Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2008-07-15 21:23:57 silnik lepiej 1,8 spalanie takie identyczne osiagi lepsze |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2008-07-15 21:28:13 hm...cabrio, ja kupiłem po jednej przejażdżce cabrio i wiedziałem że mam takie mieć i tyle.
Co do opla, jest podobnie ale części do nich są za dużo rodzai, np. łożyska do kół kupisz pod warunkiem że pokażesz w sklepie bo nie będą wiedzieli jakie masz mimo że podasz im rok, silnik i model.(jak coś w niej wymieniam to tą cześć wymieniam i jade do sklepu więc nie ma szans kupowania taniej przez internet. Mam astrę więc wiem co mówię, w fordzie wszystkie części wymienne jak np. łożyska, tarcze, hamulce czy inne drobiazgi są takie same, poza td, 2.0. Spalanie astrze jest mniejsze ale jak szukasz 1.6 to już lepiej poszukaj 1.8 forda bo pali nie wiele więce(albo i tyle samo) co 1.6(takiego mam). |
![]() entmag Honda NTV 650 W Deau ... Leszno | 2008-07-15 21:28:39 Co do silnika to też tak słyszałem. Natomiast jeśli chodzi o samo nadwozie to już zależy od Ciebie, to już kwestia gustu a o gustach się nie dyskutuje. Myślę jednak, że kabriolet jako samochód do jeżdżenia do pracy czy na zakupy to nie najlepszy pomysł. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2008-07-15 21:30:22 tak jak i ty szukałem 1.6 i teraz żałuje. Za duża waga cabrio w stosunku do silnika. |
![]() cinus Sympatyk FEFK Ford Escort podlasie | 2008-07-15 21:33:19
jeżdżę 3 lata do pracy i na zakupy nie narzekam ![]() |
![]() Jarcio81 byt | 2008-07-15 21:36:22 dobry pomysl dobry ![]() ![]() |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2008-07-15 21:39:52 zresztą ja też, 110 km codziennie pokonuje.
a generalnie opel jako mi( a nie żałowałem go sobie) to mi sie nie psuje(przez 1.5 roku, ukł. hamulcowy i 2 razy łożysko w jednym kole, oraz termostat ale go nie wymieniłem bo dostęp jest pod rozrządem) ale jak już coś padnie to zanim kupie to z tą częścią do sklepu bo okazuje się później że łożysko jakieś takie, bębny z kadeta, szczęki z vectry, termostat z nexii...a ceny porównywalne. |
![]() entmag Honda NTV 650 W Deau ... Leszno | 2008-07-15 21:45:00
Mam to samo, właśnie kupiłem. Tylko trzeba go teraz troszkę "odnowić" bo w "klasyka" poszedłem ![]() |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2008-07-15 21:51:58
|
Penchesz Gdańsk | 2008-07-15 21:57:41 Ho ho, dzieki za Wasze wypowiedzi, aż się zdziwiłem że tak szybko ktoś odpisał ![]() ![]() |
![]() maniutello Sympatyk FEFK Escort MK3, Subaru L ... Radzyń Podlaski | 2008-07-15 22:02:12 Jak moja żona dorobi się prawka to kupię dla niej cabrio (oczywiście escorta) ![]() |
![]() wyspa19 Honda CBR 900RR Fire ... Katowice | 2008-07-15 22:03:00 chodzi taki stereotyp ze w cabrio zimą jest okropnie zimno i najlepiej zawinac sie w koc zalozyc tzw "bombel myce" ale to wszytsko to jakies mity, moj ess nagrzeqwal sie dosc szybko i jak sie juz nagrzal to bylo naprawde CIEPŁO ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: wyspa19 dnia 2008-07-15 22:04:35 ] |
![]() radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2008-07-15 22:06:46
najlepiej bylo ze skrzynia(wysypala sie calkiem piatka), pojechalismy na schrot i gosciu pokazuje wszystkie od astry I, a tu zonk i zadna nie pasuje ![]() ![]() ![]() sorry za OT |
![]() radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2008-07-15 22:09:17 ogrzewanie w essim naprawde daje rade i raczej tym by sie nie martwil, czy w zimie nie bedzie za zimno ![]() |
