Pytanie techniczne na temat zaciskow 4 tłoczkowych wilwood

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie na stronie capri.pl znalazłem zestaw zacisków 4 tłoczkowych wraz z tarczami 247 mm do felg w rozmiarze 13" do fordów. Myślicie że jest możliwość zaadoptowania owego zestawu do kanta .Jak wiadomo do poldków wsadzano zaciski z Porsche 911 RS no i zaciski z łady ale to jest chyba lepsze rozwiązanie niż kosmicznie drogie zaciski z porsche i lepsze niż zaciski z łady ??? W sumie tylko adapter trzeba by zrobić...daje fotke .




[ wiadomość edytowana przez: Barti125pGRT dnia 2008-08-06 14:38:44 ]
  
 
Cytat:
2008-08-06 14:26:16, Barti125pGRT pisze:
Panowie na stronie capri.pl znalazłem zestaw zacisków 4 tłoczkowych wraz z tarczami 247 mm do felg w rozmiarze 13" do fordów. Myślicie że jest możliwość zaadoptowania owego zestawu do kanta .Jak wiadomo do poldków wsadzano zaciski z Porsche 911 RS no i zaciski z łady ale to jest chyba lepsze rozwiązanie niż kosmicznie drogie zaciski z porsche i lepsze niż zaciski z łady ??? W sumie tylko adapter trzeba by zrobić...daje fotke . [ wiadomość edytowana przez: Barti125pGRT dnia 2008-08-06 14:38:44 ]



W USA są dostępne takie same zestawy do Fiata 124 Spidera
a to jest identyczne z ładą 125p Polonezem
  
 
Byłem przed chwilka na ich stronie i nie znalazłem niestety
  
 
Cytat:
2008-08-06 14:40:53, winiar7 pisze:
W USA są dostępne takie same zestawy do Fiata 124 Spidera a to jest identyczne z ładą 125p Polonezem


rozni sie jednym istotnym szczegółem. srednica osadzenia na piascie. a piasta z łady nie pasuje, chyba zeby całosc z zwrotnicą.
  
 
Tarcze podejda np z hondy civic, tez sa wentylowane i tanie. Zacisk jest raczej ok, przynajmniej za te cene. Sam nad takim zestawem mysle ale poki co nie narzekam na moje hample, moze teraz po zmianie silnika zacznie ich brakowac to zamontuje taki zestaw. Mocowanie mozna zrobic z mocnej stali 4mm i pewnie da sie to jakos zamontowac. Trzeba troche podumac ale jak ktos bedzie mial z takim prostym dumaniem problem to lepiej niech zleci te robote komus kto sie na tym zna.
Na 99% do wymiany bedzie pompa hamulcowa bo moze sie okazac za malo wydajna i pedal bedzie miekki a klocki nie beda z cala sila dociskac tarcze. cos kolo 22-25mm srednicy powinno wystarczyc.
Po takiej wymianie pompy pewnie trzeba bedzie dac regulowany korekror sily hamowania bo z tylnymi hamplami beda mogly sie cuda dziać.

-----------------
Pozdrowienia
Walezy

Fiat 131 Abarth s2000 :)
  
 
Cytat:
2008-08-06 14:52:25, nikusss pisze:
rozni sie jednym istotnym szczegółem. srednica osadzenia na piascie. a piasta z łady nie pasuje, chyba zeby całosc z zwrotnicą.



no właśnie całą zwrotnice przełożyć
  
 
Cytat:
2008-08-06 15:04:05, Walezy pisze:
........ mozna zrobic z mocnej stali 4mm i pewnie d.....



chyba troche mało te 4mm
  
 
w zupełności wystarcza.
  
 
ja mam 4mm i jest ok od paru lat.

-----------------
Pozdrowienia
Walezy

Fiat 131 Abarth s2000 :)
  
 
śmiem twierdzić, że tarcza wentylowana fi 255mm + jednotłoczkowy zacisk z bmw e21 6 cyl. zatrzyma kanta skuteczniej i taniej niż to co widze na zdjęciach

a 13" wchodzi na to elegancko .

takie fabryczne hamulce z 323i hamowały mojego rekina ~1200kg/218ps

i do jazdy były niezłe.

osobiście nie spotkałem się z mocniejszymi heblami pod 13"

zaciski są jeszcze dostępne a tarcze bez problemu mozna kupic w mikodzie.
  
 
Cytat:
2008-08-08 15:10:45, blade87 pisze:
śmiem twierdzić, że tarcza wentylowana fi 255mm + jednotłoczkowy zacisk z bmw e21 6 cyl. zatrzyma kanta skuteczniej i taniej niż to co widze na zdjęciach





wszystkie e21 mialy dwutłoczkowe zaciski. 315 miała zaciski aluminiowe, zaś 323 normalne, zeliwne zaciski z dodatkowymi przekładkami miedzy połówkami zacisku (i dluzszymi srubami) aby zmieścić wentylowane tarcze.

Cytat:
a 13" wchodzi na to elegancko . takie fabryczne hamulce z 323i hamowały mojego rekina ~1200kg/218ps i do jazdy były niezłe. osobiście nie spotkałem się z mocniejszymi heblami pod 13" zaciski są jeszcze dostępne a tarcze bez problemu mozna kupic w mikodzie.




Tyle ze tarcza ma duze odsadzenie.

[ wiadomość edytowana przez: kosa131 dnia 2008-08-08 23:10:25 ]
  
 
fakt jest dwutłoczkowy

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1831&mospid=47174&btnr=34_0341&hg=34&fg=05