Co to jest??? (foto) pomocy.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, to moj pierwszy post, niestety z problemem. Problem jest taki ze nie wiem co to jest(foto)te czerwone cos(nie strzalka) rozwaliły mi sie kabelki które wychodzą z tego i musze to wymienic. mam escorta 1.4 monowtrysk '93r.

  
 
wyglada jak potencjometr przepustnicy ale glowy nie dam
  
 
Cytat:
2008-06-19 11:00:31, koniuXR3i pisze:
wyglada jak potencjometr przepustnicy ale glowy nie dam


wygrał Pan odkurzacz
  
 
Cytat:
2008-06-19 10:57:06, eska_kuna pisze:
witam, to moj pierwszy post, niestety z problemem. Problem jest taki ze nie wiem co to jest(foto)te czerwone cos(nie strzalka) rozwaliły mi sie kabelki które wychodzą z tego i musze to wymienic. mam escorta 1.4 monowtrysk '93r.

a Masz problem z obrotami?
  
 
nom tak to to;] dzieki wielkie;] a mam jeszcze jedno pytanie. czy jesli to sie zepsuje to moze od tego nie trzymac obrotów na jałowym biegu.?? bo jak mam na luzie to mam jakies 200obr/min i gasnie mi czasami. odpalac go musze z gazem wcisnietym w podłoge. ????????
  
 
moze , a nawet musi
  
 
Cytat:
2008-06-19 11:08:24, eska_kuna pisze:
nom tak to to;] dzieki wielkie;] a mam jeszcze jedno pytanie. czy jesli to sie zepsuje to moze od tego nie trzymac obrotów na jałowym biegu.?? bo jak mam na luzie to mam jakies 200obr/min i gasnie mi czasami. odpalac go musze z gazem wcisnietym w podłoge. ????????

może
  
 
no to super;] problem zlokalizowany;] dzięki wielkie chłopaki;]
  
 
U mnie też się kabelki od tego poupalały, więc prowizorycznie przylutowałem inne przewody, do momentu aż zakupię nowy czujnik. To było ponad 2 lata temu, czujnika nie kupiłem. Prowizorka żyje najdłużej
  
 
eska_kuna po co zakładasz 2 identyczny post ? Przecież dostałaś odpowiedz na swoje pytanie.
  
 
przez przypadek. niechcący nie wiem jak tamto usunąc:/
  
 
wymontowałem te cudenko, ładnie kabelki zaizolowałem, zamontowałem z powrotem i włączam silnik i mam teraz 1700obr/min. co mam teraz z tym zrobic? jakos sie reguluje ten potencjometr przepustnicy? czy jakos inaczej teraz trzeba zmniejszyc te obroty?

[ wiadomość edytowana przez: eska_kuna dnia 2008-06-19 23:49:56 ]
  
 
Cytat:
2008-06-19 23:49:14, eska_kuna pisze:
wymontowałem te cudenko, ładnie kabelki zaizolowałem, zamontowałem z powrotem i włączam silnik i mam teraz 1700obr/min. co mam teraz z tym zrobic? jakos sie reguluje ten potencjometr przepustnicy? czy jakos inaczej teraz trzeba zmniejszyc te obroty? [ wiadomość edytowana przez: eska_kuna dnia 2008-06-19 23:49:56 ]

Wyciągałeś sam ten potencjometr czy całe to ustrojstwo w którym jest zamontowany ...
  
 
Zrób reset kompa, u mnie pomogło
  
 
podejrzewam, że przy pracach nad tym odpięłeś akusa.
U mnie po odpięciu akusa też wariowały obroty - na jałowym stały wysoko, a przy hamowaniu spadały tak nisko, że zaraz prawie gasł pomógł odpowiedni reset kompa :

1. odepnij akus na ciepłym silniku i zostaw tak na około godzinkę, aż silnik ostygnie
2. podłączasz akusa i odpalasz auto - zostawiasz go na około 5 minut (może wariować i skakać po obrotach)
3. teraz masz dwie opcje:
a) wsiadasz do auta i przez kolejne 5 minut trzymasz go tak na 1200obr
b) wsiadasz i robisz nim jakieś 15-20km żywym tempem - bez przesady, ale też nie oszczędzając go

w tym czasie komp powinien odpowiednio się ustawić - u mnie pomogło
Przez pierwsze 10-20 km może jeszcze wariować, ale się ułoży
Dodam, że odpowiednio wykonany reset kompa może poprawić dynamikę silnika i spadnie spalanie
Ja zauważyłem spadek spalania o jakieś 0,5litra na 100km (wynik może nie robiący szału, ale zawsze po 100km masz jeszcze na przysłowiowe piwko
 
 
Było to obok skrzynki bezpieczników w XR3i


  
 
komp od poduszek?
  
 
Raczej nie bo ich nie było Więc strzelamy dalej
  
 
Steuergerät rzecz das [-(e)s,-e]
przyrząd sterowniczy
regulator automatyczny

cgi.ebay.it/Steuergeraet-92GG15K600BC-FORD-SCORPIO-I-GGE-2-0-i_W0QQitemZ110181873196QQcmdZViewItem?hash=item110181873196&
ale od czego nie wiem moze centralny z alarmem, moze od ABS (chyba ze chodzi na twoich fotkach ze obudowa zrobiona jest z abs'u ) ...
  
 
No że pisze ABS to myślę właśnie że chodzi o tworzywo z którego została zrobiona obudowa.
Alarm, być może bo posiadał fabryczny.
Poczekajmy na kogoś kto jest pewny na 100%