"parkinson" podczas przyspieszania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam odkąd posadziłem RSa niżej to zaczyna mnie denerwować jego rozpędzanie..buda się trzęsie, słychać rezonans, lewarek od skrzyni się telepie, normalnie porażka...wyraźnie można zauważyć ze dzieje się to za sprawą prawej strony z przodu (na lewarku koło przednie prawe bije) i domyślamy się ze jest to przegub do wymiany...

z forum przeczytałem także ,ze moze to być poduszka skrzyni więc teraz mam dylemat...jestem zdania,ze jak wymieniac coś to parę ( czyt. oba przeguby) wiec nie chce pozbyć się paru stówek na darmo..

coś poradzicie czy to rzeczywiście przeguby czy coś innego?
  
 
Z tego co mi wiadomo to Jezdzisz na moich byłych spręzynach
ale nie wiadomo mi co ma przegób do obniżenia samochodu, przegób bedzie pukał na skręconych kołach a nie szarpał podczas jazdy na wprost.

Sprawdź wszystkie poduszki a najbardziej tą od skrzyni biegów
  
 
a moze ciezarek ci sie odkleil albo nie rowno sa sroby dociagniete i moze tak telepac. Kiedys zlapalem kapcia i zmienilem na zapas potem na wulkanizacji mi zmienil jade i myslalem ze mi sie auto rozpadnie tak trzoslo i telepalo sie na boki zatrzymalem sie patrze a kolo tak / okrecam dakielek patrze a on mi nie tymi nakredkami przykrecil a ja na smierc zapomnialem o nakretkach
  
 
nie wiesz na czym jeżdże więc nie gadaj...a jakbys się dobrze zastanowił to są zmienione kąty pod którymi półosie współpracują z przegubami...a to jest wielka róznica mój drogi...
  
 
mozliwe że przeguby są wywalone ale jak coś to raczej wewętrzne
  
 
a powiedz czy jak dasz ostro w piec na jedynce to słyszysz uderzenie (stuknięcie)????
  
 
Ten co ci je sprzedał mówił że je wziąłes...
Trance niewiem czy słyszałeś jak u mnie grały przeguby a jednak jezdziłem na obniżających springach i nic mi nie było, przeguby zmieniłem, było oki...

Skoro szarpie tylko przy przyspieszaniu to może nadszedł czas tuleii albo silnik ma czkawkę
  
 
Cytat:
2008-10-16 19:53:20, mss pisze:
mozliwe że przeguby są wywalone ale jak coś to raczej wewętrzne



bo pewnie kolegi RS był katowany
  
 
trance slowo klucz "a moze" nie mowie ze tak jest ale zle dokrecone kolo potrafi nerobic zamieszania
P.S akorat mam zglebionego essiego i przegob do wymiany i mi nie szarpie.
  
 
koła są dokręcone dobrze, jeździłem na 15stkach było zauważalne ale bardzo słabo, posadziłem niżej zaczęło telepać..zmieniłem koła na inne jest też to samo..nie wiem już od czego to może być

zeppelin jak dam w palnik na 1 to słychac takie tyknięcie ale to jest od łozyska oporowego skrzyni które już woła ze ma ała

Asior, pewno nie bardziej niż Twój Pug

[ wiadomość edytowana przez: trance dnia 2008-10-16 21:40:32 ]
  
 
a caly czas ci szarpie czy tylko ma przebylski z szarpaniem?
  
 
szarpie jak dodaje gazu...szczególnie na 3 dodatkowo jak skręcę w prawo...w lewo już tak nie...ale jednak
  
 
Ki diabel wode monci
  
 
Przegub wewnetrzny - posprawdzaj luzy - osiowe zawsze beda ale gora-dol (stojac w kanale) nie powinno byc.
  
 
ja miałem tak jak na zakręcie leciałem bokiem i była za duża prędkość i uderzyłem w krawężnik, ale to miałem pogiętą końcówkę drążka
  
 
a który to jest wewnętrzny przegub mi powiedzcie bo już mi pare osób zmąciło...ten przy zwrotnicy czy przy skrzyni :/
  
 
tak w ogóle podnoszony był na lewarku i na biegu...prawe koło wykazuje bicie, lata góra dół...
  
 
Cytat:
2008-10-16 21:39:57, trance pisze:
Asior, pewno nie bardziej niż Twój Pug [ wiadomość edytowana przez: trance dnia 2008-10-16 21:40:32 ]



Pokazać wykres z hamowni ?? pokaż swój co się pośmiejemy
  
 
Cytat:
2008-10-17 00:06:16, Asior pisze:
Pokazać wykres z hamowni ?? pokaż swój co się pośmiejemy



a co już widziałeś mój ze chcesz się śmiać?Hehe chłopcze nawet jeśli umkneło iles mocy to i tak zawsze bedzie wynik lepszy niż Twojego parcha
  
 
u mnie pod 1.4 też szarpało podczas przyspieszania Trance, okazało się że to poduszka skrzyni biegów jest już naderwana, chciałem to wymienić ale wczoraj stwierdziłem że już nie warto skoro bede robił swapa

PS.
a co do twojej dyskusji z Asiorem to nie był bym taki pewny że rs ciagnie lepiej niż PUG, jechałem RSem i jechałem citroenem berlingo 2.0HDI i miałem wrażenie że HDI szedł lepiej... Asiora PUG to w dodatku połowa z berlingo więc wiesz...


[ wiadomość edytowana przez: ArekCLX dnia 2008-10-17 16:57:05 ]