MotoNews.pl
  

Wydajność reduktorów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Chciałem się zapytać jaką maxymalną wydajność ma reduktor Genius Max? Czy jest coś większego od Genius Max? Potrzebuje reduktora o wydajności 220+KW czyli 300+KM.
  
 
jeżeli chodzi o BRC to większą wydajność niż reduktor Genius MAX mają tylko dwa reduktory Genius MAX... Niestety nie ma mocniejszego. A do czego kolega to potrzebuje??? Może pomogę. Pozdrawiam
  
 
Witam!
No więc silnik 1.8 20V Turbo doładowany, moc ok. 260KM. Mam instalke BRC-Sequent24(do silników turbo doładowanych). Ma reduktor Genius Max, rurke doprowadzającą fi8, i narazie pomarańczowe wtryski. Chciałbym aby instalka dobrze sobie radziła z tą mocą i nie pracowała na pograniczu wydajności. Kiedyś słyszałem, że Genius max starcza do 300KM, czy to prawda?.
Jakie wtryskiwacze obsłużą 70KM z cylindra?
  
 
chyba 160 KM. w grupie VW.

Cytat:
2008-08-12 15:37:04, gregoryy pisze:
Witam! No więc silnik 1.8 20V Turbo doładowany, moc ok. 260KM. Mam instalke BRC-Sequent24(do silników turbo doładowanych). Ma reduktor Genius Max, rurke doprowadzającą fi8, i narazie pomarańczowe wtryski. Chciałbym aby instalka dobrze sobie radziła z tą mocą i nie pracowała na pograniczu wydajności. Kiedyś słyszałem, że Genius max starcza do 300KM, czy to prawda?. Jakie wtryskiwacze obsłużą 70KM z cylindra?

  
 
proponuję dołożyć drugi zawór gazowy i drugą rurkę 8-kę. Do tego pasują wtryski żółte i będzie cacy... pozdrawiam
  
 
P.S. Ciśnienie na reduktorze należy wykręcić na około 2 - 2.2 bara
  
 
Cytat:
chyba 160 KM. w grupie VW.


Nie 160, a 260.
Widze, że pojawiło się zbyt wiele niejasności. OK! No więc tak:

Mam Audi z silnikiem 1.8 20V Turbo na instalce BRC-Sequent24, reduktorze Genius max, fi8 i pomarańczowych wtryskach. Przy seryjnej mocy tego silnika czyli 150KM instalka sprawuje się naprawde miodzio i jestem przezadowolony. Na tygodniach będe wkładał większe turbo garretta, wydech robiony na zamówienie 2,5", duży frontowy Intercooler, większe wtryski benzynowe, Stożkowy(sportowy) filtr powietrza, nowy dolot, zegary dodatkowe Boost -ciśnienie doładowania i EGT -temp. spalin. To wszystko będzie wystrojone na hamowni szacuje na 250KM< przy doładowaniu 1,2..1,3Bar-a i będzie hulało na benzynie. Może być, że wyjdzie 260, 270KM. Tego dokładnie nie umiem oszacować. Stąd moje pytanie chciałbym mieć instalke która obsłuży ok. ~300KM~ w 4 cylindrowym silniku tak aby mieć zapas, móc sobie pozwolić na wciśnięcie gazu w podłoge na lpg i aby instalka nie pracowała na pograniczu wydajności.
Do ilu starcza Genius max + żółte wtryski?
Ewentualnie dysponuje ktoś z was danymi na temat wydajności wtrysków Planijet, Keichin??
Jak to ugryźć??

  
 

KEIHIN BRĄZOWE. REDUKTOR PRINS POWYŻEJ 135 KW. WIELOZAWOR TOMASETTO SUPER NA PRZEWÓD 8 MM. MOŻE BYC KME DIEGO GOLD LUB REDUKTOR OD DOMAŃSKIEGO. ALE ZA NIEGO NIE RĘCZĘ BO JESZCZE GO NIE MONTOWAŁEM.
ostatnio robiłem audi 2,7 bi-turbo ale kompletnie na prinsie ale 6 cylindrów tylko po chiptuningu 320 Km. zadnych problemów.

