wydaje mi się że wina leży po stronie wypalonych zaworów na czwartym cylindrze bo przez jakis misiąc jeżdziłęm z luzem na 4 wydechu 0,05mm chyba to dało o sobie znać dopiero teraz.
  
 
Ustaw dobrze luzy zaworowe na zimnym. Piszesz ze silnik kiepsko pracuje jak jest cieply. Jezeli na zimnym jest ok, a w miare nagrzewania czyli dosc szybko zaczyna nim telepac to na bank sa za ciasne luzy- w miare nagrzewania luz zanika i zawor sie nie zamyka co powoduje brak kompresji i telepanie oraz gasniecie silnika. Znaki ustaw na glowiczkach, ta blaszka jest jedynie informacyjna sprawdz tez czy kola rozrzadu nie sa zamienione ze soba -ssace i wydechowe jest inne -w innym miejscu nabity znak. Jezeli podejrzewasz wypalone zawory przeprowadz probe olejowa. Aha i sprawdz czy na pewno swiece zaplonowe sa dokrecone czasem warto zaczac od najprotszych rzeczy
  
 
Panowie nie krzyczcie tylko ale sprawdzałęm 4 razy I w moim silniku luzy zaworowe są większe na ciepłym silniku niż na zimnym naprawde sam w to nie wierzyłem ale tak jest, różnica jest w granicach 0,05 mm powiedzcie mi co chodzi ?????
  
 
Cytat:
2008-06-09 22:16:41, Maciej1984 pisze:
Uwaga mam pytanko strasznie nie równo mi pracuje silnik(2.0 dohc) szczególnie jak jest ciepły ale naprawdę pracuje tak strasznie że nie wiem czy nie w końcu nie pozrywa poduszek z tłumika słychać popiardywanie a w zasadzie ćwierkanie takie i teraz tak zmierzyłem luzy na zaworach na bardzo ciepłym silniku zawory wydechowe: I-0,35mm II-0,5mm III-0,4mm IV-0,35mm ssące: I-0,4mm II-0,4mm III-0,4mm IV-0,45mm I teraz podpowiedzcie czy taka róznica w luzach szczególnie wydechowych może powodować aż tak nie równą pracę dodam tylko świece nowe przewody nowe kopułka nowa kommpresja na cylindrach 11 atm na trzech czwarty 10 atm ????


szukaj gdzie indziej, jeśli naprawde tak bardzo nim rzuca to nie przez luzy zaworowe