20SE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzis trafilem w necie na taki silniczek potem sprawdzilem bestiles.pl tez tam jest co to za silniczek i w w jakich modelach byl montowany ?? i czy ma 122KM?
aha i to samo pytanko co do silnika C20NEJ gdzie byl stosowany?
  
 
20SE i C20NEJ - uzywane do rozruchu silnikow spalinowych ( np X30XE ) w warunkach uniemozliwiajacych zastosowanie rozruchu elektrycznego.



  
 
He, he - był stosowany.

W mojej byłej A

Oczywiście mowa o SE



-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec

[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2003-08-01 11:11:57 ]
  
 
20SE - R4 8V 122KM, Omega A od '86 do '94 z Motronic ML4.1 ( do '90) i M1.5 . W Vectrze A 2.0 i Asconie C-GT był ( miedzy innymi 20SEH - 130KM

20NEJ - R4 8V 99KM, a w czym był - vectra, tigra
  
 
Witka!

Wg mnie to ma 16 zaworow.

Spotkalem kiedys koleszke z taka omega w serwisie. Z tylu na klapie obok napisu OMEGA 2.0 mial znaczek 16v - identyczny w stylu jak ten z omegi 3000 24v. Zreszta jesli fajki przewodow wysokiego napiecia do swiec szly od gory - to na pewno 16v.

Pozdrowka
  
 


-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
taki chuj jak słonia nos ( wyrwało mnie sie ).
Silnik 20SE montowany był w A ('87-'88 i '90-'94) oraz w B ('95-'96) i NI CHUJA NIE BYŁ 16V !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 litrowy 16V w Omedze B to X20XEV DOHC. W A nie było 16V

inne 16V w Oplach to: 20XE - Kadett E, C20XE - Kadett E, Astra F, Vectra A, 20XEJ - Kadett E, C20XEL - Astra F, X20XEV - Omega B, Vectra A,B, Astra G, C20LET - Vectra A, Calibra i 2.0DI, 2.0 DTI
  
 
odnośnie ostatnich to są - Y20DTL (DI) oraz Y20DTH (DTI)
  
 
Urg: Tylko na to czekałem

Do 16 jeszcze zliczę a zresztą nie jest to w tym przypadku potrzebne bo jak już nadmieniłem akurat taki agregat miałem i jak bym nie dodawał, tak zawsze kończyło mi się na 8.

Pzdr.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Cytat:
Z tylu na klapie obok napisu OMEGA 2.0 mial znaczek 16v



Ja tez mam na klapie 2.0... ale chyba mi 8 zaworow przez to nie ubylo
  
 
Mam rozumiec, ze koles mnie wkrecil?

NIECH JA GO DORWE

Ale plama, sorry...
  
 
po krakowie też jeździ jeden debil w omie A z naklejką 2.5 V6
  
 
http://www.fincars.com/projekti/omega/
  
 
Ja już z tego nic nie rozumiem Ta Oma z linku wyszperanego przez Disla wygląda na oryginalną robote, Robert jak tak dalej pójdzie to ta Oma A 2.5 V6 też może być realna


[ wiadomość edytowana przez: Skee dnia 2003-08-01 19:45:01 ]
  
 
Cytat:
2003-08-01 19:44:10, Skee pisze:
Ja już z tego nic nie rozumiem Ta Oma z linku wyszperanego przez Disla wygląda na oryginalną robote, Robert jak tak dalej pójdzie to ta Oma A 2.5 V6 też może być realna


[ wiadomość edytowana przez: Skee dnia 2003-08-01 19:45:01 ]


to chyba jest silniczek z asterki
dobrze mowie?????


  
 
To jest swap... z 20SE na C20XE

Po malpiemu napisane ale na zdjeciu pod "Moottorin vaihto" widac oryginalny silnik 20SE.
  
 
Cytat:
2003-08-01 20:03:52, Dramar pisze:
To jest swap... z 20SE na C20XE

Po malpiemu napisane ale na zdjeciu pod "Moottorin vaihto" widac oryginalny silnik 20SE.


no o tym mowie
  
 
To jest C20XE. I ten jest 16V. Wyzej jest zdejecie z 20SE zamontowanego w aucie. I ten jest oryginalny - 8V.
  
 
no dokladnie
ale niestety nie dziala link do tego 8V

ale co tam to i tak sa rozruszniki
  
 
trzy latka temu miałem okazyję nabyć ome A z jakimś tam silnikiem 2,0 16v.

wizualnie był podobny do tego na zdjęciu które zamiescił disel.

był to 93 rok automat , z klimą. widziałem!!!!