MotoNews.pl
  

Jaka instalacja silnik Triton 6.8L V10

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Proszę Was o podpowiedź jaka instalacja byłaby najodpowiedniejsza do kampera zbudowangeo na podwoziu FORDA wyposażonego w silnik Triton 6.8L V10.

Z góry dzięki za pomoc

kajenek
  
 
z ktorego roku jest ten camper
  
 
Rocznik kampera 2000.

Pozdro 4All
  
 
czyli SOHC z 2 zaworami na cylinder i moca albo 305 albo 310 KM.
polecałbym Holenderski VSI PRINS koniecznie z lubryfikacją. albo poświecic trochę czasu i kasy na ciekly wtrysk gazu.
i w jednym i w drugim wypadku trzeba sprawdzić po montazu luzy zaworowe po przejechaniu ok 10 tyś. km. czy sa jakies zmiany a poźniej co 100 tyś km.



Cytat:
2008-10-20 20:37:08, kajenek pisze:
Rocznik kampera 2000. Pozdro 4All

  
 
Dziękuję saabi1 za sugestie.

Czy jest jakiś problem z dostosowaniem produktów PRINS do silnika V10 bo nie znalazłęm dedykowanego rozwiązania w ich ofercie. Czy to będzie wymagało zastosowania 2 sterowników ECU?

O ile zwiększy się spalanie na gazie?

pozdro 4All

[ wiadomość edytowana przez: kajenek dnia 2008-10-21 16:12:27 ]
  
 
tak. konieczne sa 2 sterowniki. jedern reduktor wystarczy. powyzej 135 KW. 2 listwy na 5 cylindrow. ale lepiej na dw
och szustkach bo w cenie mała róznica a dwa wtryskiwacze w zapasie.
ale prins robi takze instal;acje na 10 i 12 cylindrow tylko cenowo jest troche drozej od skladanych.


[ wiadomość edytowana przez: saabi1 dnia 2008-10-22 09:05:38 ]