| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
czyczu Sympatyk FEFK Escort MKVII 5D Przemyśl | 2008-10-12 18:04:10 Też miałem z nią problem - ale obeszło się bez opuszczania sanek Moja propozycja - wejdź pod auto, dobrze się "ponaciągaj" i klucz wejdzie Ewentualnie możesz sobie go skrucić (zależy jak miasz - ja kontorowałem płaskim i nawet go trzymać nie musiałem, bo zblokował się o sanki, co prawda kilka razy wypadł ale po kilku poprawkach trzymał jak należy). Powinno się udać |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2008-10-12 19:33:17 a takie buty , no to rzeczywiście kiszka , można bybyło jeszcze próbowac rozgrzać ja palnikiem i próbowac odkręcać żabą albo kluczme hydraulicznym |
Bosaczek Mazda MX-3 Sandomierz | 2008-10-12 19:58:19 no wlasnie ze tak a cos w tym zlego ?musze wymienic bo po wypadku sa pokrzywione... |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-10-12 20:11:17 Na litosc boska
W A H A C Z Nie powielajcie bledow (ort.) innych. |
wolfcbr Mondeo Mk2 Połczyn Zdrój | 2008-10-12 22:42:50
Następnym razem kolegę poproszę o pomoc, bo parę dni temu odkręcałem i śruby na "tylnych" tulejach miałem tak zapieczone że z 12h mi zajęło ich odkręcenie. Ja poradziłem sobie oczkową 19 tylko nie giętą ale płaską. Śrubę na dole też miałem wyrobioną więc dobrałem się tym kluczem do nakrętki, jeszcze dorzuciłem do niego przedłużkę, nogi o kanał i puściło Normalnie tą śrubkę to w ramki oprawię tyle mi krwi napsuła |
Bosaczek Mazda MX-3 Sandomierz | 2008-10-12 23:38:00 no to teraz powiem tak ok poltora miecha temu wymienialem wszystkie tuleje i sworznie na nowe i kupowalem wlasnie orginaly bo pamietam ze jeszcze koles mowil ze wszystko bedzie ok bo to sa orginalne elementy i zaplacilem troche za to...noi teraz jak kupilem te nowe wahacze to czy moge zdjac te tuleje co mam na tych starych wahaczach i przełozyc do nowych wahaczy czy nie warto sie tak bawic tam tuleje sa praktycznie nowki tylko sworzen jeden poszedl ale to sworznie to sa przy nowych wahaczach...tylko najpierw musze odkrecic ta piekielna srubke bo bez tego to jedna strona bedzie stala tygodniami do roboty chociaz i tak z drugiej strony nie przyspiesze bo zwrotnice trzeba wymienic kupilem za kilka groszy i teraz lozysko trzeba wprasowac...a jeszcze jak poznac ze przegob do wymiany ?? bo jak jeszcze byl na polosi to jak nim ruszalem to dosyc ciezko chodzil i zgrzytal troche tj byl piach albo cos w sordku ale jak go dokladnie wyczyscilem ropą pedzelkiem i komprsorem to smiga bardzo ladnie i nic nie zgrzyta w srodku...to warto go wymienic czy lepiej nalozyc smaru nowego i zalozyc nowa oslone??zawsze to jakas oszczednosc a teraz z kasa ciezko jeszcze niech mi ktos powie czy jak bede te sanki opuszczal to czy odkrecac magiel czy go tak zostawic skrecony z sankami jak jest?? |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2008-10-13 08:34:22 Co gosc mowil, jaki gosc???
Tylko wymiana na nowe, tamtych juz nie wypchniesz zeby ich nie popsuc troche. Magiel mozesz zostawic przy ramie, tylko musisz drazek kierownicy odkrecic. |
Bosaczek Mazda MX-3 Sandomierz | 2008-10-13 11:57:36 no gosc czyli sprzedawca w sklepie no wiem ze oni mowia zawsze wszystko jest ideal ale zapewnial i gwarancja tez byla ale przy wypadku chyba nie uznaja co nie ? z resta nie mialem gwarancji na wahacze tylko na tuleje a im nic nie jest...a po co mam odkrecac drazek ? wyjalem koncowki i tam nic nie blokuje jest luz...
[Edit by Wojo - ORT - waHacz] |
Bosaczek Mazda MX-3 Sandomierz | 2008-10-14 16:45:27 teraz mam inny problem jak najprosciej wlozyc wahacze ? bo do zwrotnicy to wiem ze wejdzie na bank i ta druga sruba ale tam gdzie ta ostatnia to chyba bedzie spory problem...bo jak tak przymierzam to nie wiem jak to tam wcisnac...
ps.wymienialem cala zwrotnice i niestety kupilem na zlomie za 30 zeta i lozysko bylo do wymiany wymienilem lozysko i okazalo sie ze ta piasta nie pasuje na moj przegob no to pojechalem na zlom i wziolem cala poloske z przegubami dzisiaj zdjalem mniejszy przegub i zalozylem na moją poloske i wszystko bylo by gites bo juz poskladalem to nawet gdyby nie to ze teraz chyba jest cos nie tak z zaciskiem...przykrecilem go na full i tarcza nawet nie drgnie...czy musze wymienic tez caly zacisk ? bo juz sam nie wiem co mam robic...jak dokrecilem sruby od kola to jest nawet ok troszeczke przyciera...czy tak moze zostac ?? |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2008-10-14 21:07:03 Codzilo mi o drazek kierownicy, nie ten co idzie do piasty, no ale nie wazne.
Wahacz, wkladasz najpierw ta ostatnia tuleja i wsuwasz go, pobaw sie to wejdzie. A z zaciskiem nie pomoge |
Bosaczek Mazda MX-3 Sandomierz | 2008-10-14 22:14:50 Wiem ze chodzilo Ci o drazek kierowniczy co wychodzi z magla tylko nie bylo sesnu go wykrecac jakims cudem odkrecilem ta srube od gory po 0.5 cm ruchu bylo ale zmeczylem ja
Czyli najlepiej zaczac od ostatniej i wlozyc najpierw pod kontem zeby w dziure na srube wlozyc cos np srubokret i potem to jakos probowac wepchnac ? a co do tego zacisku to naprawde chyba bedzie trzeba go wymienic bo jak obracam za polos to troche slychac jak przyciera chyba ze dotrze klocki i bedzie juz dobrze potem |
Bosaczek Mazda MX-3 Sandomierz | 2008-10-15 17:29:37 to jak podpowie ktos jak latwo i szybko poradzic sobie z tymi wahaczami ?moze podlozyc cos w sanki zeby je troche rozgiac i wtedy wlozyc ?? |
arekturbo escort cabrio rsTurb ... sosnowiec | 2008-10-15 17:49:33 podstawa przy wymianie wahaczy do dobry zestaw nasadek
nie ma szans takim zestawem obrobić sróby a jak ktos do tego zabiera sie oczkowymi kluczami to ja sie nie dziwie ze takie problemy ludzie macie z wymiena wahaczy
[Edit by Wojo - ORT - waHacz] |
radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2008-10-15 20:40:51
amen |