Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() robert-gda obecnie auto klasy S sopot | 2003-07-28 00:56:30 Ja mam 4 AF i przejechane 230 tyś. Kupiłem go 2 miesiące temu z przebiegiem ok 220 tyś. Na początku z pewną nieśmiałością i strachem czy przypadkiem gdzieś nie padnie, poruszałem się po polsce.
Obecnie bez jakiegokolwiek zastanowienia latam po kraju " nawet nie mam koła zapasowego i choćby małego wkrętaczka lub kombinerek" " PRZECIEŻ MAM TOYOTĘ" ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kryspin TOYOTA DRIVER Carina Płock | 2003-07-28 01:15:26 Witam! ![]() Nie masz się o co martwić Mam Carinę 1,6 z przebiegiem 300 tyś km z czego 200 tyś na gazie po takim przebiegu olej od wymiany do wymiany. Ubywa tyle co 2/3 miarki bagnetu. Śmigam także Camry 2,2 która ma 400 tyś i jest w tak samo dobrej kondycji co Carina. Japońska bryka to auto którym jeździsz około 500 tyś km, wtedy wymieniasz pierścienie i uszczelniacze i dalej zapinasz 300 tyś km I jeżeli przez ten czas Ci się nie znudzi dany model to znaczy że justeś uzależniony i powinieneś się leczyć. ![]() |
![]() Iceman Toyota Corolla Warszawa | 2003-07-28 09:28:09 Na silniku 4EFE mój znajomu na taxie wykrecił 300 tyś bez remontu i jeżdzi dalej
|
![]() rogacek TOYOTA DRIVER VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2003-07-28 09:35:05 znajomy moją byłą cariną 4AFE 380 tys. wymienił panewkę bo zapomniał o wymianie i dolewce oleju. |
![]() mike951 TOYOTA DRIVER Toyota Liftback Złocieniec | 2003-07-28 10:05:39
I jeżeli przez ten czas Ci się nie znudzi dany model to znaczy że justeś uzależniony i powinieneś się leczyć.
HIHI |
MaciekB 4R W | 2003-07-28 11:03:36 czyli jak ja dobiję dopiero do 200.000 tzn. że mój jest wreszcie dotarty ![]() |
![]() noan Starleta Warszawa | 2003-07-28 11:17:17 Tomi, przebijasz mnie, ja mam dopiero 203 tyś.... Samochód pewnie mi się nie znudzi, dopiero jak się rozpadnie, to sprzedam resztki na klubowe bryloczki ![]() Noan |
![]() Micaj TOYOTA DRIVER Carina E 1.8 GL LB Starogard Gdański | 2003-07-28 11:49:32 Ja mam na liczniku 107 ale z tego co widzę to jest 157. Przedwczoraj pojechałem regulować luz zaworów. Oczywiście był bezbłędny i nie było żadnej regulacji. Ale przy okazji kumpel z ASO spytał ile ma na liczniku bo silnik wygląda jak nówka nie śmigana ![]() Przy okazji padł temat wytrzymałości silników. Gość twierdzi, że te stare są o niebo lepsze, wytrzymalsze i kulturalniejsze niż te nowe z VVT-i. Miał przypadki 700 kkm bez usterek. 500 kkm to norma. Więc spox - tylko dbaj o niego to Ci posłuży baaardzo długo. |
![]() Meteor TOYOTA DRIVER Toyota Carina E 2.0TD Warszawa | 2003-07-28 14:12:19 Wprawdzie Toyotą zrobiłem dopiero 18 kkm i moja ma na liczniku 114 kkm to zgadzam się z przedmówcami - przy regularnych wymianach oleju, bez ekstrawaganckich (za często ![]() ![]() Wcześniej jeździłem Nissanem 2.0D i zrobiłem nim ponad 100 tys km (od 160 kkm) i jeśli chodzi o silnik to jedyna rzeczą jaką wymagał to regularne wymiany oleju. Moja rada - jeśli to mozliwe, to dla "spokojności" jedź sobie na dobrą zaufaną stację i przejrzyj zawieszenie, hamulce, podolewaj płyny itp,itd. Silnikiem się raczej nie martw - chyba że coś z niego cieknie albo się dziwnie zachowuje. (oczywiście jeśli wypada termin to wymień sobie świece, filtry....) SZEROKIEJ DROGI |
![]() orion76 TOYOTA DRIVER Hiace i Yaris Bielsko-Biała | 2003-07-28 16:11:45 Osobiście znam gościa który corollą diesel rocznik 1985 nabił juz coś ponad 800 tkm bez remontu.
I przytaczając gościa z jakiegoś serwisu Toyoty - "przebieg 200 tyś to dopiero rozgrzewka". ![]() (odnosi się to do benzynowych i nie jest oczywiście dosłownym cytatem ale oddaje sens wypowiedzi z ostatniego Auto Motor i Sport przy okazji prezentacji corolli jako używanej) |
![]() janooop Warszawa | 2003-07-28 16:24:27 A ja jestem ciekawy jak się mają silniki VVT-i ale to sprawdzi się za kilka lat ![]() |
![]() mike951 TOYOTA DRIVER Toyota Liftback Złocieniec | 2003-07-28 16:32:51 Mam toyotke z 90 roku ma na zegarze 130000tyś ale bierze olej.
Były właściciel nawet oleju nie zmieniał.Pasek był wymieniany dopiero miesiąc temu od nowości i nie żałuje że ją kupiłem. ale czeka mnie mały remoncik "pierścienie panewy uszczelniacze itp." I bedzie jak nowy. ![]() |
Lew2 TOYOTA DRIVER Toyota Carina E Kraków | 2003-07-28 18:24:12 Ja mam Carine E. 11 lat. Przebieg 240 tys. km. na liczniku. Pobrała wiecej oleju jak ja przegonilem 5000 obrotów/minutę przez parę godzin (znad morza). Bałem się że to norma. Ostatnio po wymianie oleju bierze znikome ilości, jak nie przekracza się 4000 obr/min. Jeżdżę na mineralnym. Znajomy mechanik odradził mi wymianę pieścieni. Mówił, że nie ma sensu.
Waldek |
![]() janooop Warszawa | 2003-07-28 18:28:28 mi znajomy powiedział że toyotach przy gonierniu ostrym nawet nowy silnik może łykąć trchę oleju ![]() ![]() |
![]() alan03 TOYOTA DRIVER Yaris Luna Tarnowskie Góry | 2003-07-28 18:45:28 ... w tych czasach jeśłi ktoś decyduje się kupić nowy samochód (Toyota) to najlepiej sprzedać go gdy ma jakieś 2.5 roku wtedy jest jeszcze na gwarancji i w miarę mało się traci...
a jeśli chodzi o VVTi to też jestem ciekawy co się z tym będzie działo... chociać podobne silniki ma Honda (VTEC) są one produkowane od 1989 roku i nadal jeżdżą... więc z Toyotą powinno być OK. Ale nie chciałbym takiego silnika naprawiać... wszystko pięknie na obrazku (pisałem o tym pracę dyplomową) ale jednak trochę za bardzo to skomplikowane ![]() |
![]() zyzy czerwone HC3D crossc ... miasto zabite d(r)echami | 2003-07-28 19:59:35 mam 250 000 i narazie git (oprucz wymiany pierscionków)
checkengin zpliał mi sie raz przy 70 000 km podla sonda lambda |