DzikusPL Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio G ... Skierniewice | 2008-07-16 10:25:12 już prawie rok jak posiadam kabrioleta 1,6 EFI i był to dobry wybór,
fakt 1,8 może byłby lepszy ale to bym musiał rok przejeździć takim żeby móc porównać czy oby napewno 1,8 lepszy, niby 1,8 (mówie o tym 130km bo 105 niema sensu skoro mój 1,6 też ma/miał 105km) niby mocniejszy ale bądźmy szczerzy nikt o zdrowych zmysłach nieściga się kabrioletem więc te 105 kucy wystarczy, przyjemność jazdy kabrioletem jest od 60 do 100km/h no może 120, dlatego większa moc jest zbędna, jak ktoś się chce ścigać to niech kupi coswortha a nie kabrioleta ![]() jeśli chodzi o silnik zawieszenie blacharke to są te same wady i zalety co w innych escortach, no może z tą różnicą że w cabrio rzadziej się spotyka rdzę ![]() jeśli chodzi o ogrzewanie to pytanie "czy w zimie nie jest zimno?" należy do najbardziej wkurzających pytań dla posiadaczy kabrioletów ![]() NIE! NIE JEST ZIMNO W ZIMIE! ![]() dach składa się z dwóch warstw materiału (fabrycznie to jakieś tworzywu sztuczne, PCV czy coś takiego, chyba że był wymieniany i coś lepszego było założone) pomiędzy którymi jest gąbką ocieplająca, mój nawet w górach przy minus 15 w ciągu kilku minut nagrzewał się w środku do temperatury że trzeba było sciągać kurtkę, a co do wyboru escort, golf, astra, to jeśli każdy z nich miałby być cabrio to bierz escorta, golf po złożeniu dachu NIE MA bagażnika, w astrze mikry jest bagażnik po złożeniu dachu, a w escorcie dach ma osobną przestrzeń i spory bagażnik jak na kabrioleta, bagażnik możesz załadować po brzegi i dowolnie otwierać i zamykać dach, escort to naprawde pojemny samochód jak na kabrioleta, jeśli miało by być ogólnie escort, golf, astra, to astra jak koledzy pisali, każda część z innej parafii i nigdy nie możesz być pewny jaką masz, golf to samochód dla dyskotekowo wyedukowanych panienek i 18 letnich "doświadczonych" kierowców dla których golf to 8 cud świata, bo poprostu nieznają innych samochodów, niejednego golfa widziałem pod maską i od spodu, i rozłożonego na części, to jest prehistoria w dziedzinie motoryzacji, siermiężne rozwiązania, które były dobre 50 lat temu a nie dziś czy nawet 10-20 lat temu, fakt części tanie, ale większość bardzo kiepsko wykonana, wnętrze toporne i ciasne, wszystko co chwile się psuje, jedyne co w miare dobre w tym samochodzie to silnik, jeśli się prawidłowo o niego zadba to rzeczywiście jest trudny do zarżnięcia, escort to napewno nie porche czy ferrari więc nieoczekuj cudów ale w większości kwestii góruje nad golfami i astrami dach, jeśli się o niego zadba to wiele długich lat posłuży, przedewszystkim myjemy ręcznie, żadnych automatów! co jakiś czas konserwujemy preparatami do takich dachów, do tego dobrze raz na 2-4 tygodnie przynajmniej na dzień zostawić samochód z częściowo otwartym dachem żeby ten się przewietrzył (w zimie można w garażu) jeśli chodzi o cabrio to tylko jedna porada, sprawdź przy zakupie czy po zamknięciu szyb prawidłowo przylegają do uszczelki i nieprzeciekają, ja do dziś z lewą stroną walczę bo szyba niewychodzi do końca w przedniej części i jest mała szczelina przez którą woda się przedostaje |
![]() yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2008-07-16 11:16:37 ja tam się lubię ścigać i jeżdżę cabrio ![]() ![]() ![]() |