Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Slawencjusz Mitsubishi Sigma 3.0 ... Świebodzin | 2003-07-28 22:30:25 Jesli jest ksiazka serwisowa i sa wszystkie wpisy to moze byc podstawa co do przebiegu.
Teraz sa takie sposoby ze auto nawet z 300kkm jest tak wyszykowane ze nie poznasz, wszystko zmieniaja na nowe kierownice, tapicerki i wszystko wyglada na 100kkm Pozdroofka |
rogacek TOYOTA DRIVER VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2003-07-28 22:34:52 niema takiej możliwości. jak ktoś się postara to niepoznasz |
rogacek TOYOTA DRIVER VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2003-07-28 22:52:24 u mnie w firmie jest auto które ma 4 lata i 300kkm przebiegu jak cofnę licznik na 180 kkm to nikt się nie kapnie |
Micaj TOYOTA DRIVER Carina E 1.8 GL LB Starogard Gdański | 2003-07-29 08:45:42 Corollka za 15kPLN? To który to rok, 1994? Wtedy na pewno liczniki nie były elektroniczne. Można poznać czy był kręcony licznik ale trzeba by rozbebeszyć wskaźniki, wyjąć licznik i zobaczyć. Z reguły kręcili śrubokrętem i będzie widać rysy na zębatkach. Można przy okazji sprawdzić czy nie jest coś zamalownane (np. 9 z przodu ) na liczniku, czy wskaźniki są ok. Generalnie w pół godziny nie sprawdzisz czy jest przekręcany. Mając parę godzin i starszy model bez rozbudowanej elektroniki - jest duża szansa dowiedzieć się czy był kręcony. |
Micaj TOYOTA DRIVER Carina E 1.8 GL LB Starogard Gdański | 2003-07-29 09:25:17
I na tym właściwie moglibyśmy zakończyć dyskusję. Możesz sprawdzić czy ale nie sprawdzisz ile. Oczywiście mniej więcej po zużytych elementach da się to określić. Ale fajny pomysł podsunął Nygus . Obawiam się tylko czy znalazł by się sprzedawca który by na to poszedł |
Micaj TOYOTA DRIVER Carina E 1.8 GL LB Starogard Gdański | 2003-07-29 10:16:04
W ASO jednak wiedzą co najczęściej pada i na co zwrócić uwagę. Ale jeżeli na stacji kontroli siedzą panowie z dużym doświadczeniem efekt powinien być podobny. |
Micaj TOYOTA DRIVER Carina E 1.8 GL LB Starogard Gdański | 2003-07-29 10:18:28 P.S.
Oczywiście przydało by się podłączyć do kompa więc lepszym i tańszym wyjściem będzie ASO bo można zrobić wszystko na miejscu a na stacji kontroli mogą nie mieć sprzętu do sprawdzenia jednostki sterującej. Chyba, że nowsza furka z OBDII to czasem się trafi taka stacja. |
Meteor TOYOTA DRIVER Toyota Carina E 2.0TD Warszawa | 2003-07-29 12:55:54
Sorry, ale sie nie zgodzę, znam taki punkt u mnie w Śródmieściu gdzie jedziesz, zostawiasz licznik lub na miejscu facet sam go wyjmuje po godzinie masz ustawiony taki jaki chcesz (np. 10000 km a nie 250000) i po liczniku NIC nie widać - jedyna rzecz to czy ma fabryczną plombę, ale tak naprawdę to kto wie z "normalnych" ludzi jak wyglada ta fabryczna plomba i "łyknie" każdą jak sprzedający nie jest głupi i ma dar przekonywania. |
janooop Warszawa | 2003-07-29 12:57:50 Nie ma pewnego sposobu na sprawdzenie tego. A teraz jak są elektroniczne to wogólenie problem wystarczy się podłączyć kaptopem i już zmienione |
Micaj TOYOTA DRIVER Carina E 1.8 GL LB Starogard Gdański | 2003-07-29 13:22:04
No, ba. Ja wcale nie napisałem, że to na 100% jest do sprawdzenia. Jeżeli dłubał przy tym ktoś komu nie chciało się bawić powinny zostać ślady. Jak gościu się zna i ma czas może nie zostawić niczego. I tu oczywiście przynaję Ci rację Meti. Czasem można zauważyć "przeskok" licznika w trakcie jazdy. Kiedy nie idzie równomiernie i nagle skoczy. To może również świadczyć o przestawieniu. Nieuważny gość mógł zdeformować kółko zębate. Ale jak pisał Meti - to wcale nie musi się zdarzyć. |