MotoNews.pl
  

Fiat 126 Bis 1.2 16V 6 speed - drugie życie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W 2004 roku zbudowaliśmy pierwszą wersję naszego Fiata 126 BIS. Zamontowaliśmy w nim silnik 1.2 16V z VI-cio stopniową skrzynią biegów. Założenie było takie żeby objeździć nim jeden sezon poprawiając jednocześnie jakieś niedoróbki i udoskonalając tak, żeby na następny sezon był o100% gotowy. Zaliczyliśmy nim kilka udanych startów na Tychach, Będzinie i Chorzowie. Niestety na którymś z treningów na torze Wyrazów bis miał dachowanie. Po tym wypadku został rozebrany i… ponad rok przestał „pod chmurką”. W końcu postanowiłem się nim zająć. Przejąłem więc to co po nim pozostało i rozpocząłem żmudną pracę przy odbudowie mojej rajdówki. Tak wyglądał w momencie rozpoczęcia prac.










Zacząłem od podwozia. Zdarłem konserwację, pospawałem co było trzeba. Wstawiłem kilka dodatkowych wzmocnień wzmocnień i zakonserwowałem całość.







Fachowa pomoc też czasem była



Później przegląd zawieszenia i karoseria pojechała do blacharza. Nie chciałem żeby robił z tego „limuzynę”. Autko miało w końcu jeździć w sprintach nie na zloty tuningowe.











No i po malowaniu:









Później to już składanie go do kupy:





















Na tą chwilę wygląda tak:







Więcej fotek na tą chwilę nie mam. Ogólnie jest jeszcze bardzo dużo pracy ale mam nadzieję do końca roku go ukończyć i od nowego sezonu rozpocząć starty.

Silnik 1.2 16V ze skrzynią 6-bieg na początek wystarczy



TUTAJ link do filmiku z testu wydechu

A TUTAJ link do fotek z testów bisa na torze.
  
 
Profi robota rękaw masz ciekawie zrobiony zegary z dedry??
  
 
Taki ręczny już kilka lat temu montowałem u Zoltara jak budowałem mu auto. Zegary z Delty
  
 
wiem jak taki zestaw 1,2 16v + 6speed jezdzi w moim cc

wiec w kaszlu to musi niezle zapierdzielac
  
 
No super że malec wróci do rajdowego życia tylko czemu tego wydechu nie dałes bokiem? nie bardzo mi sie widzi ze tak sterczy :/
  
 
a mnie ciekawi rozmiar kolek jaki tam jest a co do wykonczenia to rajdowozik wiec stylistyka idzie na boczny tor wiecej zdjec jest na fotosiku nitro
  
 
Podziwiam. Ale te poszerzki są straszne... Tak nijak do reszty nie pasują Za to wygląd tyłu rządzi, prawie jak delta s4
  
 
Poszerzki spełniają swoje zadanie, a że wyglądają tak a nie bardziej tuningowo...mnie to nie razi. Jeszcze tylko przyczepię chlapacze i będzie git. A co do tyłu to tłumik miał tak sterczec Chciałem żeby tył przypominał nieco auto z B Grupy

W planie jest oczywiście oklejenie całego wozu. Jak będą jakieś postępy to wrzucę foto.


[ wiadomość edytowana przez: N_I_T_R_O dnia 2008-10-17 07:27:22 ]
  
 
Z czego jest tłumik? - pracuje co najmniej przyjemnie
  
 
Z tyłu wygląda troche jak koleś w zawysoko podciągniętych spodniach

  
 
To auto ma przede wszystkim zapi.....ć a nie zarywać laski pod dyskoteką
  
 
Cytat:
2008-10-17 12:15:14, N_I_T_R_O pisze:
To auto ma przede wszystkim zapi.....ć a nie zarywać laski pod dyskoteką


Tak tak każdy tak mówi a później pod remizą kończą bo na tychach nie puszczają
  
 
jPonawiam zapytanie akie on ma rozmiar opon z tylu ??
  
 
Cytat:
2008-10-18 12:37:24, Mariusz126p pisze:
jPonawiam zapytanie akie on ma rozmiar opon z tylu ??



Na zdjęciu są 185/60 R13 ale były troche za wysokie i obecnie są już 175/50.
  
 
Cytat:
2008-10-17 08:06:08, Tomecki_b-b pisze:
Z czego jest tłumik? - pracuje co najmniej przyjemnie



Tłumik jest z motocykla żużlowego JAWA Dźwięk z filmiku nie oddaje całości.
Dobra idę montowac szybki poliwęglanowe do drzwi.
  
 
jaki jest koszt kupna takiego auta?
  
 
Cytat:
2008-10-18 23:37:28, wck1988 pisze:
jaki jest koszt kupna takiego auta?

dajcie mu bana. BŁAGAM!!!
  
 
Cytat:
2008-10-18 23:37:28, wck1988 pisze:
jaki jest koszt kupna takiego auta?



Priv poszedł
  
 
a powmiedz mi z czego masz bak ?? jakas syrenka garbus czy co to ?
  
 
trampek.