| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
katanos LOB SYMPATYK MV6 Góra Kalwaria | 2008-09-07 22:51:24 na początku napiszę że temat dręczy mnie już od 1,5 roku. Zastanawiałem się nad v8 ale skoro Marios już zrobił to co zrobił, nie będę się dublował.
Uważam że temat jest wart świeczki, o ile świeczka nie będzie za mocno się paliła i nie spali na panewce bądź na Omie. widać że już ktos tego spróbował, niestety efektów nie udało mi się zbadać: http://pl.youtube.com/watch?v=Apo3LFgJ4k0 Pierwsze kroki już wykonałem, komora odpowiednio duża, nadwozie powinno wytrzymać (oczywiście bez remontu gruntownego się nie obejdzie) zaplecze finansowe zaczęło się rozrastać, o ile nie dowiem się niedługo że będę ojcem ale na spokojnie
Temat jest fajny a że zima zbliża się szybkimi krokami, trzeba się czymś zająć. Co myślicie o takiej modifikacji? na początek swap, raczej nic więcej pod maskę nie wejdzie ale kto to wie? |
profil-usunięty | 2008-09-07 23:01:54
|
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-09-07 23:15:15 pomysl ciekawy, pamietaj by tez reszte dopasowac do nowej mocy, a zwlaszcza uklad hamulcowy
Trzymam kciuki i zycze powodzenia. Jak cos sie ruszy to od razu wsadzaj na forum |
Pabelo LOB MEMBER Omega A 24v Gliwice | 2008-09-07 23:40:49 Gadalem o tym z Mariosem w borsku
mial wtedy nawet dawce. Z tego co pamietam wspomnial ze ma pare dokladnych fotek tej łamagi z V12
Podpytaj go |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2008-09-08 09:31:11
można jeszcze spróbować V16 ale ciężko zdobyć. |
profil-usunięty | 2008-09-08 09:46:58
Co prawda trochę mały litraż ale V16 stoi jak byk
[ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-09-08 09:49:41 ] |
katanos LOB SYMPATYK MV6 Góra Kalwaria | 2008-09-08 18:50:54 ok podpytam Mariosa co i jak.
Do sprawy podchodzę "z torebką lodu między nogami" czyli nie zapalam się. Wszystko muszę sobie dobrze poukładać zanim zacznę cokolwiek robic. Na pewno najpierw autko pójdzie do blacharza, zastanawiałem się także nad "cywilną klatką bezp." czyli taką która umożliwia normalne wykorzystywanie auta na codzien a i tak usztywnia całe nadwozie. Zależy mi na usztywnieniu kluski bo na nierównościach troszku poskrzypuje sobie z lekka. O dawcę nietrudno, a serce i tak będzie szło do rozbiórki i remontu bez względu na stan. Lubię mieć dopieszczone detale a nie wsadzić silnik na paru śrubach i cieszyć się że jest v12. To auto ma jeździc a nie tylko robić wrażenie. Po malutku zaczynam już gromadzić graty, mam obie chłodnice i zbiorniczki: wspom., płyn chłodn., skrzynkę bezp. Najbardziej bedę się martwił o kompa i inst. elektr. ale czas pokaże. Na razie jeszcze jeżdze kluską więc troszkę pośmiga na seryjnym sofcie. Dzięki za wsparcie, w późniejszych etapach budowy będzie mi potrzebne.
[ wiadomość edytowana przez: katanos dnia 2008-09-08 18:52:47 ] |
katanos LOB SYMPATYK MV6 Góra Kalwaria | 2008-09-09 10:19:17 To chyba dobry pomysł, tylko z miejscem na auto ciężko. Zastanawiam się jeszcze nad hamulcami, czy lepiej zaadoptować od bmw 7 czy szukać od evo. Obecnie mam kompletne ATE i jestem bardzo zadowolony- dużo lepiej od serii. |
katanos LOB SYMPATYK MV6 Góra Kalwaria | 2008-09-09 22:20:57 Immo, wiem co zamierzam zrobic
momentami tylko za dużo pytań mnie nachodzi. Plan jest co trzeba zrobić po kolei, i wiele jeszcze jest do obgadania żeby w połowie prac nie stwierdzić że gdzieś po drodze schrzaniłem sprawę. Choć temat jest fajny i ciekawy....... to ogólnie przerąbany jeśli chodzi o wykonanie. Mimo to obstaję przy swoim i zamierzam tego dokonać, nawet jeśli miałoby to trochę potrwać. A potrwa raczej długo |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2008-09-09 22:33:29 A może drugie MV6 do bagażnika?? To już 420KM by było
Z dwoma puszkami i pająkami to może nawet 460... |
Langi_84 Miasto | 2008-09-09 22:37:13
Jak w Peugeocie działa, to czemu nie w Opelku |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2008-09-10 10:39:36 drugie v6 w kufrze może by jakoś jeździło
ale v12 z przodu to już będzie porażka wystarczy spojrzeć na dawce, jak daleko do przodu przesunęli oś przednią i jak długa jest maska omega z takim silnikiem będzie jeździła jak pijana czy takie dylematy nie przychodzą wam do głowy?? omega jest pomyślana na krótki i lekki silnik i mimo wszystko wcisnęli go prawie do kabiny w takim układzie prowadzi się całkiem znośnie ALE nie pozostawia pola manewru. Zrobisz auto które będzie paliło lacza jak wściekłe, ale jak przyjdą zakręty objedzie cie 2.0 |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2008-09-10 11:39:46
przychodzą
nawet jechałem autem po swapie na większy silnik, prowadzenie w zakrętach fatalne (BMW 318 ->335). Ale spoko, dodadzą w omie trochę cylindrów z przodu, doleją w bagażnik 300kg betonu i jakoś to wyjdzie |
profil-usunięty | 2008-09-10 11:52:59 I tak 99% kierowców nie jeździ szybko w zakrętach więc zmiana rozkładu mas nie będzie miała większego znaczenia. Ważne że spod świateł będzie ogień
Zresztą spójdzie na Audi sprzed kilku lat. Tam silnik jest umieszczony praktycznie na grillu, a przednia oś mocno cofnięta. Do tego napęd na cztery łapy jeszcze bardziej dociąża przód. Ale jakoś to jeździ ![]() |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2008-09-10 12:10:10 o ile nie bedzie to swap z e32 np to masa takiej v12 wcale nie bedzie az tak masakrujaca...
