Rozwiert centrowania ATS Classic 7"

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A wiec tak rozwiert centrowania w ATSach jest 57 mm zaś w kancie 58,1 myślicie żeby rozwierćic na 58,250 powinno być dobrze , nie wielki luz i będą do ściągnięcia jakby chciały sie przypadkiem zapiec na piaście. Napiszcie co o tym sądzicie
  
 
tak.
  
 
Pomysl wmiare dobry lecz nie lepiej bedzie przetoczyc piaste 125p niz niszczyc felgi ??
  
 
a jak z centrowaniem w maluchu ? otwór na piaście pasuje czy też trzeba je rozwiercać pod malucha ?
  
 
Nie będę ściągać pisast....po zatym kant będzie jedził na nich do końca swoich dni. No najwyżej do poldka pójdą jak już kanta nie będzię.:] dzieki za info
  
 
Ja w swoim malcu przetaczalem piasty , trzeba tylko przednie bo z tulu nawet niesiegaja do otowrow centrujacych felg , szkoda niszczyc felgeny ale kady ma swoje zdanie i je szanuje
  
 
ja wcale nie rozwiercalem felgi z półobrotu wkopalem je na szpilki , potem dokręciłem



miałem po 3 -4 blaszane dystanse i kołnierz piasty był schowany
  
 
ja uważam, że lepiej toczyć felgi - szczególnie jak i tak czeka je dożywocie na fiacie. Jak masz z fiata rajdówkę to pewnie będziesz zmieniał komplety opon na felgach więc lepiej piast nie ruszać... takie moje zdanie
  
 
Ano dokładnie tak ma być :] dzieki za odzewy :] Normalnie na Was zawsze można liczyć
  
 
Ja powiekszylem otwor w felgach u siebie, ale zrobilem tak aby wchodzilo na wcisk na piasty zeby latwiej bylo wycentrowac felge ktora ma 4x100 otwory na srube a fiat 4X98
  
 
a ile wybrałeś materiału ???
  
 
czyli ile zebrać materiału i gdzie to zrobić ?
  
 
Cytat:
2008-06-30 13:01:02, tabi666 pisze:
czyli ile zebrać materiału i gdzie to zrobić ?



Na 58mm reszta się wciśnie wyrobi i i tak po czasie będzie luz. Ja wcale nie przetaczałem i normalnie się przykręciło, ale najtrudniej było pierwszy raz zdjąć to koło
  
 
a co to za niszczenie felg? po takim przetoczeniu wystarczy upic pierscien z tworzywa za 10zl szt i beda spowrotem na opel/vw piaste.