Infinity czy Hertz ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam taki plan:

Do jednostki sterowania Clarion DXZ 388RUSB 629zł 4x50W

Chcę zamontować zestaw głośnikowy na przód (bo tylko na tyle mnie na razie stać )

Mam zamiar wydać tyle co na Jednostkę sterowania i mam taki dylemat:

Infinity czy Hertz ??

a może Helix ?

Obie te firmy proponują zestawy dwudrożne a chwilowo nie stać mnie na wzmacniacz więc muszę polegać na mocy jednostki sterowania

Kolega pokazał mi jak grają głośniki Hertz i muszę powiedzieć że jestem pod wrażeniem ;P Miał ktoś z was okazję porównywać jakośc między tymi firmami ??
Jestem zielony w tym temacie i znam się tyle co wiem z forum (a to i tak już dużo

Dzięki za pomoc ;P

[ wiadomość edytowana przez: snky1987 dnia 2008-09-29 19:29:10 ]
  
 
ja ze swojej strony mogę polecić ten zestaw oczywiście z założeniem iż w przyszłości podepniesz pod piecyk http://allegro.pl/item446330847_ground_zero_gzrc_16x_120_watt_w_rms_mistrzostwo.html
  
 
Nie wiem dlaczego ale nie mam przekonania do Ground Zero może dlatego że nikt tego nie montuje ? (np. nie widziałem jeszcze głośników Ground Zero w samochodach na zlotach... )

Jakoś tak nierozpowszechniona firma w Polsce ...hmmm

Ktoś może słyszał jak to gra ??
  
 
jezdze na hertz-ach i jestem zadowolony i wiem ze w swojej klasie cenowej bija na leb podobne JBL-e,ale infiniti to juz opera i wybral bym je
  
 
w łodzi jest sporo aut budowanych na Ground Zero u siebie mam podpięte pod wzmak Alpinke i gra to całkiem ciekawie
  
 
Ok Dzięki za poradę Myślę że tekst typu "Infinity to już opera" mnie przekonuje he he Jednak będę budował scenę w oparciu o radio Clariona + iPod + 20GB dysku do iPoda + 2x Infinity Kaapa zestaw głośników Później dojdzie wzmacniacz i infinity na tył +Tuba JBL aktywna do bagażnika i to by było na tyle

Kilka miesięcy mi to zajmie bo mam do wydania tylko 1 000zł miesięcznie na autko a audio nie jest w nim jeszcze najważniejsze

Ale dzięki jeszcze raz za radę Pozdrawiam