wedle szpeców z sr.pl z nowszymi silnikami nie ma masowo tragedii... |
-kudlaty- LOB SYMPATYK 2xsenator lublin | 2008-09-10 13:00:53 Masa takiej V12 z E32 to troche ponad 250 kg (goły motor), oplowska fałka wazy z jakies 70kg mniej (nie znalazlem dokladnych info). Jedni uwazaja ze to duzo, inni ze nie.... .
Jednym slowem przeje...e |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2008-09-10 17:18:59 Masy silników (nie mam danych w jakiej konfiguracji):
opel: Opel 2.8-3.0 CIH L6: 190kg Opel calibra 24v, 2.5L V6 - 120kg No i mniej ciekawe :
Bugatti Veyron: 400kg Cadillac Sixteen: 316kg Chrysler Viper GTS: 295kg Chevrolet Corvette C4: 281kg Lamborghini Diablo GT: 270kg Maybach 62: 270kg McLaren F1: 266kg Porsche 996 Turbo: 260kg Porsche 928: 260kg Chrysler ME412: 255kg Mercedes-Benz SL65/CL65 AMG: 253kg Pagani Zonda F: 250kg - Approx # from Pagani Autmobili Audi R10 V12: 250kg BMW E60 M5: 240kg Bristol Fighter S: 239kg Porsche 964C4: 238kg Opel 2.8-3.0 CIH L6 Ferrari 456GT: 235kg Maserati MC12: 232kg BMW M3 E36: 232kg Mercedes-Benz SLR McLaren: 232kg Ferrari Enzo: 225kg Audi S8 5.2: 220kg 655ci V8 From Indy: 220kg Koenigsegg CCR: 215kg Lexus LS400 (94): 210kg BMW 740i (92): 210kg Koenigsegg CC8S: 210kg Audi RS4: 208kg Porsche Carrera GT: 205kg Porsche 996 Carrera: 204kg Jaguar S Type V6: 202KG Porsche 997 Carrera S: 201kg Chevrolet Corvette C6: 201kg Chevrolet Corvette C6 Z06: 200kg Mercedes-Benz E63 AMG: 199kg Ferrari F50: 198kg Audi S4 4.2: 195kg Gumpert Apollo: 195kg Jaguar XJ220: 194kg SSC Ultimate Aero TT: 192kg BMW 335i: 190kg Ferrari F430: 188kg Maserati GranSport: 184kg Ferrari 360 Modena: 184kg Porsche Boxster MK1: 182kg Chevrolet Corvette C5: 177kg Ferrari 360 Challenge Stradale: 173kg Audi A4 3.2 V6: 170kg Ferrari F355: 168kg Mercedes-Benz C55 AMG: 167kg Chrysler 300C Hemi 3.5: 165kg BMW 330i (03): 162kg Lotus Exige Sport: 157kg Audi S3 07: 152kg Audi TT TFSI: 152kg Honda S2000: 148kg Opel Astra: 138kg Audi TT 2.0L FSI (150hp) : 131kg Mazda RX8: 126kg Mazda RX7: 126kg TVR Cerbera 4.5: 121kg Lotus Elise MK2: 115kg Powertec 2.6 V8, RSR8: 88kg Supercharged RST V8: 86kg RST V8 (Catherham): 74kg Audi S4 4.2 V8 195kg Audi A8 4.2 TDI - 255kg Audi A8 4.0 TDI - 270kg Niema jak to diesel
Suzuki Hayabusa engine - 81kg (incl. gearbox) Yamaha R1 engine - 65kg (incl. gearbox) Audi S6/S8 5.2 V10 - 220KG Volkswagen Passat W8 4.0 - 190KG VW: 3.2L V6 FSI : 169.5 kg 1.2L TDI : 100kg 1.4 TDI : 127kg 3L V6 TDI : 219kg 4L V8 TDI : 270kg 4.2L V8 TDI : 255kg 6.0L V12 Biturbo in the S65/CL65/SL65 - 253 kg Toyota's latest 998cc 3cylinder vvti - 67kg
Viper V10 8 Liters- 294.5kg 0kg |
marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2008-09-10 20:02:25
kosmiczne dane masz... goły silnik waży (bez osprzętu i skrzyni biegów) coś koło 160 kg z osprzętem i skrzynią biegów 240 kg ten silnik jest całkowicie aluminiowy (blok i głowice) Edit: sam aluminiowy blok waży tylko 39 kg a cały silnik V12 jest o 25 kg lżejszy od jednostki BMW R6 3,5 litra (żeliwo) [ wiadomość edytowana przez: marekcaramba dnia 2008-09-10 20:10:55 ] |