[Georgu] Mój Ford Escort MKVII tuning

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przedstawiam mój samochód:

Ford Escort Kombi MKVII

rok produkcji: 1998 r,
silnik : 1,8 TD 90 koni
przebieg: 200 tys.
kolor: czerwony metallic
wyposażenie: ABS,elektryczne szyby przednie,Immobilaser,
centralny zamek, klimatyzacja, 2 x airbag,
wspomaganie kierownicy, relingi, hak, RADIO
FORD 4000
Modernizacje: czerwono-czarne pokrowce Sport Line, czerwono
-czarny mieszek,
Planowane: wymiana zegarów na białe z zielonym
podświetleniem, zegar z wersji GHIA

Proszę o dorady co można zrobić żeby ładniej wyglądał za niewielkie pieniądze.

Zdjęcia mojego samochodu

[ wiadomość edytowana przez: Georgu dnia 2008-09-06 10:50:20 ]
  
 
Witam na poczatek by zmienil zawieszenie i dal jakas konkretna felge a pozniej lal paliwo i smigal, bo widac ze zadbana furka pozdrawiam
  
 
Witam.Szafa ma racje.Aluśki to podstawa eleganckiego wyglądu.Jeśli Ci się uda to od razu pakuj 15 lub16''.U mnie są 14-stki i chyba je zmienie jak będzie kasa.Pozdrawiam.
 
 
Cytat:
2008-09-05 18:30:52, przemo2 pisze:
Witam.Szafa ma racje.Aluśki to podstawa eleganckiego wyglądu.Jeśli Ci się uda to od razu pakuj 15 lub16''.U mnie są 14-stki i chyba je zmienie jak będzie kasa.Pozdrawiam.



cos mi sie wydaje ze masz takie same alu jak ja
  
 
Koniu jeśli mowa o tych na Twoim zdjęciu,to masz racje.Mamy identyczne.
 
 
Szafa dobrze gada! Gleba gleba gleba, a potem jakaś ładna felga i to w zupełności wystarczy. Reszta to tyko dodatki.
  
 
nie tylko nie gleba.
przod i tak juz lezy na asfalcie. z tym ciezkim silnikiem i tak bedzie dobijal na dziurach do odbojow.
  
 
Eeee, tam "gleb, gleba..." Ani to ładnie, ani użytecznie... Ja proponuję zakup lepki klubowej...
  
 
Szurmen dobrze gada - zaraz mu poleje
  
 
No tak zgadzam się, tylko żeby kupić lepkę trzeba się najpierw postarać o status klubowicza o ile się nie mylę

Co do zawieszenia, nie zamierzam obniżać mojego Escorta, przód jest niski i trzeba uważać przy wjeżdżaniu na krawężniki (o ile jest to możliwe).
Alusy dobry pomysł, jakiej firmy mógłbym kupić ładne aluski 14" tak do 600 zł za komplet ? Nie chcę wsadzać 15 bo musiałbym zmieniać gumy na mniejszy profil.

Chcę również wymienić zegarek na biały i zegary na białe z zielonym podświetleniem,możecie coś polecić ?

Czekam na rady.Dzięki.
  
 
nie sluchaj tych co krzycza non stop gleba,gleba
Alusy wstaw 15stki bo 14stki to marnie wygladaja a przy kombi tymbardziej.Ja mam ladne z focusa jakby co aluski za smieszne pieniazki,musisz szukac na allegro alusow jak chcesz dostac w dobrej cenie jakies...biely zegarek z wersji ghia to koszt na allegro jakis 30zl,no a co do bialych tarcz zegarow polecam firme TACHO-PRO (chociaz troszke musialem dlubnac aby pasowaly idealnie)...
  
 
no to co to za tuning? zmiana podswietlenia i pokrowce to juz tuning?

napisales ze "Proszę o dorady co można zrobić żeby ładniej wyglądał..."

wiec podstawa jak zawsze felga i obnizenie...wtedy zawsze ladniej wyglada...chyba kazde auto...

jak ktos sie boi gleby to moze wieksze aluski wlozyc aby nadkola wypelnic....[choc to i tak polowiczne rozwiazanie]

a pozostajac przy 14" i na seryjnym zawiasie to wybacz ale ciezko bedzie spelnic twoja prosbe...

ktos napisze ze to malo praktyczne dawac glebe i felgi na niskim profilu opony....ale panowie...albo rybki albo akwarium...albo sie godzimy na kompromisy albo pozostaniemy na tuningu zegarow

pozdro
  
 
generalnie jakby sie czepiac tego co piszemy to nie tuning tylko styling auta...oprocz gleby i wiekszych felg pozostaje jeszcze zalozenie balonow czyli wiekszych opon,heheh.generalnie kolega powiedzial ze nie chce dzo kasy narazie wkladac a gleba to malo juz nie jest.wiec mozna zaczac od drobnostek: typu tarcze,zegar ghia,progi,daszek z tylu itp...
Cytat:
2008-09-07 14:47:52, boru pisze:
no to co to za tuning? zmiana podswietlenia i pokrowce to juz tuning? napisales ze "Proszę o dorady co można zrobić żeby ładniej wyglądał..." wiec podstawa jak zawsze felga i obnizenie...wtedy zawsze ladniej wyglada...chyba kazde auto... jak ktos sie boi gleby to moze wieksze aluski wlozyc aby nadkola wypelnic....[choc to i tak polowiczne rozwiazanie] a pozostajac przy 14" i na seryjnym zawiasie to wybacz ale ciezko bedzie spelnic twoja prosbe... ktos napisze ze to malo praktyczne dawac glebe i felgi na niskim profilu opony....ale panowie...albo rybki albo akwarium...albo sie godzimy na kompromisy albo pozostaniemy na tuningu zegarow pozdro

  
 
gleba......Ci znów swoje...

Fotki jak wygląda teraz już masz, zmień koła na aluminiowe 15" z oponą 195/50/15, załóż nakładki na progi (obniżają optycznie auto), pomaluj listwy boczne w kolor auta i zrób ponownie fotki, zobaczysz jak parę detali zmienia wygląd auta.
Koszt: 600-700zł (można taniej)

Acha, uważaj bo to jest uzależniające, jeśli ruszysz z miejsca, ciężko będzie się powstrzymać od kolejnych zmian
  
 
Na początek dziękuje wszystkim za rady.

1. Zmiana opon na większe
- pytanie "na jakiej zasadzie działa prędkościomierz ?" przypadkiem nie mierzy obwodu zewnętrznego koła i na podstawie tego ustala prędkość pojazdu ? wtedy po zmianie opn na większe podawana byłaby zła prędkość.

2. Jeżeli chodzi o progi.
- pytanie: czy założenie nakładek na progi uniemożliwi podnoszenie samochodu za pomocą podnośnika ?

Szukałem na allegro zegarów firmy TACHO-PRO i nic nie znalazłem, możecie podać jakąś alternatywę. Oceńcie proszę czy te zegary
KLIKNIJ
są cokolwiek warte.

[ wiadomość edytowana przez: Georgu dnia 2008-09-07 20:19:14 ]
  
 
ad1. nie wymyslaj,wszystko bedzie ok
ad2. niestety progi rownaja sie wywaleniem standardowego podnosnika,ale kupujesz sobie hudrauliczny puntkowy podnosnik koszt jakis 40zl i gra gitara
3. tu masz linka do aukcji TACHO PRO (ja uwazam ze wszystko ponizej 50zl jezeli chodzi o tarcze to kupa)

TARCZE TACHO
  
 
Alu 16" cossi look,progi zender line (oryginalny podnosnik chula jak trzeba),listwy drzwiowe,klamki itd w kolor,biale kierunki boczne,sciemnienie polowy tylnych lamp (kierunek i cofania),ladna owalna koncowka wydechu i masz calkiem inne auto,a te modyfikacje nie przeezkadzaja w zadnym stopniu w urzytkowaniu auta.

Jak chcesz kupowac alu 14" bo opony to odpusc wszelki tuning,zainwestuj lepiej w nowy akumualtor przed zima,olej i filterki
  
 
Boru i Seba mają rację. Albo - albo.

JArcio, glebę na allegro spokojnie można kupić za 200 zł, trzeba tylko poszukać.
  
 
za 200zl mozna tez miec maske rs,spoiler na tyl,dokladki na progi,opony do nowych alu itp...jak zwykle kwestia kto co lubi i jak czuje...
Cytat:
2008-09-07 23:32:45, Snale pisze:
Boru i Seba mają rację. Albo - albo. Jarcio, glebę na allegro spokojnie można kupić za 200 zł, trzeba tylko poszukać.

  
 
Cytat:
2008-09-07 23:38:58, JarcioFordzik pisze:
za 200zl mozna tez miec maske rs,spoiler na tyl,dokladki na progi,opony do nowych alu itp...jak zwykle kwestia kto co lubi i jak czuje...



Ja za spoiler RS dałem 30zł + przesyłka a nakładki progów RS dostałem za free
Maskę miałem okazję kupić za 400zł więc podziękowałem,