Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2008-08-11 17:33:49 a masz już coś konkretnego porobione w aucie? bo takie pierdy to zostaw sobie na koniec. |
![]() cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2008-08-11 17:35:15 zdaje się ze już podobnie durny temat raz założyłeś i chyba nie spotkał się z zainteresowaniem
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=198399&c=0&f=25 |
bassman1986 Fiat 126p Żywocice | 2008-08-11 17:45:27 i jak tu widać nie interesuje mnie ogołocenie prądnicy tylko wyrzucenie całej obudowy! |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2008-08-11 18:09:39 Wyrzucenie altka i wentylatora z calym napedem to dobry pomysl, zwlaszcza w kaszlu tylko musisz zadbac o chlodzenie - jakis el. wentylator z nadmuchem na cylindry. Bez altka tez musisz doladowywac ciagle aku a ten tez nie moze byc zbyt ciezki. Najlepiej jakby lekki zelowy wystarczyl.
Jeszcze mozesz wlac np rzadki olej 0w30 i np. motorlife zeby nie zatrzec silnika (w skrzyni mozna to samo) ale zywotnosc silnika sie mocno zmniejszy a cisnienie na goracym bedzie kiepskie. Wszystko to ma sens dopiero jak masz bardzo lekka bude, szyby PW, fotel z carbonu, waskie opony z przodu itd. |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2008-08-11 19:05:16 w/g mnie chłodzenie z wiatraka elektrycznego nie da rady ochłodzić silnika - takie mam odczucie ![]() Może w miejsce prądnicy zamontować silnik elektryczny albo po prostu zasilić prądnice i zamienić w silnik ![]() |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2008-08-11 19:22:41 jak nie masz kasy na lekki fotel, to zapomnij o reszcie modów |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2008-08-11 19:41:57 ile masz lat? |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2008-08-11 19:51:14 i ile masz KM w tym silniku skoro takich modow sie chwytasz...bo wynika z tego ze z 60 juz masz... |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2008-08-11 19:52:16
zapomnialem o takiej mozliwosci, to jest najlepsze rozwiazanie zeby zmniejszyc opory. |
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2008-08-11 19:53:17 na 60 kucy trzeba mieć kase , i sporo wiedzy , a na wywalenie wentylatora alternatora rozrusznika i obudowy - klucz 10 , 13 szlifierke kątową ... ![]() |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2008-08-11 21:12:34 Nom według mnie to trochę dziwny pomysł (coś jakby przeskoczyć parę rozdziałów i brać się za budowanie auta nie po kolei.... ) mi się wydaje że jak coś takiego działać to najpierw wymodzić bardzo mocny motor na tyle ile się da, a potem bawić się w takie "duperele" jak fotel z carbonu czy wyrzucenie osprzętu z silnika... a reszta to tak jak koledzy pisali ![]() |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2008-08-11 21:16:37 po prostu Troll...proponuje blok ![]() |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2008-08-11 21:53:17 a ja dopuszcilbym do polemini stanislawa z lodzi. |
![]() Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2008-08-11 23:14:25 A moim zdaniem gdzie sie ma chlopak dowiedziec szczegolow jak nie tutaj. Jasne, na innym forum sie dowie, ale czy na pewno tego co trzeba? To forum generalnie jest najbardziej wiarygodne, i jesli gdzies ktos ma wymyslec cos takiego, to tu ![]() To ja zadam pare pytan: - jesli wywali i wenta i tlumik, to masa powinna sie zrownowazyc? - a co jesli silnik przymocowac na sztywno? - chlodzenie ciecza? Nie traktujcie jak trolla kazdego kto zadaje nietypowe pytania - w mysl zasady - jesli czegos sie nie da zrobic, trzeba znalezc kogos kto o tym nie wie - przyjdzie i to zrobi ![]() |