Alarmy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sorki że się powtarzam ale kto ma troche opanowane alarmy?
Ostatnio znalazłem syrenę swojego ( schowana wewnątrz błotnika)
i przełączyłem w końcu na "on". W chwili obecnej jak i wcześniej działa tylko centralny i immobilaizer. Gdy zamykam auto to syrena cicho zamruczy ale nie sygnalizuje poprzez kierunkowskazy.
Jeszcze przed włączeniem syreny mogłem szarpać klamkami albo machać rękami w zamknietym aucie wewnatrz i nic.
Elektryk powiedział że trzeba ten alarm aktywować....
Czy to prawda?
  
 
Cytat:
2003-08-01 00:27:40, manymany pisze:
Czy to prawda?



Wyglada na to, ze alarm jest wylaczony z pilota - jesli masz np Avitala to moge Tobie podac kombinacje ktora go uruchomi.
ps. jakby co to mam scan instrukcji od Avitala.

[ wiadomość edytowana przez: tmw dnia 2003-08-01 12:41:02 ]
  
 
Moze alarm jest w trybie serwisowym.
Ja mam Challengera i mozna to zrobic przez pilota albo przez wlacznik serwisowy
  
 
Oglądałem ten alarm i na skrzynce nic nie pisze oprócz FCC ID i potem numerki ( ich chyba nie powinienem podawać nawet na forum )
Pisze takze po angielsku.... że są dwa tryby pracy alarmu i takie tam...
Ale po zdjęciu małej klapki na płytce jest kosteczka , na niej małe przełączniki od 1 do 5 i przełącznik on-of i na tej kosteczce pisze:
CTS 208-5 T516 . Więc wiem że nic nie wiem....
Na płytce scalonej i na obudowie jest jeszcze jeden numer:
300143A
To wszystko jesli chodzi o skrzynkę alarmu... ale na osłonie plastykowej która jest pod kierownicą jest przyklejone mniejsze pudełko na którym juz zupełnie nic nie pisze , są dwie diody zzółta i czerwona i mały potencjometr do krecenia ... do skrzyneczki prowadzi jeden potrójny kabel...
Co to jest za pudełko to juz zupełnie nie wiem...
Troche majstrowałem dziś z tym badziewiem i teraz jak włączę stacyjke to auto same zamyka mi wszystkie drzwi jak po naciśnięciu przycisku koło regulacji lusterek....
Wcześniej tak się nie działo... nie wiem czy to normalny objaw.

Najważniejsza zecz że miałem spalony bezpiecznik na kablu zasilania alarmu, jeszcze nie wymieniłem bo nie mam ale boje się że jak wymienie to potem do auta już nie wejdę albo już nie odpalę...
  
 
W challengerze tez mam takie ustrojstwa.
Jak jest w trybie serwisowym to dioda od sygnalizacji alarmu pali sie caly czas bez wzgledu na to co sie robi z pilotem.
  
 
Kolejne pytanko.... czy syrena będzie miała osobne zasilanie?
Jeśli tak to taen rodzaj baterii jest zintegrowany z syreną czy gdzieś oddzielnie?
Dzięki za już udzieloną pomoc
  
 
Na syrenie pisze : DC 12v wiec na 99% zasilana z akum, tym bardziej że nie jest rozbieralna więc nijak by wsadzić baterie...
Jutro jestem umówiony u fachowca...
W chwili obecnej jak po wyjsciu z auta go nie zamknę to sam się zamyka po krótkiej chwili- tak wiec nie moge zostawic jedynych kluczy wewnątrz... bo klapa...
  
 
Many, napisz co powiedział fachowiec.
  
 
Cytat:
2003-08-04 12:33:56, Many pisze:
Na syrenie pisze : DC 12v wiec na 99% zasilana z akum, tym bardziej że nie jest rozbieralna więc nijak by wsadzić baterie...
Jutro jestem umówiony u fachowca...
W chwili obecnej jak po wyjsciu z auta go nie zamknę to sam się zamyka po krótkiej chwili- tak wiec nie moge zostawic jedynych kluczy wewnątrz... bo klapa...



W chalengerze to sie wylacza tymi malymi prztyczkami w centralce o ktorych pisales. Wylaczylem bo mnie to wkurzalo.
  
 
Many: na 99% masz Challengera. Jak w końcu dotrę do domu koło czwartku (od piątku nie byłem) , to wyślę Ci instrukcję.
Pozdro.
  
 
Korzystając z tytuu wątku i faktu zaspokojenia żądzy wiedzy manego (chyba) proszę o poradę:
potrzebuję alarm z radiopowiadomieniem, "długodystansowym" pilotem - przynajmniej 150m, domykaniem szyb i wszystkimi standardowymi opcjami (antynapad, immob, czujniki położenia, własne zasilanie). Było by idealnie gdyby działał w systemie rozproszonym.
Mógłbym wydać na niego nie więcej niż 800 PLN. Co byście polecili?
  
 
Cytat:
2003-08-04 12:33:56, Many pisze:
Na syrenie pisze : DC 12v wiec na 99% zasilana z akum, tym bardziej że nie jest rozbieralna więc nijak by wsadzić baterie...
Jutro jestem umówiony u fachowca...
W chwili obecnej jak po wyjsciu z auta go nie zamknę to sam się zamyka po krótkiej chwili- tak wiec nie moge zostawic jedynych kluczy wewnątrz... bo klapa...


Syrenka od alarmu ma własne zasilanie wbudowane, z tyłu powinna być możliwość wyłączenia syrenki, jak ją odłączysz od akumulatora to zacznie wyć.
Co do samozamykania to bardzo dobra fukcja tylko trzeba o kluczykach pamiętać.
  
 
Tak Iceman, ma przełącznik on-of na kluczyk...
Za godzinę jade do warsztatu.....
  
 
Gościu mi wymienił syrenę bo stara padła, no teraz alarm chodzi jakoś w miare...ale nie powiedział mi ten fachowiec jaka firma alrmu... jeszcze na mnie naryczał bo wziąłem śrubokręt żeby odkręcić kierunkowskaz i dostać się do syreny a to przecież jego warsztat...
Perzan , czy w instrukcji hallengera pisze coś o tych 4 przełącznikach na płytce scalonej alrmu... co się nimi włącza i wyłącza?
  
 
Cytat:
2003-08-05 20:05:54, Many pisze:
Perzan , czy w instrukcji hallengera pisze coś o tych 4 przełącznikach na płytce scalonej alrmu... co się nimi włącza i wyłącza?



Tez mam taka instrukcje i pisze tylko ze w moim jest takich prztyczkow 5.
  
 
Ja też mam 5 tylko piąty to on-off
Deeno weż tę instrukcję do Lubiatkowa.... please.
  
 
Cytat:
2003-08-06 09:57:53, Many pisze:
Ja też mam 5 tylko piąty to on-off
Deeno weż tę instrukcję do Lubiatkowa.... please.



Wozi sie caly czas w samochodzie