Opel Insignia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Juz oficjalnie Opel wystawił Insignie. Ma wejsc do sprzedaży na jesieni tego roku. Wszędzie piszą, że to następca Vectry, ale jednak jest (przynajmniej moim zdaniem) o oczko wyżej od niej. Optycznie bardzo mi się podoba, gama silników też jest spora, ale martwi mnie bardzo napęd na przód, a 4x4 jest bardziej z nazwy, bo niewiele idzie na tył W jednym z artykułów przeczytałem, że tylko 5-10%, jak dla mnie porażka.

Jakie jest Wasze zdanie, czyżbyśmy w końcu doczekali się następcy Omegi?

jeden z artykułów
  
 
totalna promocja na azjatyckie gów.... o przepraszam ! ale zdesperowanych pewnie nie zabraknie.
  
 
nie

jak dla mnie zaokrąglona Vectra w wersji LUX
... ale to nadal Vectra,

Fiat Linea na zdjęciach też wygląda świetnie, idź zobacz to na żywo
  
 
Kolejne kanciaste auto... Dla mnie max kantów ma "C" ale insignia to "superkant" .
PS
Blachy pewnie będą tak cienkie jak na konserwie turystycznej
  
 
Cytat:
2008-06-23 00:47:01, fatboy82 pisze:
Jakie jest Wasze zdanie, czyżbyśmy w końcu doczekali się następcy Omegi? jeden z artykułów



Ja tam napiszę krótko.
Na żadnego następcę Omegi to już nie liczę.
Nie wierzę żeby Opel wyprodukował jeszcze "porządny" duży samochód z napędem na tył.

Ot co.
  
 
Bo i po co robić duży samochód? Coraz droższe paliwa, coraz to wymyślniejsze normy ekologiczne. Niedługo będą robić same SMARTy

-----------------
Stahu
  
 
Zobaczymy jak zakończy się ten projekt )) zeta ???

"W 2002 roku zakończyła się produkcja flagowej Omegi. Nie oznacza to jednak, że firma zupełnie odpuściła sobie ten segment rynku. Kolejna generacja auta ma powstawać we współpracy z Holdenem, Buickiem, Pontiakiem i Saabem. Podstawą nowej konstrukcji zostanie płyta podwoziowa z tylnym napędem o nazwie Zeta, która ma być produkowana przez GM w liczbie 100 tys. sztuk (od 2007 roku)."
  
 
A duże samochody robi się po to żeby właściciele rafinerii i stacjii benzynowych mieli czym jeździć.
  
 
Cytat:
2008-06-24 07:14:16, Wiktorzi pisze:
A duże samochody robi się po to żeby właściciele rafinerii i stacjii benzynowych mieli czym jeździć.

I dla dziadków rocznik 1874 którzy jeżdżą nimi raz do roku do kościoła
 
 
z dzisiejszej GW - topowa wersja ma V6 2,8L 260KM - "overboost" i... 4x4

[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2008-11-06 09:11:30 ]
  
 
...jakie auto zdobyło tytuł car of the year...?

o taak
  
 
Zgodzę się z opinią, że to wciąż Vectra. Na zdjęciu wygląda jak kontra dla BMW serii 5, ale pewnie tylko na zdjęciu, jednak jeśli się takiego podejścia uczepić to Omega powinna byćkontrą dla serii 7. Wtedy chętnie zobaczę nstępną gen. Omegi. Mimo wszystko już nie żywię nadziei, że GM postara się jeszcze o prawdziwy kanapowóz z ogniem z d....

"Taka prawda, cóż zrobić? ciężko teraz na mieście..... dupę wyrwać"
  
 
ten projekt o dziwo ratuje jeszcze wersja kombi która jakoś wygląda ale i tak bliżej do nijakiej vectry jak do omegi. Myślę ze Opla w tej chwili po prostu nie stać na 2t kluchę, pewnie wtedy z omegą też niezle kieszeni nadstawili... i coś takiego za nie wiadomo jeszcze ile. To już wole poczciwe A8 i modlić się do Boga oby coś się nie popsuło.
  
 
Wczoraj miałem okazję zasiąść do Insigni. Pierwsze wrażenia związane z wyglądem zewnętrznym, wygląda podobnie do ....... nowej Camry. Czyli według zdjęć w prasie o nowym Avensisie chyba rodzi się kolejny wysyp podobnych do siebie samochodów a'la lexus.
Wnętrze jest w porównaniu do Vectry o dwie dekady do przodu. Plastiki w dotyku już nie takie tandetne. Natomiast środkowa konsola ogranicza miejsce na prawą nogę na wysokości kolana ( wysokim osobom). Dostępny egzemplarz miał ciemną tapicerkę więc czarno wszędzie. Jestem ciekawy jak będzie wyglądało wnętrze z jasną tapicerką. Z ciekawostek, podobno felgi stalowe będą w rozmiarze 17".
  
 
A co za problem byłby dla GM przekleić z Holdena VE znaczki na hOpla Omegę, przełożyć kierę, i wypuścić w europie? Chyba tylko kwestia emisji spalin i gamy silników...
  
 
Heh,rowniez ogladalem Insygnie,ale tylko z zewnatrz.Szczerze,to nierozumie osob,ktore twierdzily i moze twierdza,ze to auto mialo zastapic omege,podobnie jak poprzednia Vectra C. Auto jest po prostu krotkie, wizualnie linia szyb jest dluga,ale kosztem bardzo wastkiego tylniego slupka.Patrzac wzdluz auta,tyl jest waski. Przod autka jest nawet ladny. Szczerze,to i tak Opel wypromowal o wiele ladniejsza bude niz obecny Passat.


[ wiadomość edytowana przez: Mariusz_P dnia 2008-11-29 15:15:46 ]
  
 
Miejmy nadzieję, że zrobi większą karierę niż poprzedni następca omegi Signum.
  
 
Cytat:

Miejmy nadzieję, że zrobi większą karierę niż poprzedni następca omegi Signum.
Cytat:


Hm...to Signum mialo byc nastepca Omegi?
  
 
Opel Insygnia to nic innego jak następca vektry, na razie GM odczuwa kryzys i produkcja jest wstrzymana, i redukcja zatrudnienia w zakładach. W ten sposób długo nie będzie na rynku ani insygnii ani innego następcy
Cytat:

  
 
Cytat:
Opel Insygnia to nic innego jak następca vektry, na razie GM odczuwa kryzys i produkcja jest wstrzymana, i redukcja zatrudnienia w zakładach. W ten sposób długo nie będzie na rynku ani insygnii ani innego następcy




Ale Insignia jest już na rynku !


Cytat:

2008-11-28 11:18:33, zbynek pisze:
Wczoraj miałem okazję zasiąść do Insigni. ...




[ wiadomość edytowana przez: MarekV6 dnia 2008-11-30 22:34:51 ]