| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-07-27 15:18:22 hmm...mam ksiazke o naprawie DFa i jest kilka przykładow co moze byc nie tak jak silnik stuka:
- stuki wału - sa wyczuwalne jako metaliczne, przytepione uderzenia, ktorych czestotliwosc wzrasta wraz ze wzriostem obrotu silnika...czyli nie to
- glosne korby - jest bardziej intensywny niz stuki lozysk glownych wału korbowego. Hałas bardziej slysalny gdy silnik pracuje na wolnych obrotachi poteguje sie jak przechodzi na wyzsze obroty - glosne sworznie tlokowe - spowodowany nadmiernym luzem. Halas charakteryzuje sie podwojnym metalicznym stukiem. glosne na wolnych obrotach. - głosne tloki - nadmierny luz miedzi tlokiem a sciankami cylindra. Slyszalny metaliczny dzwiek na niskich obrotach i pod obciazeniem. Nie wiem czy na cos sie to przyda.... |
![]() EGON-TKL ZGIERZ | 2003-07-27 16:41:29 Ja będę dalej tak jezdził pojeżdze to zobacze ale stawiam na jedna z panewek |