Czujnik, wskaznik, termistor [CC,126,BIS]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zalozylem czujke temperatury w blok jako temp. oleju dla 126p
Dziwia mnie jego pomiary dopiero po kilkunastu kilometrach (w lato) temperatura rosnie ok 70pare stopni.

Czujnik ktory mam to czujka temp. z poloneza.
Wskaznik temp. ktory mam pochodzi z BISa

Z madrej ksiazki do naprawy CC wynika ze:
czujnik temp plynu chlodzacego ma nastepujace rezystancje
20C - 2400 (ohm)
25C - 2200
40C - 1100
50C - 550
80C - 340
100C - 200
120C - 130

Czyli odpowiada czujce z polda - wszystko OK.

Ale, wyzej jest o czujce temp. powietrza zasysanego ktora jest nastepujaca:

20C - 1900 (ohm)
80C - 170
100C - 95
120C - 55

I tu sie zaczyna problem bo dokladnym potencjometrem ustawilem rezystancje na 100ohm i na wskazniku pokazalo sie ok 100C.
Podlaczajac inne opory:
380ohm - 70C
240ohm - 80C
50ohm - 120C

Co sugerowaloby ze wskaznik od BISa jest zrobiony na czujke temperatury powietrza przy przepustnicy. (?)

Czujnik temp. plynu to chyba standardowy termistor NTC 2k2,
a co z czujnikiem powietrza? Wg ksiazki ma on oznaczenie Magneti-Marelli ATS 05.
Co Panowie o tym myslicie?
  
 
Cytat:
2008-09-23 16:43:43, cb_marcin pisze:
no i rośnie drugi Krzemowy [ wiadomość edytowana przez: cb_marcin dnia 2008-09-23 16:43:59 ]



cb trolu po co ten tekst ??? wnosi on cos ???? jak nie masz nic konkretnego do napisania to sie nie udzielal i nie rob syfu !!!!!!!!!!
  
 
To taka promocja gniazda troli sory za ot
  
 
nie zadna promocja tylko konkretne pytanie na ktore szukam odpowiedzi a jak nie znacie to nie zabierajcie zdania - koniec OT
  
 
Zapuszczamy www.google.pl, wpisujemy "ATS05 pdf", po króciutkiej chwili znajdujemy to. Czytamy i dochodzimy do dwóch wniosków:
- przydatny jest olej
- książkę do CC należy wypierdolić w diabły do makulatury

PS. Nie klniemy na forum

PS2. Immbolileiser to imbusowy bojler Rejsera?