Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-07-17 21:32:57 Wszystko pieknie ale ja pokusiłbym sięjednak o wizyte na rolkach,trzymam kciuki zeby silnik nie wybuchł
|
many_xr3i transformers, black ... Strzelin | 2008-07-17 21:46:17 ale ty chyba tam benzyne miałeś wcześnij bo obrotka do 7tys. jest. |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2008-07-17 21:50:20 No pięknie! Powodzenia w modach!!
Jesteś jedną z nielicznych osób w klubie, która baw się z podnoszeniem mocy (nie licząc swapów). Tak trzymać!! |
meller1985 Ford Escort Konin | 2008-07-17 23:42:25
|
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-07-18 00:16:14
Ale Ty w dieslu masz MTX'a |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2008-07-18 00:19:23 no mtx'a ale przełożenia są ponoć trochę inne.. i nie wiem czy w td nie krótsze.. ale to trzeba by się kogoś kto zna zapytać. moze slawas by wiedział? albo vince. |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2008-07-18 00:20:20 No jasne ze mam Chodzi mi jedynie o fakt iż jest MTX z krótkimi przełożeniami jak w RS i ten co pakowali do Diesla z już dłuższymi. To jest sedno sprawy. Jeśli się myle to mnie poprawcie żebym nie był w błędzie że jest tylko jeden rodzaj MTXa |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2008-07-18 00:27:49 różne są, wiadomo ale nie pamiętam jak dokładnie to było.. mozliwe ze diesel ma dłuższe. |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-07-18 00:27:54 A to nie wiedziałem że one się różnią, w diesle nigdy nie wchodziłem |
zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2008-07-18 12:00:55 |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2008-07-18 13:01:27 im niższa wartość przełożenia całkowitego tym...? niższa max na biegu przy tych samych obr czy wyższa? |
mateq111 Sympatyk FEFK Audi A3/Focus II Trzebinia | 2008-07-18 13:11:02 A jak to wygląda w TD 70KM też jest to cięgno WestGate i czy da się zwiększyć doładowanie turbinki? Może byłby jeszcze bardziej elastyczny |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2008-07-18 17:53:03
Dzieki wielkie. Na pierwszy rzut oka to różnic nie ma aż tak dużych, jedynka i czwórka ma lekko krótsze przełożenia wg tabeli. Trzeba by to sprawdzić fizycznie. Za tydzień mój brat przyjeżdza na dłużej to zrzucimy skrzynie i zrobimy swapa. A ten silnik 70hp nie ma IC. niewiem czy da się coś z niego wyciągnąć ale jak sobie zaślepisz EGR o ile występuje u cibie w silniku to powinieneś odczuć lekką różnice. Cięgnem WG zmienisz tylko moment przy którym zwór sie otworzy wcześniej czy póżniej skracając długość ciegna na śrubie, ale nie polecam zjazdu poniżej 2000rpm bo nie kręci sie z odpowiednio dużymi obrotami jeszcze wirnik. |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2008-07-19 17:31:57 Byłem dzisiaj na szrocie ale niestety odpowiedniego IC nie dorwałem, za to zaopatrzyłem się już w orurowanie .
Korzystając z nie uwagi pana pilnującego wymintowałem sobie wskazówki ze Ściery i wmontowałem do Essa więc będe dalej szukać odpowiedniego ic. a tak na marginesie to czy to jest łożysko oporowe? |
Vodun Přeplňovaný Vznětový Wrocław | 2008-07-20 20:54:25 Proponowałbym zrobić dokładniejszą fotorelacje żeby każdy mógł sobie to zrobić. Chociaż bez też nie jest ciężko, ale przecież może być łatwiej
Jak będziesz montował nowy IC i zdejmiesz zderzak to podnieś mu jeszcze dawkę paliwa na pompie. Będzie jeszcze lepszy efekt acha od czego są te nowe rury do IC ? oby projekt się rozwijał |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2008-07-20 21:28:23 Od Peugota 406. Taki sobie stał na szrocie więc sobie wziołem, szkoda że IC od niego nie pasował, chodż był super płaski i długi ale jedno wejście było niestety dedykowane pod kolektor i niemiałbym możliwości podłączyć go do Essa bez spawania i kombinowania. A coś słyszałem że z Opla jest kilka dobrych tematów do wzięcia. W moim służbowym CDTI mam taki fajny IC że aż się kusze o wymontowanie
A do siebie zamontuje IC od Focusa TDCI taki jak ten na zdjęciu: Pompy nie ruszałem jeszcze bo już po tych przeróbkach mi temp. silnika podskoczyła troche i do póki nie zmontuje nowego IC i chłodnicy oleju nie ide dalej z przeróbkami. W tym silniku jeden gar ma tendencje do przegrzewania, gdzieś wyczytałem na forum i troche się martwie z tego powodu. W czwartek będe mieć nowe świeczki, wtryskiwacze i oczywiście pięknego K&N Silnik jest tak napakowany że pomysł z większym zbiornikiem wyrównawczym jest praktycznie nie możliwy, chyba że go wpakuje w miejsce gdzię jest jeszze puszka z filtrem powietrza. Myśle nad montażem też zegara AFR przy da mi sie info o mieszance - bilans stosunku powietrza do dawki paliwa, przyda się jak zaczne motać się z pompą w przyszłości. Licze że ktoś poczęstuje mnie schematem kompa żeby się ładnie podłączyć o ile to jest w Dieslu możliwe. [ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2008-07-20 22:43:49 ] |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2008-07-22 19:56:27 Dzisiaj kolejny dzień przy dłubaniu, zaopatrzyłem się w olej, cholera drogi bo za 3L zapłaciłem 37GBP. Zdzierstwo ale pełny syntetyk SAE 75w90.
spuściłem całkowicie olej ze skrzyni, śmierdział niemiłosiernie i był koloru brązowego z elementami czarnymi tzn jakby sie cos w oleju rozpuściło i były takie ''ławice czarne'' Ale do rzeczy, wymiana zakończona sukcesem Wszystkie stukania i jakieś trzeszczenia znikneły. Wybierak dostroiłem lekko, bede musiał wymienic tuleje w wybieraku bo ma luzy Ale pięknie cichutko skrzynia pracuje, biegi wchodzą PERFECTO i leciutko co ważne przy miejskim sprincie. Musze nagrać filmik jakis jak przyśpiesza i jak ładnie doładowanie chodzi. Ogólnie to jest bardzo dobrze w zakresie od 50 do 100km/h na trzecim biegu. musze coś pomyśleć nad jedynką bo jest tragicznie. Turbo dmucha tylko do 0.6 bara i nie wiem czemu niehce iść więcej, być morze nowy dolot i storzek K&N mu pomorze troche. [ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2008-07-22 21:48:06 ] |