Zegary z Carówki w 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam was mam pytanie gdyż dorwałem takie oto zegary praktycznie za bezcen wiem zę są dobre i potrzebuje pomocy bo z tego co zoabczyłem moz być z nimi troche dyskoteki, mianowicie pierwsze co potrzebuje to kostek do tych zegarów, moze ktos ma na zbyciu, ewentualnie mozę jakiś schemat ich podłaczenia, bo zauważyłem ze miedzy niektórymi ścieżkami jest coś takiego jak jakieś oporniki?? nie wiem czy to reduktory napiecia bo np na niektóre diody idzie sygnał jakiś o zbyt wysokim napięciu czy jak moze ktoś mi pomoże chodzi o takie zegary http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/03b46a214c4761ef.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a16e2d9fc18466b.html
  
 
zostalo Ci jeszcze kilka dzialow forum gdzie nie napisales swojego tematu
  
 
szzczerze to nie wiem nawet w jakim temacie to zamieścić
  
 
Może to Ci sie przyda
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=51445&c=0&hq=&f=25
wyszukiwarka nie gryzie
  
 
Cytat:
2008-06-30 20:01:41, Piotrek42gv pisze:
Może to Ci sie przyda http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=51445&c=0&hq=&f=25 wyszukiwarka nie gryzie

bez urazy a co ten post mi kolego pomaga ?? tak po za tym to juz go widziałem ostatnio, no nie jest przeróbka zegarów od malucha tylko wstawka innych od poldolota
  
 
Cytat:
bez urazy a co ten post mi kolego pomaga ??



zdecydowanie kolegów tu nie znajdziesz
  
 
Cytat:
2008-06-30 18:15:07, cb_marcin pisze:
witam was mam pytanie gdyż dorwałem takie oto zegary praktycznie za bezcen wiem zę są dobre i potrzebuje pomocy bo z tego co zoabczyłem moz być z nimi troche dyskoteki, mianowicie pierwsze co potrzebuje to kostek do tych zegarów, moze ktos ma na zbyciu, ewentualnie mozę jakiś schemat ich podłaczenia, bo zauważyłem ze miedzy niektórymi ścieżkami jest coś takiego jak jakieś oporniki?? nie wiem czy to reduktory napiecia bo np na niektóre diody idzie sygnał jakiś o zbyt wysokim napięciu czy jak moze ktoś mi pomoże chodzi o takie zegary http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/03b46a214c4761ef.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a16e2d9fc18466b.html

zadam jedno proste pytanie, po co? może sobie od razu walnij pulpit od awionetki np., co?
cb_marcin czy ty masz jakąś manię przyczepiania do samochodu wszystkich rzeczy, które ci wpadną w ręce?

sprzedaj te zegary za 30zł na allegro i nie wpadaj tu więcej z takimi chorymi pomysłami.
  
 
Cytat:
2008-07-01 00:55:29, fiat_maniac pisze:
zadam jedno proste pytanie, po co? może sobie od razu walnij pulpit od awionetki np., co? cb_marcin czy ty masz jakąś manię przyczepiania do samochodu wszystkich rzeczy, które ci wpadną w ręce? sprzedaj te zegary za 30zł na allegro i nie wpadaj tu więcej z takimi chorymi pomysłami.

nie no kolejny kurde jak byś chociaz zobaczył w tych zegarach masz od razu wskaźnik ciśnenia oleju, temp wody, obrotomierz, czyli wiekszość tego co potrzebne będzie do kontrolowania silnika, wiesz nie należe do ludzi co uwielbjaja robić z samochodu choinke i na szybie umieszczają na świeta napis merry christmas a autko świeci jak psu jajca na wiosne, i co do ceny zegary kosztowały mnie 15 zł a nie jak bym miał za zewnętrzne sporo wiecej dac chociaż jeszcze voltomierz, i temp oleju sie przyda, jeszcze ma ktoś chęć wyrzycia sie na mnie ?? czy wreszcie zrozumieliście po co mi to ?? ,
  
 
Ale chłopie...po pierwsze oswiec gdzie ty to chcesz upchnąć jak fabryczne zegary z malca sa o polowe mniejsze...po drugie jak potrzebujesz wtyczek do zegarów, to idziesz do sklepu i kupujesz...po trzecie obrotomierz nie bedzie działał prawidłowo wiec trzeba przerobić... po czwarte, podpięcie tych zegarów będzie najmniejszym problemem w porównaniu z ich sensownych umiejscowieniem w desce...i nie irytuj sie bo tutaj są ludzie, którzy z tym robili jak ty oglądałeś samochody na kolorowych stronach bajek dla dzieci - jak ci cos mowia, nawet z przekąsem, to trochę racji mają...
  
