Mijania razem z drogowymi i jaki xenon?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
czy ktoś podłączał światła żeby świeciła mijania razem z drogowymi?? np jeśli się ma angel eyes? co należy przerobić? wystarczy dodać diode z drogowych na mijania żeby zapalał przekaźnik?
i drugie pytanie
jaki xenon polecacie? 6000K czy 8000K??
  
 
HM drogowe i mijania ? + xenon ? nic nie rozumiem

Drogowe i mijania w mk6 clx mam jezeli wezme manetke do siebie (na zwyklych zarowkach)

Mam bixenon wiec nie ma mozliwosci swiecenia mijania+drogowe bo zarnik jest jeden, zmieniajac pozycje poprzez elektromagnes swieci albo swiatlami mijania albo drogowymi

Czyli:
Zwykla zarowka - 2 wlokna
Jaki kolwiek Xenon - 1 "włókno" (wiec nie ma jak swiecic 2 na raz)

Zdecyduj sie co chcesz

Do Twojego auta zdecydowanie 8000k


Chyba ze masz na mysli POSTOJOWE + MIJANIA ? no pogubilem sie



[ wiadomość edytowana przez: Assmen dnia 2008-07-01 08:08:25 ]
  
 
angel eyes maja dwie żarówki, gdy załączam drogowe to mijania gasną.
czy ktoś to przerabiał w ten sposób żeby mijania też świeciły w momencie zapalania drogowych?
  
 
No a jak wezmiesz manetke do siebie to nie dodają sie swiatla drogowe do tych mijania ? u mnie tak sie dzialo jak mialem zarowke 2 wloknowa

No i mysle ze najlatwiej z tymi diodami po kombinowac, ale zaraz dostaniesz pewnie wykladzik na temat obciazenia ukladu itp itd


[ wiadomość edytowana przez: Assmen dnia 2008-07-01 08:14:06 ]
  
 
wystarczy spiąć zasilanie plusem mijania z drogowymi poprzez diodę. Oczywiście w taki sposób, żeby prund płynął tylko od drogowych do mijania. Kup jakieś diody za kilka zetów i podłącz.
Oczywiście musisz się liczyć z tym, że będzie Ci się grzał zespolony, może skrzynka bezp, no i wg mnie może na dłuższą chwilę nie wytrzymać bezpiecznik od długich...
  
 
Cytat:
2008-07-01 08:09:28, danio21 pisze:
angel eyes maja dwie żarówki, gdy załączam drogowe to mijania gasną. czy ktoś to przerabiał w ten sposób żeby mijania też świeciły w momencie zapalania drogowych?



takie cos jest w morettach

Wykorzystuje sie przekaznik zamiast diody.
Ja mam podciagnieta jeszcze mase na oddzielnym kablu.
A bezpieczniki wytrzymuja nawet przy dluzszej jezdzie
  
 
Tak jest w morettach tylko że prundu idzie że hej a i drogowe mocniejsze bo świeca Zwykłe z H4 i dodatkowy power na H2
Tak jak pisał Koniu przez przekaznik i nic się nie dzieje. Przez diode na bank też by działało bo jezli co poniektórzy wkładają żarówki prawie dwa razy mocniejsze do reflektorów i jeżdżą to ten myk tez wytrzyma ... do czasu
  
 
Jak zalozysz xenon to itak rybka Ci z tego ;p IMHO wiesniacko wyglada xenon + np zolta postojowka, lub zwykla H1 od dlugich
  
 
a czy zespolony steruje przekaźnikiem do świateł mijania czy nie ma przekaźnika? bo jeśli jest to mi sie wydaje że dioda za bardzo nie obciąży zespolonego?
  
 
Cytat:
2008-07-01 12:43:41, danio21 pisze:
a czy zespolony steruje przekaźnikiem do świateł mijania czy nie ma przekaźnika? bo jeśli jest to mi sie wydaje że dioda za bardzo nie obciąży zespolonego?


dioda nie, ale dodatkowa żarówka tak...
dodam, że przekaźnik też można przeciążyć...
  
 
sprawdziłem juz.
wystarczy pomiedzy dwa przewody włączyć diode prostowniczą. 5min roboty
  
 
Cytat:
2008-07-01 18:22:21, danio21 pisze:
sprawdziłem juz. wystarczy pomiedzy dwa przewody włączyć diode prostowniczą. 5min roboty


czyli tak jak pisałem. gratki
  
 
surec ale do świateł drogowych i mijania sa oddzielne przekaźniki więc zespolony napewno to wytrzyma zeby zasterowac dwa przekaźniki,
  
 
Co wy za durnoty piszecie? Jak ma się zespolony grzać? Przecież zespolony steruje przekaźnikami! A te pobierają około 100mA prądu. Albo o mniej... Tak więc bez problemu i bez obaw uszkodzenia można obciążyć pojedynczy styk zespolonego dwoma przekaźnikami. Instalacja też wytrzyma, bo do mijania i drogowych prąd idzie DWOMA osobnymi obwodami. I żeby było śmieszniej przez CZTERY bezpieczniki. Jedyna moja obawa dotyczy skrzynki bezpiecznikowej, bo w do tej pory w momencie zapalenia drogowych, gasły mijania (nie licząc momentów błyskania długimi) i jeśli zasilanie tych obwodów idzie po jednej ścieżce wewnątrz skrzynki (tego nie wiem ale możliwe, że tak jest), to istnieje ryzyko, że będzie ona przeciążona i może się grzać i powodować inne problemy. Oczywiście jest ni na to rada polegająca na demontażu skrzynki i pogrubieniu tej ścieżki/ścieżek poprzez nalutowanie drutu odpowiedniej grubości. Ale to już grzebanie i rzeźba.
A kolor xenonów... Myślę, że jak najbardziej zbliżony do białego, czyli 6000K, bo 8000K to już wpada w trupi niebieski, a nawet w folioetowy. Przynajmniej takie jest moje zdanie.
  
 
tak może sie grzać ale jeśli xenon bierze o połowe mniej prądu to powinno wytrzymać.