Pompa paliwa 2.0 dohc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie mam problem z pompa paliwa w silniku 2.0 dohc z fiata 132 mianowicie siedzi on w moim fiacie 125p jest to gaznikowiec z gaznikiem niestety polda 1.6.Mialem problemy z odpalaniem wozu poniewaz pompa nie ciagnela benzyny z baku zeby odpalic fiata trzeba bylo nalewac strzykawka do gaznika paliwo i jednoczesnie krecic silnik i po jakims tam czasie dawalo to efekt auto odpalalo.Natomiast po tygodniowym postoju byl juz problem nawet z kabli zeby go ruszyc wiec padlo na wymiane pompy ktora po prostu byla zrypana.Pompe wymienilem na taka http://moto.allegro.pl/item435305681_pompa_paliwa_fiat_131_1_6_nowa.html podlaczylem ja odpowiednio wszystko super i auto w ogole nie odpala gdy przekreca sie kluczyk slychac zasysane przez pompe powietrze jak sie dodaje gazu probujac go odpalic nie slychac pobieranego powietrza jednakze auto w ogole nie pali.Nie pomaga juz zalewanie gaznika paliwem po prostu kreci i nic wiecej co to moze byc czy ta pompa nie pasuje czy moze moglo cos ulec jakiejs usterce jak sprawdzic co jest nie tak.Dodam jeszcze ze przy zakladaniu pompy oczywiscie zalozona zostala uszczelka wiec juz w ogole zglupialem co to moze byc.Bardzo prosze o pomoc bo nie daje sobie rady i juz nie wiem co to moze byc pozdrawiam
  
 
o fiacie 131 niewiele wiem bo nie pracowalem przynim ale po:
1 pierwsze sciagnij gorny przewod z pompy ten co idzie do gaznika sprawdz czy pompa podaje paliwo . jesli paliwo ci sie tam pokaze to masz cos z gaznikiem zaplonem.
jesli natomiast go tam nie zobaczysz odkrec przewod zasysajacy paliwo z baku zaluz tam jakis krotki wezyk wsadz go do butelki z paliwem sprawdz czy zasysa tak sprawdzisz czy popma poprawnie dziala w twoim silnku jesli zassa to znaczy ze przewod ktory idzie do baku jest gdzies uszkodzony i po drodze latwiej zassac mu powietrze niz paliwo z baku .jesli przewody sa jak w 125p stalowe to lubia gnic przy samym baku
  
 
Najprawdopodobniej ta pompa ma inny wodzik, który nie pasuje do 2.0, musisz zamienić wodziki.
  
 
tak jak bolger napisal, katalogowo pompy do 1.6 i 2.0 sa niewymienne jako calosc.
  
 
jezeli zmienie wodzik powino byc wszystko ok ?? i jaki wodzik mam zalozyc ten ktory mialem poprzednio jest lekko wytarty moge go podspawac i wpakowac spowrotem ?? pozdro
  
 
Powinno być, a co do tego czy musisz podspawać swój wodzik, to wybacz, ale zgubiłem szklaną kulę. Nie marudź i rób.
  
 
wodzika wcale nie trzeba bylo zmieniac seryjny z tej nowej pompy byl ok i tyle pompa zasysala powietrze gdyz jeden wezyk prowadzacy paliwo przez filtr byl przetarty nie zauwazylem tego poniewaz bylo to pod obejma ale ogolnie ta pompa dziala wezyki powymieniane auto zalane i juz prawie lata pozdro dziekuje za pomoc
  
 
Master, jak lubisz swój silnik, to zamień wodziki, chyba, że są takie same. Wałek, który napędza tą pompę jest inny w 1.6, a inny w 2.0 i nie radzę ci ich mieszać.

  
 
Porównywałem pompkę z linku z oryginalną(seryjna) z 2.0 TC.
Ta pompka pasuje bez ebonitu do 2.0, różnica długości popychacza, reszta pasuje.Przynajmniej u mnie.POzdro
  
 
Daj elektryczna pompe i po kłopocie z wodzikami.
  
 
odgrzeje wlasnego kotleta mam pytanie z serii pompa znowu sie chrzani nadal mam pompe od 1.6 i teraz jest taki problem auto postoi 2-3 dni i nie ciagnie paliwa z baku jak podepne pompe na krotko do karnistra to elegancko ciagnie paliwko.I auto elegancko odpala wiec przepinam z powrotem przewody paliwowe i juz bierze benzyne z baku co to moze byc przy samym baku paliwa wymienilem przewod paliwowy i przedmuchalem caly uklad sprezonym powietrzem co dalej sprawdzac ?? pomocy pozdrawiam Michal
  
 
Witam. Ja własnie u siebie w swoim 132 wymieniłem glowiczkę z zaworkami pompki paliwa, ponieważ pompa czasem podawała za mało paliwa z racji nieszczelnosci zaworka ssącego,teraz jest juz dobrze, paliwo nareszcie wraca do zbiornika rurką powrotną Obstawiam 100% na nieszczelne zaworki pompy...