MK V 1.6 EFI brak prądu w układzie paliwowym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, tak jak w temacie. Jechałem dzisiaj z miasta, zatrzymałem się w przedrużnym barze... wyszedłem z baru wsiadam i.... kręci ćkręci, zapalić niechce. Pompka paliwa się nieodzywa ale też przekaźnik w skrzynce bezpieczników nie daje znaku życia, tylko raz się odezwał jak go dotknąłem. Czy ktoś z was ma jakieśsugestie co moz być przyczyną awari? czy ktośobstawia pompkę, przekaźnik lub skrzynkę czy jakieśinne sugestie? Wszystkie porady co sprawdzić mile widziane.
  
 
a włącznik bezwładnościowy pompki sprawdzałeś? Rozumiem, że bezpieczniki są oki?
  
 
bezpieczniki ok, włącznik bezwładnościowy? chodzi ci o przekaźnik w skrzynce czy o co?
  
 
Od kierowcy po lewej stronie przy pedałach jest taka plastikowy obudowa w kształcie dużego trójkąta. Jak ją zdejmiesz to jest tam taka mała skrzyneczka przy podłodze i to jest włącznik bezwładnościowy
  
 
ok ide sprawdzać.
  
 
mała czarna skrzyneczka z białym elementem na górze który jest guzikiemi trzyma się na dole chociaż bez żadnych oporów można go wyciągnąć ok 0.5 cm ale on opada. Czyli to jest bezwładnościowy? rozumiem że jest sprawny. Co jeszcze może wskazywać winę któregoś urządzenia?
  
 
Prawdopodobnie skrzynka bezp. sie sfajczyła. Podepnij w skrzynce napięcie np. z dmuchawy na krotko do bezp papki pal. zobacz czy ruszy.
  
 
Cytat:
2008-10-07 13:34:52, piotroski05 pisze:
mała czarna skrzyneczka z białym elementem na górze który jest guzikiemi trzyma się na dole chociaż bez żadnych oporów można go wyciągnąć ok 0.5 cm ale on opada. Czyli to jest bezwładnościowy? rozumiem że jest sprawny. Co jeszcze może wskazywać winę któregoś urządzenia?


guzik musisz wcisnąć, albo wyjąć wtyczkę i zewrzeć kable.
Możesz też udeżyć w tą skrzyneczkę np butem, to powinna się wyłączyć. Po wciśniećiu przycisku powinno się włączyć.
  
 
Ale to i tak napewno bedzie wina skrzynki.Zresztą to zdarza się bardzo często,a jesli odpala ci po którymś razie kiedy popukasz po przekażnikach lub coś poruszysz wepniesz/wypniesz ze skrzynki to z wieloprocentową dokładnośćią wskazuje na zimne luty w skrzynce.
  
 
Cytat:
2008-10-07 13:56:53, Remarq pisze:
Ale to i tak napewno bedzie wina skrzynki.Zresztą to zdarza się bardzo często,a jesli odpala ci po którymś razie kiedy popukasz po przekażnikach lub coś poruszysz wepniesz/wypniesz ze skrzynki to z wieloprocentową dokładnośćią wskazuje na zimne luty w skrzynce.


ja wymienilem zielony przekaznik i smigam do dzis.
  
 
ale u mnie żadnego zielonego niebyło i niema. Podłączyłem pompkę na ostro - działa. Przekaźnik zmieniłem i teżsięwcale nie odzywa... diagnoza prosta - tradycyjnie skrzynka bezpieczników. Już trwają poszukiwania drugiej, jednak czy numery muszą sięcałkowicie zgadzać? numery mojej to 91AG14A073BB i jakaśkobita któa chandluje używanymi częściami posiada skrzyneczki jednak nie ma tak że numery są idealne. Najczęściej różnią siękońcówki i np. gdy ja mam BB a ona ma skrzynke z końcówką AB. Czy numery muszą być niemalże identyczne? A może ktośz FEFK posiada na sprzedaż skrzynkę do MK V 1.6 8v EFI 105ps?


-edit- dodam że moja wygląda identycznie jak ta allegro

[ wiadomość edytowana przez: piotroski05 dnia 2008-10-07 15:54:07 ]
  
 
Cytat:
2008-10-07 15:33:20, groobyg2 pisze:
ja wymienilem zielony przekaznik i smigam do dzis.


a że tak powiem co miała na celu wymiana zlielonego przekaźnika...Coś sie koledze zapomniało że w wielopunkcie na pompe paliwa przypada przekaznik brązowy a nie zielony
Sam przekaźnik defacto nie ma tu nic do rzeczy bo problemem jest to że do przekaźnika nie dochodzi prąd.....


