Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Talus TOYOTA DRIVER Carina E / Evo '07 Mielec | 2008-09-16 21:36:30 ja też bym z chęcią utwardził zawieszenie. o ile skok góra-dół jest fajny, to denerwuje mnie przechylanie się samochodu na boki.
jak tu się śpieszyć, jak się człowiek czuje niepewnie na zakrętach ![]() |
Bigelektron TOYOTA SPEC ![]() Katowice | 2008-09-17 00:04:07
Ja tam wole jak mi sie auto kladzie na zakrecie ale trzyma niz ,bez przechylu robi hopsa hopsa na byle pofaldowanym asfalcie na zewnetrzna. Kazde zestrojenie zawiecha jest na inna droge ,sztywne sa dobre na rownym torze ,na drodze lepiej miec dlugie ugiecie,a jak ci sie auto podpiera na lusterkach to zaloz mu jakies twardsze stabilizatory albo krotsze laczniki ,ale to zas gumy raz w tygodniu bedziesz wymienial. ![]() ----------------- Toyota Lexus diagnostyka i naprawa Rowniez hybrydowe i wersje USA Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera. Naprawa elektroniki. Regeneracja sterownikow Air bag. Wpisywanie nr.Vin w komputer |
![]() Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2008-09-17 00:52:14 Jedźmy od początku.
Hater-87, obniżenie Cariny o 35mm to jakieś nieporozumienie. Na standardowych sprężynach przodem zahacza nieco wyższe krawężniki ![]() ![]() Hater-87, Talus, Carina wcale nie buja na zakrętach. No chyba że amortyzatory macie do wymiany ![]() ![]() To samo jeżeli Wam skacze na dziurawych zakrętach albo co gorzej na nierównej prostej. Cromm, ano niestety tak wyszło, chociaż to wcale nie było moim zamiarem ![]() ![]() Chyba że uda mi się gdzieś upolować komplecik TRD +50mm ![]() Owszem, z tyłu zawiecha jest do kitu, bo wsiadają 2 osoby na tył i dupsko jeździ po asfalcie ![]() ![]() Talus, spiesz się powoli ![]() ![]() Boisz się zakrętów ? Polecam http://www.sjs.pl ![]() ![]() ![]() Bigelektron ma rację, że lepiej się przechylić na zakręcie i spokojnie trzymać kurs na nierównościach niż modlić się o jakość drogi żeby nie skończyć po zewnętrznej. Usztywnione mocno zawieszenie ma jeszcze jedną wadę. W ekstremalnych sytuacjach dopóki trzyma drogi to jest dobrze, ale jak już puści to kiepska sprawa. Na miękkim łatwiej wyczuć ten krytyczny moment i nie następuje on tak nagle. No nic, zostawiam Was z przemyśleniami i daję nura w bik w poszukiwaniu sensownych sprężyn do mnie ![]() Pozdro. |
hater-87 Carina e 2.0 GLi Strzegom/Wrocław | 2008-09-17 14:02:45 amortyzatory sa na pewno w dobrym stanie bo sa prawie nowe (niecaly rok) glownie chodzi mi o to ze nie chce zeby sie kladla w zakretach bo przy megane II to moja cari jest jak łódka. obnizac ani podwyzac nie chce za bardzo i to jest problem ![]() |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2008-09-17 15:42:39 Koła 205/45 ZR17 i po kłopocie ![]() |
Talus TOYOTA DRIVER Carina E / Evo '07 Mielec | 2008-09-17 15:52:18
chyba nie o ten efekt chodzi ![]() przy 205/50R16 jest "twardziej" ale nie trzęsie dużo bardziej przy 120 na pięknie załatanych dziurach ![]() |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2008-09-17 15:55:30 Myślę że na 17 też nie ma tragedii przy zestrojeniu fabrycznym zawiechy w Cari. |
hater-87 Carina e 2.0 GLi Strzegom/Wrocław | 2008-09-17 16:47:11 łooo o 17" nie myslalem nawet, zapewne pieknie by wygladalo teraz mam 195/60 15" i myslalem nad 16" bo za niskiego profilu bym nie chcial. jezdziles na 17" w cari ?? jak masz zdjecie jakies to chetnie zobacze. a co do sprezyn to czy w wersjach z dieslem albo kombiakach nie bylo twardszych sprezyn ?? |
![]() Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2008-09-17 16:57:19 W Dieslu są twardsze ale krótsze ![]() Pozdro. |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2008-09-18 08:12:30 Mój kolega latał na takich kołach i bardzo sobie chwalił wtedy zachowanie autka.
Ja miałem 14" bo olewałem jej kładzenie siena zakrętach. |
![]() siooska ->Toyota Parking Only<- Toyota Carina Sieradz | 2008-09-18 08:21:13 A czy nie straci na mocy jak sie założy 16-stki albo 17-stki? Coś tam słyszałem o profilu żeby dobrze dobrac to nie straci czy to prawda ? ![]() ![]() |
Talus TOYOTA DRIVER Carina E / Evo '07 Mielec | 2008-09-18 09:29:59 zauważyłem trochę gorsze zbieranie się powyżej 100km/h i trochę mniejszy Vmax na mini obwodnicy. wcześniej jak udało mi się rozpędzić do 160 to się droga powoli kończyła, to teraz do ponad 140.
za to jest lepiej z postoju ![]() paliwa jakoś znacznie więcej nie ciągnie, nie zauważam różnicy. i trzeba pamiętać, że (jak liczyłem) mam ok 30mm szerszy rozstaw kół, i o 20mm szerszy bieżnik. to wiele daje. tylko ten przechył ![]() [ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2008-09-18 09:43:40 ] |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2008-09-18 09:41:38 to zależy jak dasz rozmiar jak pisałem to obwód koła będzie podobny więc co ma sie zmienić
Więcej felgi mniej opony ![]() |
Talus TOYOTA DRIVER Carina E / Evo '07 Mielec | 2008-09-18 09:48:31 mało która felga 16-17" jest tak wąska, żeby 185 pasowało bez tego wizualnego efektu V ![]() no, albo źle szukałem ![]() [ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2008-09-18 09:52:50 ] |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2008-09-18 11:33:36 ![]() no 185 nie założysz ale 205 jest w sam raz |
![]() siooska ->Toyota Parking Only<- Toyota Carina Sieradz | 2008-09-18 16:12:57 To fajnie ![]() ![]() |
![]() siooska ->Toyota Parking Only<- Toyota Carina Sieradz | 2008-09-18 16:41:36 A ja mam jeszcze jedno pytanie? ![]() ![]() |