STAG300 mapsensor

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

1) mam problem ze wskazaniami mapsensora, przy doładowaniu turbo 0,8 bara, Map wskazuje ok 1,6 bara. Co może być nie tak?

2) mam problem też taki, że w momencie dużego bosta turbo, ok 3000 obr, czasy wyjeżdżają na 20-22ms (wtrysk otwarty). Dodam że na mniejszych dyszach niż 2,5 jest trochę lepiej.
Mapa beny i gazu ładnie się pokrywa.

Reduktor nie daje rady ? Dysze ? A może to przez tego Map'a ?


  
 
Jaki reduktor jaka moc auta jakie wtryski jakie cisnienie robocze reduktora i jakie dysze....
  
 
- emmegas (cisnienie ok 1,1-1,2 - co ciekawe przy bucie nie spada znacząco), moc niespełna 200KM ale będzie ok 260KM , valtek BFC, dysze były 2,5 są mniejsze - bo na większych było gorzej.

W międzyczasie po wielu radach znawców - dochodzę do wniosku że reduktor jest za słaby. Zastanawiam się teraz nad założeniem drugiego emmegas'a, ew. KME GOLDA lub EG200.

Słyszałem że GOLD ma problemy z dogrzaniem przy bucie, EG200 jest ogólnie chwalony - ale nie wiem do jakiej mocy wyrabia w praktyce.

a co do MAPSENSORA ponawiam zapytanie - ktoś się może spotkał problemem wysokich wskazań = 1,6bara przy realnym doładowaniu turbo 0,8bara. MAP uszkodzony, coś źle podłączone ?