Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() zawodnik szayowóz/ ford escor ... Skierniewice | 2008-06-20 23:09:35 |
![]() Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2008-06-20 23:13:23 Niech teraz ktos wytlumaczy po co tyle sie babrac, jesli standardowy mechanizm dziala be zroblemu i awaryjny nie jest? |
![]() cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2008-06-20 23:14:58 Wiesz zwykly silnik porobiony tez wystarcza do upalania a niektorzy pakuja centralnie 1.2 ................. |
rejser F&F Sympatyk Fiat Seicento Płock | 2008-06-20 23:38:52 bardzo bardzo fajnie ze to opisales napewno bede chcial to wykorzystac bo mam tak daleko odsuniety fotel ze do lewarka nie siegam ![]() |
Tomecki_b-b rallye 16V Bielsko Biała (Bestwina) | 2008-06-21 00:02:12 Pomysł ciekawy, ale jak to działa w praktyce - precyzyjniej niż seria? |
![]() stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2008-06-21 02:04:17
po co ruchasz starego jak mozesz stara? |
![]() zawodnik szayowóz/ ford escor ... Skierniewice | 2008-06-21 07:44:08
jesli chcial bys dac to zamiast seryjnegoi i w miejsce seryjnego to nie warto ale jesli chcesz podniesc lewartek lub go przesunac np. w bok to warto biegi u mnie chodza ciezko tzn trzeba je wbijac i wybijac ale to nei tylko u mnie patrzytlkem u kolegow co maja od CC, SC i jest tak samo do tego trzeba sie przyzwyczaic ale musze jednak powiedziec ze chodzi lepiej niz seria jak dla mnie ![]() |
![]() fifi PF 126 BIS, W202 230 ... Toruń | 2008-06-21 11:07:15 w seryjnym malcu to moze średnio sie przydaje ale w szajowozie bardzo na plus ![]() jeździęłem takim szajo z linkami i ze standardowym układem z malca to miałem problemy aby 3 wbić po skosie na szybkim łuku ![]() różnica ogrona na plus dla linek ![]() bardzo ładny opis ![]() |
![]() Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2008-06-21 12:10:48
No wlasnie zainteresowalo mnie to, bo chyba tylko po to jest sens robic, jesli ktos chce zmienic polozenie samego lewarka. Do serii to IMO sztuka dla sztuki. |
Tomecki_b-b rallye 16V Bielsko Biała (Bestwina) | 2008-06-21 12:24:37 Gdyby działał precyzyjnie - to dla mnie byłaby fajna sprawa, jestem dość długi przez co mam daleko odsadzona kierownicę, można by lewarek przenieść blisko kierownicy bez zwiększania jego skoku jak to jest przy przedłużaniu seryjnego. Tylko że mam skrzynię z CC700. |
![]() poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2008-06-21 14:16:24 A nie wydaje wam się ze dzieki zastosowaniu linek mozna uniokąc pomyłki przy zapięciu(przy duzych przechyłach ) biegu lub zapieciu dwoch na raz. |
![]() 5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2008-06-21 16:46:13
Wystarczy lepiej zamocowac silnik ze skrzynia ![]() |
![]() zawodnik szayowóz/ ford escor ... Skierniewice | 2008-06-21 20:30:39
macie racje zapomnailem tego dopisac na przechylonym szayowozie na prawym luku nie moglem wbic 3 ani 4 a teraz daje rade bez problemy i daltego etz zrobilem na linki
w cc700 jest chyba innym MZB podajze na drzaek podobny jak w malcu i chyba nei da rady no ale trzeb by sie spytac kogos kto wie jak dzial skrzynia w 700tce |
![]() fifi PF 126 BIS, W202 230 ... Toruń | 2008-06-21 22:09:44 w cc700 jest prawie jak w malcu mechanizm
w cc900 i cc1100 jest na linki już |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2008-06-22 11:01:29
dokladnie - mi tez nie wchodzilo 2 i 3 na ktorys zakretach - po usztywnieniu silnika wsio jest git. No ale jak ktos chce sie bawic i skraca sobie skok drazka czy cos to czemu nie |
![]() DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2008-06-22 12:41:27 No bardzo fajna sprawa, ja też swego czasu kombinowałem z mechanizmem jednak ograniczało się to do przeróbek seryjnego MZB. Zrobiłem mechanizm o krótkim bardzo skoku bo chciałem mieć wyższą wajhe ale taki drążek złamał mi się ze dwa razy więc sobie odpuściłem ![]() ![]() Duży plus dla tego kto to wymyślił ![]() |
![]() zawodnik szayowóz/ ford escor ... Skierniewice | 2008-06-22 15:58:06 no powiem jeszcze jedno dzis mailem zawopdy i staralem sie zwrocic uwage na to jak to chodzi i jest tak na postuoju biegi wchodza z lekkim oporem, ale podczas jazdy jak sei szybko zmeinai biegi to ejst git nie czuc zbyt opoiru i zmiana biegow jest precyzyjna tylko trzeba sie nauczyc przepinac z 2 na 3 i odwrotnie bo z 2 na 3 tzreba po skosie wrzucac bieg a nie w ujkladzie H ale jak sie tego nauczycie to polubicie to rozwiazanie jest GIT!!!!! |