Cytat:
2008-08-12 18:32:48, gregoryy pisze:
Nie 160, a 260. Widze, że pojawiło się zbyt wiele niejasności. OK! No więc tak: Mam Audi z silnikiem 1.8 20V Turbo na instalce BRC-Sequent24, reduktorze Genius max, fi8 i pomarańczowych wtryskach. Przy seryjnej mocy tego silnika czyli 150KM instalka sprawuje się naprawde miodzio i jestem przezadowolony. Na tygodniach będe wkładał większe turbo garretta, wydech robiony na zamówienie 2,5", duży frontowy Intercooler, większe wtryski benzynowe, Stożkowy(sportowy) filtr powietrza, nowy dolot, zegary dodatkowe Boost -ciśnienie doładowania i EGT -temp. spalin. To wszystko będzie wystrojone na hamowni szacuje na 250KM< przy doładowaniu 1,2..1,3Bar-a i będzie hulało na benzynie. Może być, że wyjdzie 260, 270KM. Tego dokładnie nie umiem oszacować. Stąd moje pytanie chciałbym mieć instalke która obsłuży ok. ~300KM~ w 4 cylindrowym silniku tak aby mieć zapas, móc sobie pozwolić na wciśnięcie gazu w podłoge na lpg i aby instalka nie pracowała na pograniczu wydajności. Do ilu starcza Genius max + żółte wtryski? Ewentualnie dysponuje ktoś z was danymi na temat wydajności wtrysków Planijet, Keichin?? Jak to ugryźć??

  
 
A ja proponuję najpierw założyć turbo, cooler, wydech i takie tam inne planowane, po czym zmierzyć to i dopiero wtedy martwić się o LPG, bo może okazać się, że np. zamiast oczekiwanych 250+KM będzie 180 albo po trzecim przygazowaniu korba bokiem wyjdzie czy tłok zrobi sobie delikatny przedmuch do skrzyni korbowej.
Skoro turbina będzie "na tygodniach" to szacuję ustabilizowanie pracy tego silnika na "na miesiącach".
A do tego czasu może coś ciekawszego się pojawić na rynku LPG
Pozdro.
  
 
nie dołuj gregora . bo subaru STI takich osiągów nie ma bo dopiero z 2 litrów. ale marzeń nikomu nie odbieraj.
a dla gregora . dół silnika tego nie wytrzyma ,sprzęgło też i układ hamulcowy napewno. oczywiście zakładając ,że ci się uda to osiągnąć.
prawdziwy wynik na hamowni tylko uzyskasz na MAHA lub V-TECH


Cytat:
2008-08-12 19:20:09, Perzan pisze:
A ja proponuję najpierw założyć turbo, cooler, wydech i takie tam inne planowane, po czym zmierzyć to i dopiero wtedy martwić się o LPG, bo może okazać się, że np. zamiast oczekiwanych 250+KM będzie 180 albo po trzecim przygazowaniu korba bokiem wyjdzie czy tłok zrobi sobie delikatny przedmuch do skrzyni korbowej. Skoro turbina będzie "na tygodniach" to szacuję ustabilizowanie pracy tego silnika na "na miesiącach". A do tego czasu może coś ciekawszego się pojawić na rynku LPG Pozdro.

  
 
Dlatego piszę, żeby zajął się poważnymi rzeczami, a pierdoły takie jak dobór instalacji LPG zostawił sobie na deser
W zasadzie gdyby nie tacy optymiści, to nie byłoby postępu technicznego.
W sumie są też tacy, którzy wydają majątek na to żeby fajnie przejechać się 3x na 400m i zaczynać zabawę od nowa
139KM z litra przy seryjnym dole... No, no... Pozostaje życzyć powodzenia
Pozdro.
  
 
Panowie wy chyba nie umiecie czytać!!
Wszystko napisane jest wyżej. Instalacja LPG w tym aucie już jest i jeżdże na niej już rok. Jak narazie wszystko spisuje się super.
Turbo i wszystkie inne graty które wymieniłem do przeróbki leżą już w garażu i czekają na zamontowanie i strojenie u Tunera na hamowni.
Do tego nie znacie się na tuningu bo nie macie zielonego pojęcia jak solidnie zbudowany jest VW-owski 1.8Turbo.

Zadałem konkretne pytanie odnośnie obsługi ~260KM~ przez Sequent24, a wy zaczynacie dyskusje na temat czy jest to wogóle możliwe w silniku 1.8 i straszycie, że mi korba bokiem wyjdzie
Poczytajcie czasem też inne fora niż tylko "forum LPG" . Z całym szacunkiem ale spodziewałem się tutaj mądrzejszych wypowiedzi
  
 
gregory a kto ci to bedzie budował?
czy aby nie u goduli?
pochwal sie jak to zrobisz. chetnie zobaczymy tabelę z hamownii.
tylko nie z godulokoniami
  
 
Cytat:
2008-08-13 20:00:02, croma1 pisze:
gregory a kto ci to bedzie budował? czy aby nie u goduli?


Godula odpada. Może sobie Dieselki tuningować.
To ktoś kto nie jest aż tak daleko od Jastrzębia Zdroju.
Z chęcią wkleje wykresik jak auto będzie wystrojone na PB to kwestia 2...3 tygodni.
A LPG zajme się w ostatniej kolejności jak już PB będzie dograne.
  