 
I po piąte - wskaźnik temp. wody w malcu seryjnym też się rzadko przydaje.
  
 
a mi sie podobobaja te wskazniki i mysle ze jak sie popiesci to sie zmiesci od abartha tez wkladali ogormne kola w deske i nikt sie nie wysmiewal...
a te wszystkie wskazniki to przyszlosciowe bedzie swap bedzie temp

no dla mnie rewelacja trzymam kciuki.
od lady bylyby ladniejsze
  
 
gereralnie podlaczenie chyba nie powinno by c klopotliwe - s chemat pare cgodzin lutownia i moze c cos cz ctego bedzie. Jak csprawa cprzelozenia predkosciomierza czy to samo przelozenie co w maluchu?)
IMO dobry pomysl
  
 
kumpel w swapie mial predkosciomierz i obrotomierz z tego wsadzone w seryjna deske i wygladalo dobrze, byly duze czytelne zegary. I nawet tojakos skalibrowal
  
 
Cytat:
2008-07-01 13:06:27, Poochaty pisze:
Ale chłopie...po pierwsze oswiec gdzie ty to chcesz upchnąć jak fabryczne zegary z malca sa o polowe mniejsze...po drugie jak potrzebujesz wtyczek do zegarów, to idziesz do sklepu i kupujesz...po trzecie obrotomierz nie bedzie działał prawidłowo wiec trzeba przerobić... po czwarte, podpięcie tych zegarów będzie najmniejszym problemem w porównaniu z ich sensownych umiejscowieniem w desce...i nie irytuj sie bo tutaj są ludzie, którzy z tym robili jak ty oglądałeś samochody na kolorowych stronach bajek dla dzieci - jak ci cos mowia, nawet z przekąsem, to trochę racji mają...

owszem sorka ale widać z pośpiechu troche widac zapomniałem dodać ze to wszystko chodzić będzie w swapie z silnikiem 1,2 od punto, to po pierwsze, po drugie
Cytat:
2008-07-01 13:16:58, Cytryn_126 pisze:
I po piąte - wskaźnik temp. wody w malcu seryjnym też się rzadko przydaje.

jak powyżej
Cytat:
2008-07-01 13:46:56, mi5i3k pisze:
gereralnie podlaczenie chyba nie powinno by c klopotliwe - s chemat pare cgodzin lutownia i moze c cos cz ctego bedzie. Jak csprawa cprzelozenia predkosciomierza czy to samo przelozenie co w maluchu?) IMO dobry pomysl

co do tego dowiedziałem sie od killera 126p że właśnie że jednak FSO to FSO i mają to samo przełożenie wiec co do tego nie ma strachu a no i co do lutowania to tego akurat sie nie obawiam bo już jedno takie coś robiłem mianowicie z zegarami od uno ale niestety w tych nie mam wskaźnika temperatury dlatego wybrałem t e od poloneza, tylko martwi mnie to ze na ich tylnej płycie właśnie ze ścieżkami sa jakieś kurde rezystory, mostki , łączone ścieżki szczerze dokładnie tego jeszcze nie rozpracowywałem, ale zastanawiałem się nad tym czy to nie jest czasem po to zmniejszyć np napięcie dawane z nie których podzespołów na diody nie wiem jeszcze musze nad tym posiedzieć, tylko spytałem dlatego ze być moze ktoś już kiedyś podejmował się takiego planu i moze dac rade lub pomóc

[ wiadomość edytowana przez: cb_marcin dnia 2008-07-01 18:25:12 ]
  
 
No to 1.2 punto a 650 to taka mała róznica...powiedzialbym tak o polowe
  
 
Cytat:
2008-07-01 21:15:11, Poochaty pisze:
No to 1.2 punto a 650 to taka mała róznica...powiedzialbym tak o polowe

no w końcu to swap bedzie
  
 
to bys chłopcze o tym napisal na samym poczatku...
  
 
Cytat:
2008-07-01 23:30:10, KrauzeR pisze:
to bys chłopcze o tym napisal na samym poczatku...

przyznaje bez bicia ze zapomniałem z pośpiechu
  
 
a co do ich wyglądu teraz jush zaczęły świecić , wsio działa, teaz tylo dorwać kostki, bo jush rozpracowałem schemat ich


[ wiadomość edytowana przez: cb_marcin dnia 2008-07-04 22:40:47 ]
  
 
co to jest "jush"?!