Jak negatywnie wplywa przebieg na osiagi naszych espero

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przebieg sami widzicie, spalone slizgajace sprzeglo mam i lpg
oczywiscie wersja 1,5


  
 
no okropny ten upływ czasu... tęsknie za czasami kiedy na trójce osiągałem 3 machy wyprzedzajac na krajowej 86 samoloty czarterowe lecące do kairu
  
 
no ale mimo wszelkich staran 200 pojsc nie chcial, maksymalnie bylo licznikowe jakies 183
  
 
jakby tu jakis policjant czychal to fota nie byla robiona na drodze publicznej, umowmy sie ze byla robiona na oslawionych niemieckich autobahnach gdzie kazdy domorosly amator tuningu sprawdza swoje vmax
  
 
Cytat:
2008-08-19 10:44:53, Outcast pisze:
no ale mimo wszelkich staran 200 pojsc nie chcial, maksymalnie bylo licznikowe jakies 183

a bo sie nie starałeś odłóz 300 zł na czyszczenie z nagaru elementów silnika jak masz katalizator to wytnij stare cholerstwo kup srodek dodadany do benzyny oczyszczajacy układ wtryskowy i wyjmij z bagaznika te 300 kilowe zwłoki grubego rumuna którego dzies tam potrącileś i mówie ci jak ręka odjąć z twoimi problemami spokojnie dolecisz do magicznych 185 !
  
 
katalizator mam wyciety, ale dziekuje ze reszte porad wykorzystam niebawem
  
 
Cytat:
2008-08-19 11:06:47, Outcast pisze:
katalizator mam wyciety, ale dziekuje ze reszte porad wykorzystam niebawem




tu masz przykład nagaru <<<>>>
obejrzyj i odrazu zdasz sobie sprawe ze taki nagar musi spowalniac auto !



mozesz tez tam zobaczyc jak wyglada nagar to definicyjnie czarno brązowy osad

[ wiadomość edytowana przez: greenberg dnia 2008-08-19 11:11:45 ]
  
 
hehe.. wlasnie tego sluchalem podczas jazdy kuurde i dlatego tak wolno pojechal