Gaźnik polerka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam chciałem trochę pobawić sie z gaźnikiem i prze polerować go prze polerowałem na lustro gardziele pokrywy rozpylacze zwężki przepustnice i kanały między przepustnicami
Odpalam go i co nie trzyma obrotów obroty jak trzymam gazem wariują nastawy to 135 na 1 na 2 155 rurki to obydwie f30 220 zwykle osiągał najwyższe obroty na pełno bogatej mieszance zrobione w nim jest kolektor od 125p z zaślepionym kanałem zubożania kanały spasowane z kolektorami i lekko prze polerowane.Co robić aby faktycznie podnieść osiągi i aby tak nie wariował bo chyba tylko zostaje sie kupno nowego gaźnika A jeśli bym kupił to co mogę w nim robić?Aby podnieść choć troszeczkę osiągi lub elastyczność

[size=9][ Dodano: 08 Sie 2008 10:44 ][/size]

  
 
Co oznacza ze wariuja nastawy???
  
 
Oj błąd nastawy gaźnika tam napisałem chodzi oto ze jak trzymam go na gazie to skaczą mu obroty a jak puszcze gaz w ogóle nie trzyma no i słychać przytłumiony syk jakby był nieszczelny tz. bez puszki lecz wszystko jest szczelnie a jelsi przykryję połowę wlotu powietrza na puszce to wzrastają sporo obroty i pracuje równiej
  
 
Cytat:
2008-08-08 13:18:24, Fsopolonez pisze:
Oj błąd nastawy gaźnika tam napisałem chodzi oto ze jak trzymam go na gazie to skaczą mu obroty a jak puszcze gaz w ogóle nie trzyma no i słychać przytłumiony syk jakby był nieszczelny tz. bez puszki lecz wszystko jest szczelnie a jelsi przykryję połowę wlotu powietrza na puszce to wzrastają sporo obroty i pracuje równiej



Sprawa wydaj się być prosta - FAŁSZYWE POWIETRZE ŁAPIE
  
 
Cytat:
2008-08-08 13:18:24, Fsopolonez pisze:
Oj błąd nastawy gaźnika tam napisałem chodzi oto ze jak trzymam go na gazie to skaczą mu obroty a jak puszcze gaz w ogóle nie trzyma no i słychać przytłumiony syk jakby był nieszczelny tz. bez puszki lecz wszystko jest szczelnie a jelsi przykryję połowę wlotu powietrza na puszce to wzrastają sporo obroty i pracuje równiej



A mi się wydaje kolego ze największy problem to jest to ze nie używasz znaków interpunkcyjnych. A co do gaźnika, może podczas polerki zatkałeś któryś z kanalików od wolnych obrotów???
  
 
Przedmuchaj cały gaźnik kompresorem, i po 1st zobacz dysze wolnych.
  
 
OK wyczyszczę go przedmucham i założę wymienię na nowe wszystkie dysze bo mam taką możliwość!I dam znać czy po polerce nie tżeba zwiększać dawki paliwa?
  
 
A nie masz za dużych tych dysz ???Może za bogato mu ???
  
 
NIe nie wcześniej zanim spolerowałem go to na seryjnych ustawieniach miał z mało i na fula miał idealnie
  
 
A może to źle ze ma polerkę
  
 
1. Sprawdz czy rzeczywiście nie łapie lewego powietrza
2. Sprawdz czy aby nie zamieniles rozpylaczy 1 i 2 przelotu
3. Sprawdz polozenie otworkow wolnych obrotow i przejsciowych wzgledem przepustnicy
4. Sprawdz dysze hamujace (powietrza)
5. I dysze wolnych też

I jeszcze jedno przeloty gaźnika poleruje sie do przekroju krytycznegoo zwężek w kierunku przepływu powietrza a pozniej juz mieszanki, poniżej tak jak kolektor dolotowy czyli promieniowo papierem ok 120