| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2003-07-29 06:22:31 Niekoniecznie aczkolwiek ( jak zwykle w przypadku Omegi oznaczenia wersji 3.0 24V w różnych krajach: Anglia - GSi24V Niemcy - 3000 Francja - 3000 24V Belgia - 3000 24V Holandia - 3000 Dania - 3000 Irlandia - 3000 24V wersja 3.0i miała w Angli oznaczenia CDXi 3.0 i nie wiem czy nie chodziło o silnik 12V a zderzaki mozewsz miec różne w '90 zostały zmienione |
marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2003-07-30 09:08:18 "im blizej 30-ki tym blizej 3.0
im blizej 40-ki........" Widzę, że zbliżasz się do 30-tki... Większość ogłoszeń Omega 3.0 to caravany... niestety. Oma 3000 to Oma 3000 patrz mój profil. Fajne autka. Marek |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2003-07-30 09:14:12 zgadza sie Prowo, ale starsze modele miały inne zderzaki niż te po '90 pytanie czy wszystkie ???? makabra z tymi wersjami, były też np. wersje sportive ( oznaczenie na kierownicy, na klapie i w miejscu gdzie są znaczki CD Diamant ) - tylko ile ich było ????, a oznaczenie SPORTIVE było podobne do oznakowania evo500 uff, nie można było prościej ?, do tego dochodzi jeszcze fabryczny/oficjalny tuning irmschera, mantzla itd. Więc fura którą niemiaszek kupował w '92 z salonu mogła sie różnić od innych. w tym momencie sprawa silników w omegach zdaje sie być prosta i łatwa |
DrA eS ... | 2003-07-31 02:54:17
Nigdy nie wierz znaczkom... Kartos i ja mamy 2.0 na klapie |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2003-07-31 07:16:31 uf uf pojebane te wersje
Omega 3000 to wydanie sportowe Omegi 3.0 zderzak był taki sam we wszystkich wersjach, niestety zwróć uwage na silniki bo montowane były różniaste: C30LE R6 12V - 156KM 30NE R6 12V - 177KM C30NE R6 12V - 177KM C30SE R6 24V - 204KM C30SEJ R6 24V - 200KM the true is out there |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2003-07-31 08:24:55 podstawowy silnik evo 500 to właśnie C30XEI |