MotoNews.pl
  

[VECTRA B] -jakie byly silniki benzynowe w vectrach b?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chyba kupie viki b w benzynce... odradziliscie mi omege, viki w dieslu, pozostaje benzyna a pytam poniewaz chce kupic i od razu zagazowac. jesli bylo wiecej niz 1 silnik (oczywsicie mowa o 2.0 16V) to dajcie prosze znac czy wszystkie sie do LPG nadawaly.


[ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2008-07-03 09:32:37 ]
  
 
najlepszy jest bez dwóch zdań 1.8 16V ale najciekawszy 2.5 V6 ale jak szukasz czegos do gazu to lepiej Omege 2.0 8V.
  
 
Cytat:
2008-07-03 08:39:03, YANNOSICK pisze:
najlepszy jest bez dwóch zdań 1.8 16V


a w czym jest lepszy nic 2.0? na pewno jest slabszy, a ja probuje kupic cos co chociaz troche bedzie jezdzic
Cytat:
2008-07-03 08:39:03, YANNOSICK pisze:
najciekawszy 2.5 V6


pewnie ze ten by mi pasowal najbardziej, ale przy obecnych cenach paliw i wysokich kosztach eksploatacji nie stac mnie
Cytat:
2008-07-03 08:39:03, YANNOSICK pisze:
jak szukasz czegos do gazu to lepiej Omege 2.0 8V


moze i dobre do gazu, ale strszanie mulowate... sa pewne granice ktorych przekraczac nie mozna
a powiedz mi co bedzie bardziej dynamiczne, diesel czy benzynka 2.0 16V
  
 
1,8 16v to IMO nieporozumienie. Jest nieodczuwalnie mocniejszy od 1,6 16v a żłopie tyle co 2.0 16v lepiej kupić dwulitrówke. 2.0 dti nie cieszy sie opinią dobrego silnika (jak większość oplowskich diesli)
  
 
Zależy które 1.8 - niektóre (Z18XE) mają 125kucy więc...ale to 2001+.
Spośród VB najlepszy wybór to stare poczciwe 2.0 (x20xev) + gaz (jeżeli nie chcesz V6). 2.0 Diesle są raczej awaryjne jeśli poprzedni właściciele o nie nie dbali. Ciężko kupić zadbanego.
Zostaje jeszcze 2.2 diesel (Y22dtr) - dynamika porównywalna z 2.0 benzyną ale to też 2001+
  
 
Cytat:
2008-07-03 19:09:02, Zubek73 pisze:
Zależy które 1.8 - niektóre (Z18XE) mają 125kucy więc...ale to 2001+. Spośród VB najlepszy wybór to stare poczciwe 2.0 (x20xev) + gaz



a ta 2litrowka jest 8 czy 16 zaworowa?
a jesli chodzi o diesla to jesli np bedzie sprowadzony ze szwajcarii z ksiazka serwisowa i zakladam ze bedzie zadbany to warto, czy lepiej sobi ediesla w ogole odpuscic?? i powiedzcie mi co bedzie bardziej dynamiczne, taki diesel 2.0 dti czy 2.0 w benzynce (chodzi mi o wyprzedzanie w ruchu, nie jakies starty spod swiatel)

[ wiadomość edytowana przez: dijkstra dnia 2008-07-04 14:35:14 ]
  
 
x20xev to 16stka 136 KM, były jeszcze c20xe 150 KM też 16stka, natomiast 8mka miała symbol c20ne. Te dwa ostatnie jednak nie były montowane w B.

A co do diesli ze Szwajcari - to raczej są to zadbane, ale dużo jeźdżące samochody, w 3 lub 4 lata 200 tys. nawet mogą mieć najeżdżone...


[ wiadomość edytowana przez: Jacek1983 dnia 2008-07-04 22:08:44 ]
  
 
Ja osobiście mam 2.0 16v 136 KM (x20xev) w VA zagazowane /instalacja bodajże II generacji/ i VB 2.0 16v DTI 101KM i wydaje mi się że sprawniej jeżdzi się VA, natomiast VB ma zbyt dużą turbo dziurę. To co zauważyłem przesiadająć się z VA na VB to to, że zacząłem wolniej jeżdzić i zdarzyło mi się zrezygnować z wyprzedzania /braki pod nogą/.
Dodatkowo jeśli chodzi o spalanie w cyklu mieszanym przy dość ostrej jeżdzie VA 12-13l LPG/100km w lato z klimą a VB przy spokojniejszej jeżdzie 7l ON/100km
  
 
Cytat:
2008-07-05 11:12:09, Mariann pisze:
Ja osobiście mam 2.0 16v 136 KM (x20xev) w VA zagazowane /instalacja bodajże II generacji/ i VB 2.0 16v DTI 101KM i wydaje mi się że sprawniej jeżdzi się VA, natomiast VB ma zbyt dużą turbo dziurę. To co zauważyłem przesiadająć się z VA na VB to to, że zacząłem wolniej jeżdzić i zdarzyło mi się zrezygnować z wyprzedzania /braki pod nogą/. Dodatkowo jeśli chodzi o spalanie w cyklu mieszanym przy dość ostrej jeżdzie VA 12-13l LPG/100km w lato z klimą a VB przy spokojniejszej jeżdzie 7l ON/100km


pytanie tylko teraz czy VB w benzynie jezdzi tak samo jak VA nie wiem jak tam np z ciezarem, przelozeniami itd....
Chyba jednak pozostane przy Pb, zagazuje (sekwencjonalnie ) x20xev i mam nadzieje ze bedzie ok