Montaz maglownicy ze wspomaganiem????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie do użytkowników escortów.Czy jest możliwość założenia maglownicy ze wspomaganiem do modelu bez wspomagania?Co trzeba przerobić oprócz wymiany maglownicy i założenia pompy wspomagania?

[ wiadomość edytowana przez: kamaro111 dnia 2008-08-07 19:10:40 ]
  
 
Cytat:
2008-08-07 17:44:34, kamaro111 pisze:
Pytanie do użytkowników escortów.Czy jest możliwość założenia maglownicy ze wspomaganiem do modelu bez wspomagania?Co trzeba przerobić oprócz wymiany maglownicy i założenia pompy wspomagania?


Trza było dodać że masz silnik jeden z trzech (1.3) i turbo w bagażniku
  
 
"montaż" jak już coś
  
 
Chętnie przeczytam odpowiedź - będę musiał przeprowadzić taką operację przy swapie
  
 
Jako ze wszyscy mądrzy a nik nie chce pomóc juz pisze.
Wymontujesz stara odkrecając jąod wózka,najpierw musisz go opuscić po wyciągnieciu starej przekładni ,wkładasz nowa ,węze od wspomy same pokazą gdzie muszą iśc,ponad to musisz zaopatrzyc się w łape która przykrecisz do silnika,ale nasuwa sie pytanie jaki masz pasek? 6pk???? łapa musi byc z napinaczem, więc może najpier kolego napisz jakimasz silnik i jaki pasek ,a wtedy podziałamy dalej
  
 
Cytat:
2008-08-07 23:18:36, RemikGT pisze:
Jako ze wszyscy mądrzy a nik nie chce pomóc juz pisze. Wymontujesz stara odkrecając jąod wózka,najpierw musisz go opuscić po wyciągnieciu starej przekładni ,wkładasz nowa ,węze od wspomy same pokazą gdzie muszą iśc,ponad to musisz zaopatrzyc się w łape która przykrecisz do silnika,ale nasuwa sie pytanie jaki masz pasek? 6pk???? łapa musi byc z napinaczem, więc może najpier kolego napisz jakimasz silnik i jaki pasek ,a wtedy podziałamy dalej



odpowiem za kol. Kamaro111
otóż drogi Remiku Przemek-kamaro ma pod maską silnik 1.3 ale w kwestii paska to Ci nie powiem bo niewiem
  
 
Cytat:
2008-08-07 23:34:06, ArekCLX pisze:
odpowiem za kol. Kamaro111 otóż drogi Remiku Przemek-kamaro ma pod maską silnik 1.3 ale w kwestii paska to Ci nie powiem bo niewiem


czyli moc na potęge, pewnie ma zwykły pasek,trzeb aposzykac koł apasowego na wielorowkowy , do tego łapa z napinaczem ,i działamy dalej,pod warunkiem ze jest gdzie ją przykrecić,ale mysle ze jest bo 1,3 szło na wspomaganiu wię cluzno.


[ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2008-08-07 23:36:57 ]
  
 
Tak tak 1,3 czyli osiołek z funkcją marchewki,szyber dach otwarty wyciagamy wędkę zarzucamy przed maskę marchewę i daje czadu ale tak na poważnie mam alu borbet 15 calowe opony 195x50x15 i dosć ciężko sie kręci kierą
  
 
Cytat:
2008-08-08 14:42:43, kamaro111 pisze:
Tak tak 1,3 czyli osiołek z funkcją marchewki,szyber dach otwarty wyciagamy wędkę zarzucamy przed maskę marchewę i daje czadu ale tak na poważnie mam alu borbet 15 calowe opony 195x50x15 i dosć ciężko sie kręci kierą


ja bym nie kombinował tylko w omadren zainwestował i karnet na siłownię
  
 
Cytat:
2008-08-08 14:45:20, RemikGT pisze:
ja bym nie kombinował tylko w omadren zainwestował i karnet na siłownię



Haha, kurde Remik to dobre było!!!
  
 
Omadren jest dobry dla cherlaków lepsza jest strąba!!!!!!!!
  
 
Swego czasu miałem 1.4i i ta darmowa siłownia mnie trochę irytowała. Miałem tanio dostępną maglownicę z pompą od rozbitka więc zapytałem się mechanika czy coś takiego by mi zaimplantował to powiedział że to niefajny pomysł bo ten silnik jest za słaby i podczas menewrów na parkingu poprostu by gasł... lub nie dawał odpowiedniego ciśnienia i wspomaganie byłoby nieefektywne.

Nie wiem czy to prawda, ale na wszelki wypadek napiszę opinię jaką słyszałem żeby ewentualnie wziąść ją pod uwagę.


[ wiadomość edytowana przez: maciejka80 dnia 2008-08-08 15:17:30 ]

[ wiadomość edytowana przez: maciejka80 dnia 2008-08-08 15:19:08 ]
  
 
powiem tak kupiłem maglownicę ze wspomaganiem czekam aż dojdzie i biorę sie za montowanie u znajomego mechanikora