MotoNews.pl
  

Toyota RAV4 D4D - kontrolka check engine. Pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich serdecznie. Mam prośbę o pomoc. W mojej Toyocie codziennie zapala się kontrolka check engine, a za chwilę druga VCS (albo vsc) i samochód zatrzymuje się tracąc moc Nie ma reguły, ale jest to zawsze przed osiągnięciem wymaganej temperatury. Oczywiście auto wyłączam i próbuję uruchomić ponownie, z reguły po 3-4 krotnym uruchomieniu, kiedy kontrolka check engine nie znika, wreszcie udaje się jej pozbyć i auto dalej jedzie bez problemów (nawet 500-600 km w jednym ciągu). Kolejnego dnia jest dokładnie tak samo( Dodam, że w serwisie po podpięciu testera nie wychodzą żadne błędy - nawet wtedy, gdy nie resetuję komp. przez rozłączenie akumulatora. Wcześniej miałem problem z autem po zatankowaniu złego paliwa, ale po naprawie w serwisie wszystko było ok przez ponad miesiąc auto jeździło bezproblemowo. Proszę o pomoc!!! Może BIGELEKTRON coś poradzi ...
  
 
Prawdopodobnie zawiesza sie ktorys wtryskiwacz i leje na przelew ,przez co spada cisnienie na listwie.Bez auta niestety nic wiecej nie stwierdze.
Moga sie tez zacinac zaworki kulkowe w pompie ,lub elektrozaworki dawkujace,moze byc tez luzna skorodowana glowna masa na podluznicy kolo skrzyni biegow.
Jest tego troche do sprawdzenia.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2008-09-07 22:55:10 ]
  
 
Dziękuję za informacje. Co do listwy to zapomniałem napisać, że po wlaniu felernego paliwa została wymieniona w serwisie na inną (używaną, ale była sprawdzona) do tego wymienione zostały 2 elektrozawory na nowe, bo rzeczywiście ciśnienie spadało, ale na gorącym silniku i nie dało się jechać w ogóle. Teraz zapala się ta kontrolka, ale tak jak pisałem po odpaleniu za którymś razem "załapuje" i można jechać dalej. Co do wtryskiwaczy to po podłączeniu do testera ich osiągi są w normie, choć jeden rzeczywiście pracuje w wartościach granicznych, ale dopuszczalnych - tak mówią w serwisie. Czy da się coś z tym zrobić, bo tak jak pisałem kiedy jestem w serwisie to na testerze wszystko wychodzi ok. a w historii brak jakichkolwiek kodów. Pozdrawiam