MotoNews.pl
  

P1656 co z tym robić!!Pomocy!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam szystkich i proszę(błagam!!!) o pomoc .W corolli 1,8 TS z 03 r świeci mi kontrolka silnika i vsc.kod błędu to P1656,zawór ocv(tak mi powiedzieli w Toyocie).Wiązkę silnika wyciągnąłem i sprawdziłem-brak uszkodzeń,zawór podmieniłem z innego auta-nadal świeci,Co ciekawe,jak zresetuję komputer ściagając klemę to błąd znika i mogę jeździć i 100 km ale jak zgaszę i włączę zapłon to od razu się zaświeca.poza tym auto mułowate jest strasznie,ma niby 192 KM a raptem 140 wyciąga,,PROSZĘ o jakieś sugestie!!
  
 
Zdejmij kostke z zaworu ocv i na rozgrzanym pracujacym na biegu jalowym silniku podaj na zawor 12V silnik powinien natychmiast zgasnac lub zaleznie od modelu zaczac wyraznie utykac.
Jak nie bedzie roznicy to moze zapchany jest kanal olejowy do bebna VVTI na sitku lub sam beben nie pracuje.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2008-09-07 18:59:59, kabelman pisze:
Witam szystkich i proszę(błagam!!!) o pomoc .W corolli 1,8 TS z 03 r świeci mi kontrolka silnika i vsc.kod błędu to P1656,zawór ocv(tak mi powiedzieli w Toyocie).Wiązkę silnika wyciągnąłem i sprawdziłem-brak uszkodzeń,zawór podmieniłem z innego auta-nadal świeci,Co ciekawe,jak zresetuję komputer ściagając klemę to błąd znika i mogę jeździć i 100 km ale jak zgaszę i włączę zapłon to od razu się zaświeca.poza tym auto mułowate jest strasznie,ma niby 192 KM a raptem 140 wyciąga,,PROSZĘ o jakieś sugestie!!


Kontrolka zaswieca sie po wlaczeniu zaplonu czy zaraz po starcie silnika?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
jak skasuję błąd poprzez odłączenie akumulatora to po odpaleniu nie świeci ale za 3-4 razem jak włączę zapłon kontrolka się zaświeca.ten zawór to jest po prawej stronie czy lewej stojąc przed silnikiem?
  
 
Witajcie, mam prośbę skierowaną do wszystkich ale szczególnie do Bigelektron. W czym problem:
Kupiłem jakiś czas temu Yarisa I, `99 1.0 benzynka. Świeciła się kontrolka silnika /żółta/. Świeci się nadal, przypuszczenia były różne - sonda lambda, złej jakości paliwo, czyli standardowe. Paliwo tankuję tylko PB98 na Statoil-u,wymieniłem wszystki filtry, oryginalne świece.
Ostatnio pojechałem do firmy zajmującej się diagnostyką.

Co urządzenie diagnostyczne /LAUNCH/ wykryło:
-błąd P1349 VVT /variable valve timing/
-błąd P1656 OCV Circuit

Po skasowaniu P1349 ponownie się nie pojawił, kontrolka na desce świeci nadal. Ale ponoć to dobrze bo jesli błąd by się pojawił to trzeba sporo wymienić wraz z jakimś kołem.
Nie skasowano błędu P1656 - podobno chodzi tu o jakiś zawór oleju czy coś podobnego. Domniemanie jest takie /auto jest z Italii/, że przyczyną jest zaszlamowany zawór,czujnik - jakoś tak. Być może od gęstego oleju a na takich na południu jeżdżą. Zalany jest teraz Mobil 5W50.

Mam pytanie o ten P1656, jeśli to jakiś zawór to ile może kosztować i czy kupujemy go w serwisie czy moze zamiennik? Gdzie go zlokalizować i czy można samemu go wymienić. A może można go oczyścić.

Objawy samochodu: na jałowym biegu schodzi podejrzanie na niskie obroty, jest taka zielona kreska /ciągła/ a potem pojedyncze od obrotów. Obroty spadają do ciągłej ale nie zawsze.

Proszę o pomoc.

Mile wskazane jeśli ktoś mi coś podeśle na e-mail: fabriccio@wp.pl
  
 
po zasterowaniu zaworu OCV auto gaśnie wiec działanie zaworu poprawne..przestawiony rozrząd!! bardzo proszę Bigelektrona o podanie na priva numeru telefonu bo się chyba wybiorę do katowic..
  
 
Cytat:
2008-09-10 15:18:56, fabriccio pisze:
Witajcie, mam prośbę skierowaną do wszystkich ale szczególnie do Bigelektron. W czym problem: Kupiłem jakiś czas temu Yarisa I, `99 1.0 benzynka. Świeciła się kontrolka silnika /żółta/. Świeci się nadal, przypuszczenia były różne - sonda lambda, złej jakości paliwo, czyli standardowe. Paliwo tankuję tylko PB98 na Statoil-u,wymieniłem wszystki filtry, oryginalne świece. Ostatnio pojechałem do firmy zajmującej się diagnostyką. Co urządzenie diagnostyczne /LAUNCH/ wykryło: -błąd P1349 VVT /variable valve timing/ -błąd P1656 OCV Circuit Po skasowaniu P1349 ponownie się nie pojawił, kontrolka na desce świeci nadal. Ale ponoć to dobrze bo jesli błąd by się pojawił to trzeba sporo wymienić wraz z jakimś kołem. Nie skasowano błędu P1656 - podobno chodzi tu o jakiś zawór oleju czy coś podobnego. Domniemanie jest takie /auto jest z Italii/, że przyczyną jest zaszlamowany zawór,czujnik - jakoś tak. Być może od gęstego oleju a na takich na południu jeżdżą. Zalany jest teraz Mobil 5W50. Mam pytanie o ten P1656, jeśli to jakiś zawór to ile może kosztować i czy kupujemy go w serwisie czy moze zamiennik? Gdzie go zlokalizować i czy można samemu go wymienić. A może można go oczyścić. Objawy samochodu: na jałowym biegu schodzi podejrzanie na niskie obroty, jest taka zielona kreska /ciągła/ a potem pojedyncze od obrotów. Obroty spadają do ciągłej ale nie zawsze. Proszę o pomoc. Mile wskazane jeśli ktoś mi coś podeśle na e-mail: fabriccio@wp.pl


Obroty takie maja byc ...Co sie tyczy kodu to instalacja rowniez moze byc przyczyna.Sam zawor OCV jest w glowicy nad alternatorem.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer