Biedrona 1964 r 750 (zastava)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak już większości wie zakupiłem zastawę z 1964 roku ale nie kuro łapa tylko zwykła i tu I kwestia sporna bo niektórzy twierdzą ze z tego roku kuro łapy szły . Stan Prawie tragedia ale nie jest źle zrobi sie podłogę blacharę i bedzie się kupy trzymało . I mam kilka pytań przeglądam rożne fora itp,
1 Dźwignie (pedały) gaz hamulec sprzęgło to ustrojstwo wychodzi z podłogi przerabiać to na maluchowskie ?? Wydaje mi sie ze z malucha będą lepsze w eksploatacji i będzie lepsze dojście do linek itp. .
2 kolumna kierownicza tam jest jedna prosta nie łamana to muszę zmienić bo podoba mi sie moja klatka piersiowa i nie chce mieć wklęsłej i to dac z malca ? i czy od razu z listwą czy wszystkimi drążkami .Resor zwrotnice są już maluchowskie wsadzone przez poprzedniego właściciela .
3 Silnik na razie mam 1,1fire ze sportinga da się to bez flanszy spiąć ze skrzynią zastawy czy to jest taki sam blok jak np. 900 cm F127 ??
W rezultacie ma to być kundel Abartha 1000TC al będzie ciężko .
  
 
skrzynka pasuje z 903.a jak to ma byc abarth to albo 903 albo A112 abarth
  
 
1.1 nie zepniesz ze skrzynią z zastavy
  
 
no to bedzie czekac na A112 tylko czy sie doczeka ??
Bedzie flansza i skrzynia z malca na razie
  
 
fotki fotki
  
 
Niestety jago niema czego chyba ze silnika
Auto stoi i nic sie nie dzieje czeka na blacharke .
  
 
to pokaz autko przed