| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Ikarus260 Klubowy Weteran Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2008-08-21 13:59:08 Witam. Czy ktoś da radę przejżeć krótką umowę marketingową ???
Co należałoby dopisać, a co poprawić. Ktoś kto się na tym zna poproszę. UMOWA MARKETINGOWA Zawarta pomiędzy: Firmą .....posługującej się nr..., reprezentowaną przez ……………………………….. zwaną dalej Organizatorem a firmą ……………………………………………z siedzibą …………………………………, nr NIP ………………………………., reprezentowaną przez ………………………………, zwaną dalej Partnerem. §1 Przedmiotem niniejszej umowy jest dofinansowanie gazetki marketingowej firmy Promobile.pl poprzez przekazanie środków finansowych w wysokości …………………. . Środki te są proporcjonalne w zależności od objętości miejsca zajmowanego przez produkty partnera, szczegółowo określone w §2. Organizator w zamian zobowiązany jest umieścić treści reklamowe oraz zdjęcia produktów przekazanych przez Partnera w wydawanej gazetce reklamowej. §2 Partner w zależności od przekazanych środków otrzymuje odpowiednią ilość miejsca w gazetce reklamowej. Koszty poszczególnych wielkości miejsc: a)cała strona A4 – koszt 2300 zł (netto) b)½ strony A4 – koszt 1150 zł (netto) c)¼ strony A4 – koszt 575 zł (netto) Ilość miejsca zadeklarowana przez Partnera: ………………………………… §3 Partner może określic dodatkowe wymagania związane z przekazaniem funduszy marketingowych: W zamian za przekazanie funduszy zobowiązuje się organizatora do: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… §4 Partner zobowiązany jest do przekazania Organizatorowi niezbędnych materiałów związanych z produktami, które mają zostać zamieszczone tj. loga producentów, zdjęcia produktów, szczegółowe opisy oraz linki www do stron z produktami. §5 Organizator po otrzymaniu materiałów przekaże je do odpowiedniej firmy celem stworzenia projektu graficznego gazetki. Dodatkowo zobowiązuje się również do przekazywania informacji Partnerom o wyglądzie projektu i innych niezbędnych informacji. §6 Organizator po otrzymaniu finalnej wersji, zaakceptowanej przez zainteresowane strony przekazuje projekt do firmy zajmującej się drukiem. Gazetka zostanie przedrukowana w ilości określonej przez Organizatora - ………………………….. . Po otrzymaniu wydrukowanych ilości cześć egzemplarzy zostanie przesłana do Partnerów. §7 Organizator zobowiązuje się do przekazania Partnerom formy kolportażu/rozdawania gazetki: Sposób kolportażu/rozdawania: a) ………………………………… b) ………………………………… c) ………………………………… d) ………………………………… [ wiadomość edytowana przez: Ikarus260 dnia 2008-08-21 14:02:08 ] |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2008-08-21 16:03:29
tak się zawsze zastanawiam - po kiego grzyba pkt. 5? gdyby tego nie wpisać to kc nie obowiązuje? |