| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
crown Ghia-gal olsztyn | 2008-06-14 13:08:27 Witam
zeby nie zakladac nowego watku ja dodam jeszcze swoje bo tez mam dziwny problem z odpalaniem ale troche inne objawy no i u mnie czy benzyna czy gaz nie ma wiekszej roznicy Problem nietypowy i od razu powiem ze nie znalazłem nic na ten temat w archiwum. Essi 95, 1,8 RDA, 220 tys przebiegu, benzyna+gaz II gen. Problem jest dziwny bo nie zawsze ale ostatnio coraz czesciej mam problem z rozruchem. Pojawia się on w 2 przytpadkach 1 kiedy umyje essa (myje tylko na samoobslugowych) pojawia się niemal od razu jak chcem wyjechac z myjni albo po pierwszym wylaczeniu i odpaleniu silnika. 2 przypadek to niewiadomo kiedy i co ale jak już się rozgrzeje silnik i np. przejade 5 kilometrow, wyłączę go na 10 min i chcem odpalic ponownie. Jakie sa objawy, wszystko idealnie dmuchawa daje, slysze ze pompa pracuje, slysze ze rozrusznik się kreci ale nie odpala, nawet nie lapie, za ok. 3 kreceniem po ok. 10 sek przeklinania i stresu silnik odpala. To na pewno nie wina swiece i przedow, teraz mam miesięczne NGK zreszta na wcześniejszych przewodach i Świącach było to samo. Czy macie jakies pomysły? |
robcio-88 Warszawa | 2008-06-14 13:21:47 A patrzyles czy pompa paliwa chodzi jak niechce Ci odpalac? moze to wina przekaźnika |
iva777 Ford Escort CLX -- BYł Pabianice | 2008-06-14 14:40:20 olaola1- sprawdzałaś pompę paliwową? skoro nie chce odpalić na benzynie...
chodzi mi o samą pompę, nie o przekaźnik (zabrudzona, zapchana), nie wiem jaki to ma później wpływ po odpaleniu na gazie ale może warto sprawdzić... [ wiadomość edytowana przez: iva777 dnia 2008-06-14 14:56:13 ] |
crown Ghia-gal olsztyn | 2008-06-14 15:59:31 ale na gazie odrazu tez nie odpala tak na dotyk? Jesli tak to u mnie wyglada to bardzo bardzo podobnie, i jesli masz tak samo to ja juz przecwiczylem odpalanie na lpg z wcisnientym gazem i troche wczesniej zalapuje tylko dalej nie wiem co i u Ciebie i u mnie moze byc problemem |
iva777 Ford Escort CLX -- BYł Pabianice | 2008-06-14 16:14:49 na mój głupi rozum przy uruchamianiu benzyna nie całkiem dociera tam gdzie trzeba i dlatego gaz musi jej w tym pomóc |
crown Ghia-gal olsztyn | 2008-06-14 16:28:26 nie wentylator nie ma na to wplywu. Szkoda ja mam instalacje BRC II gen i u mnie da sie przestawic na gaz. Ehh nie wiem o co chodzi ale czasami juz intuicyjnie wiem kiedy bede mial problem z odpaleniem a kiedy nie. Dziwi mnie tylko to odpalanie po umyciu samochodu bo jak pada deszcz to nie mam takiego problemu. Najgorsze jest to ze nigdzie w kziazkach nie jest napiane co to moze byc i w sumie trzeba duzo czasu stracic na kombinowaniu bo szkoda kasy zeby wszystko pokolei wymieniac az sie dojdzie o co chodzi. |
crown Ghia-gal olsztyn | 2008-06-14 17:53:10 Przeczytalem i powiem Ci ze ja np kilka razy poszedlem na brutala i jak mialem ten problem to odpalilem go pochodzil z 20 sekund wylaczylem go i odpalalem spowrotem
i czasami znow bylo to samo a czasami nie i to wszystko robilem na Pb bo nie przelaczalem na lpg. Co do pompy to nie wiem bo slysze jak przekrecam kluczyk ze pracuje, na Pb nie mam zadnych problemow nie wydaje mi sie bo od 2 lat jak mam essa tankuje na sprawdzonych stacjach raz na jakis czas przepedzam essa na Pb no i nic nie uczje w tym temacie. Ehhh a no i jestem tydzien po wymianie sondy lambda, 3 dni temu podpinalem essa do kompa zero bledow, na diagnozie salin i na Pb i na LPG wszystko ok. U mnie to wyglada na cos bardziej zwiazanego z elektryka tylko nie wiem co i gdzie nic z ukladem paliwowym- wnioskuje tak przez temat odpalania po umyciu samochodu. Chodz z 2 str mozna go szybko obalic bo w sumie teraz jak temp jest w okolicach 28 C' a ja umyje samochod daje to duza roznice temperatur ehhh kurde nie wiem juz nic, jak juz kiedys gdzies mowilem kocham i nienawidze mojego essa. |
crown Ghia-gal olsztyn | 2008-06-18 23:03:59 Dzis juz wymieklem i pojechalem poczarowac z magikami nad essem. Podpielem bo pod kompa ma blad pamieci 31 wiec nie ma nic wspolnego z odpaleniem.
Iska idzie, rozrusznik kreci. Kable swiece NGK ok 1 miesiaca, wszystkie styki itp czyste sprawdzone. I zaczela sie kombinacja z ukladem paliwowym. I tak cisnienie podrecznikowo 2,2 bara (widelki dla mojego silnika 2,1-2,3) z regulatorem 2,9. I w czym problem. Z jednym magikiem z ktorym spedzilem 3h i spalilismy dobrych kilka litrow benzynki i z 50 razy odpalilismy silnik doszlismy do wniosku ze benzyna zalwea mi silnik i dlatego mam problemy z odpaleniem na PB jak jest cieply. Ten magik zdiagnozowal 2 czynniki 1 pompa 2 wtrysk. I zastanawiam sie co to moze byc nie mialem juz czasu zeby bawic sie w sprawdzanie wtryskow ale zastanawia mnie temat pompy skoro jest dobre cisnienie benzyny czy to moze byc ona. No i czy jesli to wtrysk to nie powinien wyskoczyc mi blad po podpieciu do kompa? Jakie macie teorie, pomysly? Narazie nie nie robie bo jako taki doplyw kasy bede mial dopiero pod koniec miesiaca. |