Obniżenie RS"a - jakie spręzyny wybrać?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, od niedawna jestem posiadaczem escorta, auto doprowadziłem do stanu używalnosci i czas zacząc coś modzić. Na początek sprawa która najbardziej mnie drażni, czyli wysokośc zawieszenia, a mianowicie stanowczo za wysoko. I moje pytanie: Jakie springi byście polecili?? na komforcie jakoś zbytnio mi nie zależy, ale nie chce robic też zawias-beton, który da się wykorzystać tylko na torze. Docelowo na wiosnę będą 17", ale spręzyny jakie znalazłem na allegro obniżają RSa tylko 25 mm, ale to za mało, pomocy...
  
 
Gwint

PS. Lepiej zapodaj fotki tego F1
  
 
Jak więcej na glebę i jeszcze przyjdą 17" czyli przyda się porządna gleba, to koniecznie sprężyny + amortyzatory. Seryjne nie wydolą. A co do toru... wszystko sporo niższe jest kiepskie na polskie ulice. Jeździć się da i sam to lubię, ale prawda taka że w większości dostanie się baty od serii, w Twoim przypadku już nieco niższej.
  
 
nie ma się na razie czym chwalić, na razie skupiłem się na mechanice, z zewnatrz czeka mnie jeszcze malowanie drzwi kierowcy i wymiana zderzaka przód, bo jest peknięty... (widoczna ruda na błotniku już zrobiona)

przepraszam z góry za jakośc zdjęc, ale innych nie mam

  
 
No i bardzo fajnie, najważniejsza jest kwestia techniczna i doprowadzenie do ładu. Potem już można się cieszyć autkiem i go pieścić. Najgorzej jak ktoś pakuje w gadżety nie dbając o auto. Nie dość że się sypie to jeszcze wygląda makabrycznie, jakiś złom poobwieszany laminatami, odziana w felgi rdza Zadbane i dopieszczone autko wygląda 100 razy lepiej niż wypasiony trup

PS. Witamy, bo widzę że to pierwsze posty
  
 
zgadza sie, pierwsze posty, ja również witam, a jak będzie z tymi spręzynami? Dodam tylko że amorki na razie zostają, a na gwint mnie nie stać, musiałem wymienić skrzynie, wachacze przód, końcówki i łączniki stabilizatora, klocki ham i jeszcze malowanie mnie czeka,więc na razie muszę zadowolić się spręzynami, bo budżet mocno już nadwyręzony, na szczęscie wszystko robione we własnym zakresie i koszty robocizny odpadają

[ wiadomość edytowana przez: sobi_rs dnia 2008-10-21 17:40:48 ]
  
 
Na allegro jest komplet amorków PowerTech'a za 450zł, sprężyny na tył -60 w BDB stanie za 100zł - znalazłbyś jeszcze na przód i masz kompletny KIT
  
 
a z nowych sręzyn co byście polecili?? pytałem o jamexy do rs'a, owszem maja 315zł oniżaja o 40mm. wydaje mi sie to rozsądnym rozwiazaniem na zime