MotoNews.pl
  

Reduktor KME-regeneracja?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wróciłem z nad morza i po drodze zauważyłem pewną przypadłość-z górki i w zakręcie w lewo autko szarpie na gazie, trzeba wcisnąć więcej gazu, aby się ustabilizował, pod górkę i w prawo jest ok, lekki gaz i autko ciągnie. Autko Passat B4 94' 2,0 (silnik 2E), instalka sekwencja KME (na komputerze pisze Diego, a na dokumentach Sirocco), Reduktor KME (niewiem dokładnie jaki model, ale z wyglądu jak Silver), wtryski Matrix. Pytanko czy to reduktor prosi się o regenerację? Czy warto brać się za to samodzielnie czy lepiej zlecić gaziarzom. Przed wyjazdem byłem na wymianie filtrów i gazownik na pytanie o regulację stwierdził, że to sekwencja i reguluje się ją przy montażu, wgrywa mapy itp. Spalanie w trasie 10l/100km, w mieście 12-12,5l/100km
  
 
to zależy w którym miejscu jest wielozawór w stosunku do kierunku jazdy.
  
 
odgrzewam kotleta. Ostatnio Passek stał się jeszcze bardziej paliwożerny i przy niskim poziomie gazu w butli o wiele gorzej przyspiesza (za niski poziom uznaję ok.3-5 litrów). Co dziwne komputer pokazuje +/- dobrze to wysokie spalanie i to mnie dziwi, jak by coś w silniku jednak (zapłon, kabelki itp). Nie sprawdzałem ile pali na benzynie, ale chyba zaleję go do pełna beną... tanieje