MotoNews.pl
  

Fiat 500 a fotele kubełkowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Chce sobie założyć 2 fotele kubełkowe do mojej 500 i problem jest taki że nie wiem czy mi wejdą. Zastanawiam się nad modelami:
1)Bimarco B
2)Bimarco C
3)Sparco Sprint V
Wymiary standardowych foteli to 47cm a tylnej kanapy 86cm.
Może ktoś ma jakąś inną propozycje co do foteli?(Model)
  
 
wejda jak do malucha, wiec wszytko znajdziesz w szukajce.
  
 
A jakbys chcial fotele to zapraszam na priv.
  
 
Nowe oczywiscie (nie moge juz edytowac).
  
 
Mam taki dylemat, że mam do wydania 700zł i zastanawiam się które fotele wybrać:
Nowe Bimarco czy Używane Sparco??
Fotele i tak idą do obszycia wiec liczy się tylko trwałość oraz wygoda siedzenia.
O Bimarco słyszałem że potrafią się połamać po kilku latach, czy to prawda??
Czy stelaż stalowych foteli się w jakiś sposób zużywa??
  
 
wolal bym miec wypadek w bimarco niz w stalowych rurkach sparco. Ja mam bimarco po 100kkm/8latach i nie ma na nim prawie sladow zuzycia, nie trzeszczy etc.
  
 
Jak masz autko tylko do rajdów to bierz bimarco Dakar, lekki,świetnie trzyma ale na dluższą mete nie wygodny, jeśli to dupowóz to polecam bimarco B, lub sparco Junior
  
 
Zasadniczo to ma być dupowóz ale ze sportowym zacięciem
Wiec jak będę dawał w rurę i robił jakieś ostre nawroty to chce być w fotelu a nie obok. Zasadniczo ma być możliwość jego przechylenia i dostania się do tylnej kanapy ale to czasami.
jaqo czemu?? Sparco potrafią pękać czy mają jakieś inne wady, o których ja nie wiem. Podziel się wiedzą.
  
 
ogrinalne mocowanie do bimarco ma z tego co wiem możliwość odchylania, tylko jak chcesz mieć kubła i seryjne pasy to średnio to widzę, a jak wsadzisz szelki to raczej nikt w tyle sobie nie posiedzi. Mam intergrokliny w 127 i były tam szelki, bardzo szybko się ich pozbyłem i wsadziłem normalne pasy, Wygodne są bimarco c przejechałem sporo i zero zmeczenia pleców, choć nie są aż tak głębokie jak b czy dakar.
  
 
Cytat:
2008-10-11 10:59:31, Marcinosik pisze:
Zasadniczo to ma być dupowóz ale ze sportowym zacięciem Wiec jak będę dawał w rurę i robił jakieś ostre nawroty to chce być w fotelu a nie obok. Zasadniczo ma być możliwość jego przechylenia i dostania się do tylnej kanapy ale to czasami. jaqo czemu?? Sparco potrafią pękać czy mają jakieś inne wady, o których ja nie wiem. Podziel się wiedzą.



laminat przy dzwonie popeka moze sie pokruszy
szkielet z rurek polamie sie pusci na spawach i wejdzie ci w plecy - to jest ta roznica
  
 
Cytat:
2008-10-11 12:45:25, flapjck1 pisze:
laminat przy dzwonie popeka moze sie pokruszy szkielet z rurek polamie sie pusci na spawach i wejdzie ci w plecy - to jest ta roznica




No nie no Panowie czy seryjne fotele z rurek podczas wypadku przebijaja plecy ? Ja tam przynajmniej o takich akcjach nie slyszalem ...
  
 
Tylko ja chce fotel, który NIE pęknie i zbieram opinie o obu modelach by się dowiedzieć co i jak.
Mam takie pytko czy fotel po utracie homologacji się różni pod względem wytrzymałości?? (lub pod każdym innym względem dotyczącym konstrukcji fotela)
BTW: Czy gdzieś w warszawie jest miejsce gdzie można się przymierzyć to forteli sparco i bimarco.
Co do pasów to mają być 3pkt mocowane na karabińczyki w oryginalnych mocowaniach na pasy i jak coś to będę odpinał jeden pas wpuszczał na kanapę i zapinał go na swoje miejsce wiec jakoś to będzie działać.
  
 
jezeli to ma byc dupowoz to bimarco c bo sa wygodne a dakary wchodza w du..e po paru km
  
 
Cytat:
2008-10-11 18:58:08, Marcinosik pisze:
Czy gdzieś w warszawie jest miejsce gdzie można się przymierzyć to forteli sparco i bimarco.



jak ci sie chce to mozesz na moja wies przyjechac i sie przymierzyc do Bimarco C-obry
  
 
Marcinosik - jak chcesz to mozesz podjechac dzisiaj do mnie - mam luzem C i D to sie przymierzysz.
  
 
Zrobię mały odkop. Dziś byłem się przymierzyć do sparco spinta V i okazał się za ciasny, wiec pan w sklepie polecił mi Futurę i była idealna dla mnie. Powstaje pytanie czy 2 takie foteliki wejdą do jednego autka??
Jeśli ktoś ma malca z takimi fotelami to mógłby mi zmierzyć ile ma od drzwi do fotela.
BTW: Próbował ktoś obszyć całą future tak by tego laminatu nie było widać??
  
 
marcinosik, ja Ci polecam do 500 kupic jakies fajne fotele z epoki....
  
 
Marcinosik - z czystej ciekawosci - po ile gosc mial te Futury?
Expert ledwo wchodzi do malucha i trzeba podcinac bodajze blache w drzwiach, a F jestjeszcze szerszy.



[ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2009-01-19 23:14:02 ]
  
 
Z tego co mi się wydaje to futura jest dość szerokim fotelem, ja mam w maluchu fotel toora project vtr (jak będę miał chwile czasu to w weekend zmierzę jaki on jest szeroki) i mimo ze mam wycięty otwór w tunelu żeby dosunąć fotel bliżej osi auta to drzwi muszą mieć wyciętą tę wewnętrzną blach, bo fotel się nie mieści.
  
 
a tak ogolnie to chyba z tymi rurowymi fotelami nie jest tak źle, wkóńcu sparco jest dopuszczone przez FIA więc chybanikomu pleców podczas wypadku nie przebija...

co do 500, to trzeba założyć coś z epoki, jak miał maddog, albo profsjonalne kubełki, ja bym właśnie widział tam sparco sprinty, albo bimrco D,E, tylko żeby nie ciąć 500...