[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2008-10-07 16:58:21 ]

[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2008-10-07 17:07:21 ]
  
 
Cytat:
2008-10-07 16:57:26, Remarq pisze:
a że tak powiem co miała na celu wymiana zlielonego przekaźnika...Coś sie koledze zapomniało że w wielopunkcie na pompe paliwa przypada przekaznik brązowy a nie zielony Sam przekaźnik defacto nie ma tu nic do rzeczy bo problemem jest to że do przekaźnika nie dochodzi prąd..... [ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2008-10-07 16:58:21 ] [ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2008-10-07 17:07:21 ]


nikt nie opisal ze to pelen wtrysk podalem swoj przyklad kolego
  
 
Cytat:
2008-10-07 16:57:26, Remarq pisze:
w wielopunkcie na pompe paliwa przypada przekaznik brązowy a nie zielony


Brązowy? a nie szary? to ja idiota sie nie tego przekaźnika czepiłem. W takim razie od czego jest szary?
  
 
Tak brązowy na polu R9 jest do pompki paliwa ale w polu R8 znajduje się przekaźnik (zielony, czerwony lub żółty) i z doświadczenia wiem że jak tego przekaźnika niema lub jest padnięty to pompka paliwa też nie działa).
  
 
Cytat:
2008-10-07 15:51:22, piotroski05 pisze:
czy numery muszą sięcałkowicie zgadzać? numery mojej to 91AG14A073BB i jakaśkobita któa chandluje używanymi częściami posiada skrzyneczki jednak nie ma tak że numery są idealne. Najczęściej różnią siękońcówki i np. gdy ja mam BB a ona ma skrzynke z końcówką AB. Czy numery muszą być niemalże identyczne? A może ktośz FEFK posiada na sprzedaż skrzynkę do MK V 1.6 8v EFI 105ps? -edit- dodam że moja wygląda identycznie jak ta allegro [ wiadomość edytowana przez: piotroski05 dnia 2008-10-07 15:54:07 ]


takie małe up,
może ktoś mądrzejszy odemnie się wypowie jak to własniwie jest z tymi numerami? Przydało by mi się dzisiaj to wiedzieć bo jutro chciałbym pojechac po drugą...
  
 
up
  
 
Cytat:
2008-10-07 21:21:57, piotroski05 pisze:
takie małe up, może ktoś mądrzejszy odemnie się wypowie jak to własniwie jest z tymi numerami? Przydało by mi się dzisiaj to wiedzieć bo jutro chciałbym pojechac po drugą...


ja mam ...BB, kupiłem ...BD i nie pasowała do końca...
Ja bym się pokusił o naprawę skrzynki (elektryk u mego brata wziął 50pln), bo z numerami to czarna magia i jak do tej pory nie widziałem, żeby ktoś rozpracował oznaczenia...
  
 
dzisiaj byłem na kilku szrotach, nie w ząb nie idzie dorwać takich samych numerów, zawsze te ostatnie literki się różnią ale za to znalazłem elektronika, rozebraliśmy skrzynkę i znalazł 2 "zimne luty" które poprawił i poprawił też wszystkie które wydały mu się podejżane. Zadowolony wruciłem do domu podłączam skrzynke i....? CISZA pompka się nie odzywa, wobec tego rozebrałem ten brązowy przekaźnik z pola bodajże R9 który to ma być od pompki. dotknąłem palcem stycznik w nim i pompka zaczeła pracować, ale tylko wtedy gdy palcem go trzymam. Jutro będe mieć takowy przekaźnik. Dzisiaj go widziałem ale do głowy mi nie przyszło żeby go kupić..... Teraz łąduję akumulator i zobaczę czy zapali przy pomocy mojego palca
  
 
i jak ? pomogła wymiana przekaźnika czy jednak coś innego ? pytam bo dziś miałem podobną przygodę - wyciągnęłem ten przekaźnik i włożyłem go z powrotem - no i pompka chodzi znowu
ps
jeżeli ktoś ma taki przekaźnik na sprzedaż to chętnie kupię
propozycje na priv lub gg 13599452