Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() blaze1 SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada 21072 Rawa Mazowiecka | 2008-07-01 14:23:02 Zamierzam wymienić cylinderki na tyle, bo juz niestety sa takie jakby ich nie bylo. Chcialbym sie dowiedziec, z czym moga byc najwieksze problemy przy ich wymianie, i na co trzeba zwrocic szczegolna uwage. I czy oprocz cylinderkow w cos jeszcze sie zapoatrzyc, w cos co mozna/bedize trzeba jednoczesnie wymienic. |
![]() ironman4 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2106 Żyrardów | 2008-07-01 14:50:43 Ja mam założone na tyle cylinderki przednie od malucha pasują idealnie są trochę większe ale jak dla mnie nie widzę różnicy. Nawet mógłbym stwierdzić że tył teraz trochę lepiej hamuje ponieważ te od malucha mają większą średnicę. |
![]() ironman4 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2106 Żyrardów | 2008-07-01 14:52:37 A i mam zdjęty korektor hamowania z tyłu. Jak cisnę do opru i się wszystkie koła na raz blokują no to od razu staję w miejscu ![]() ![]() |
![]() Yanosik ŁADZIARZ Lanos Schneidemühl | 2008-07-01 20:05:34 Wymiana cylinderka w Samarze zajęło mi ostatnio ok 20 minut i to na trawie przed domem. |
![]() Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2008-07-01 23:06:54 Polecam zakupic klucz do przewodow hamulcowych- wieksze prawdopodobienstwo odkrecenia przewodu bez jegfo uszkodzenia.
Cip-Sonik kosztuje z 5taka pewnie. Cylinderki proponuje Delphi - do odpowiednich szczek(z samo reg. badz bez) |
![]() blaze1 SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada 21072 Rawa Mazowiecka | 2008-07-02 15:42:43 Dzieki za informacje. Przydalo by sie zrobic na stronie albo na forum dzial typu how-to z takimi wlasnie instrukcjami ![]() Jeszcze jendo mam pytanie - jesli ewentualnie ukrece przewod, i bede chcial kupic miedziany, to na jaka dlugosc go zrobic zeby starczylo? Czy jednak lepiej zamowic wtedy stalowy? |
![]() Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2008-07-02 19:31:13 miedziawki ponoc sa lepsze - latwiejsze w pozniejszym odkrecaniu.
Zmierz stary, ![]() Byc moze ze zaklady maja katalogi z dlugoscia - ale to tylko byc moze. Uzyj penetrolu najpierw, wd-ke 40 ![]() |
![]() janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2008-07-02 19:39:40 Ja zawsze przed odkreceniem przewodu zaciskam szczypcami morsa najbliższy elastyczny przewód hamulcowy(niestety w ładzie jest dość daleko). Klucze do przewodów sie do niczego nie nadają. Jak zwykły klucz się omyka to trzeba nabić mniejszy a jak to nei pomoże to zaciskać szczypcami(najlepsze knipex) i prubować ruszyć. Jak nie da rady to tniemy przewód. Jak nakrętka się ruszyła a przewód nie(mimo prób odblokowania go - wpierw mini szczotka druciana potem odrdzewiacz) to trzeba odkrecić cylinderek, wysunąć go i nim kręcić. Montując nowy polecam osmarować wszystkie gwinty smarem miedzianym. |
![]() blaze1 SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada 21072 Rawa Mazowiecka | 2008-07-07 21:51:01 Dzieki za rady, udalo sie bez wiekszych problemow razem z przewodami ![]() |
![]() blaze1 SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada 21072 Rawa Mazowiecka | 2008-07-11 20:16:51 Jesli tloczek wysunal sie za mocno z cylinderka, spadla ta guma uszczelniajaca z jednej strony, to moge sobie go z powrotem normalnie zlozyc? mozna to w denaturacie wyczyscic? |
![]() Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2008-07-13 20:19:56 ta gumka nic nie uszczelnia ![]() Przejechalem sie na tym nie raz - dla tego polecam delphi - byle do lady - chyba ze stary typ ladowski-regulatory na szczekach - to moze byc i z malucha. Do tego nalezy wyregulowac poprawnie hamulec reczny- ktory znaczaco wplywa na skutecznosc tylnych hamulcow - ktorych to poprawne dzialanie wplywa na caly uklad hamulcowy. |
![]() janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2008-07-28 20:44:45 Pracuje w drugim warsztacie i każdy mechanik jakim pracowałem smaruje gwinty przewodów i odpowietrznikow. Bez przesady to się samo nie odkręci a za 5 lat gdy zechcesz odpowietrzyć układ i urwiesz odpowietrznik to będziesz żałować. Oczywiście miedzią nie wolno smarować śrub mocujących zacisk czy jarzmo, tam walimy klejem.
Silnik składany na miedź?!? :| |
![]() Adam-Lancelot SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2103 77' Gdańsk | 2008-07-28 21:06:08 Silnik i skrzynia. Kibel. To był Passat b3 z silnikiem 2.0 16v. A u nas - w autoryzowanym serwisie VW i Audi się nie smaruje przewodów... [ wiadomość edytowana przez: Adam-Lancelot dnia 2008-07-28 21:08:42 ] |