 
Witam.
Zżera mnie ciekawość . I mam kilka typów. przynajmniej nie bedziesz miał godulokoni a to jest ważne.
CZEKAMY. I zycze sukcesu. Ale pomyśl o zawieszeniu i hamulcach.



Cytat:
2008-08-13 22:34:49, gregoryy pisze:
Godula odpada. Może sobie Dieselki tuningować. To ktoś kto nie jest aż tak daleko od Jastrzębia Zdroju. Z chęcią wkleje wykresik jak auto będzie wystrojone na PB to kwestia 2...3 tygodni. A LPG zajme się w ostatniej kolejności jak już PB będzie dograne.

  
 
w zasadzie jaki masz model silnika bo te ktore były na 235 koni to mozna bez szczególnych wzmocnień zrobić na 400 koników.te na 150 koni sa podatne do zrobienia do 250 280 koni.
myślałem ,ze następny od magnetyzerów, filtra stożkowego i świec brisk.
  
 
Cytat:
2008-08-14 17:52:46, croma1 pisze:
w zasadzie jaki masz model silnika bo te ktore były na 235 koni to mozna bez szczególnych wzmocnień zrobić na 400 koników.te na 150 koni sa podatne do zrobienia do 250 280 koni. myślałem ,ze następny od magnetyzerów, filtra stożkowego i świec brisk.


Przecież podałem konkretną liste dla zainteresowanych co będe wymieniał, a mimo wszystko uszedłem za tunera z Norauto.
, ATE-Power Disk + Ferod
Żadne 1.8T nie zrobi się na 400KM bez zakuwania silnika. Kute korby + tłoki to podstawa. Przy 400KM nie obejdzie się też bez modyfikacji głowicy. Ale taka modyfikacja to już dużo więcej "hajsu".
Nie było 235KM seryjnie w żadnym 1.8T. Były wersje:
150, 163, 180, 190, 210, 225. Wszystkie te silniki jeżdżą na tym samym dole. głowice też się nie różnią. Stąd niektórzy mówią, że to pancerne silniki. W modelu 225 z Audi TT samym Chip-tuningiem można zrobić ~260KM~.
Mój model to 150KM- AEB. AEB to jeden z pierwszych 1.8T najsolidniej zbudowany i w miare prosty w tuningu bo ma przepustnice na linke, a nie elektroniczną jak w nowszych modelach i tylko jedną sonde lambda.
Zawieszenie mam nowe z Lemfordera. Hamulce też nowe troche lepsze niż seria.
Dzięki za życzenia.

[ wiadomość edytowana przez: gregoryy dnia 2008-08-14 19:53:30 ]
  
 
egzamin zdany


Cytat:
2008-08-14 19:50:52, gregoryy pisze:
Przecież podałem konkretną liste dla zainteresowanych co będe wymieniał, a mimo wszystko uszedłem za tunera z Norauto. , ATE-Power Disk + Ferod Żadne 1.8T nie zrobi się na 400KM bez zakuwania silnika. Kute korby + tłoki to podstawa. Przy 400KM nie obejdzie się też bez modyfikacji głowicy. Ale taka modyfikacja to już dużo więcej "hajsu". Nie było 235KM seryjnie w żadnym 1.8T. Były wersje: 150, 163, 180, 190, 210, 225. Wszystkie te silniki jeżdżą na tym samym dole. głowice też się nie różnią. Stąd niektórzy mówią, że to pancerne silniki. W modelu 225 z Audi TT samym Chip-tuningiem można zrobić ~260KM~. Mój model to 150KM- AEB. AEB to jeden z pierwszych 1.8T najsolidniej zbudowany i w miare prosty w tuningu bo ma przepustnice na linke, a nie elektroniczną jak w nowszych modelach i tylko jedną sonde lambda. Zawieszenie mam nowe z Lemfordera. Hamulce też nowe troche lepsze niż seria. Dzięki za życzenia. [ wiadomość edytowana przez: gregoryy dnia 2008-08-14 19:53:30 ]

  
 
A ja zaproponuję reduktor Scorpion GT.
Nowy produkt, jednakże od renomowanego producenta.
Bez problemu obsłuży 300 KM i więcej.

W kontekście doładowania - wszystkie modele Scorpiona ( Mini, ST i GT ) wykazują bardzo małe przerosty na cut-off. Jeśli chodzi o reduktory jednostopniowe - nie mają w tej materii konkurencji.

Jestem dystrybutorem tych reduktorów, więcej informacji pod nr tel.
517 160 050
  
 
Witam!
Jak narazie zdołałem się dowiedzieć, że zajebiste wtryskiwacze planijet nie umieją się dogadać z centralką sequent24. Tak więc planijet mi chyba nie pomoże.